Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبر : دو خرید در راه

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ

- به نظر میرسه که توافقات اولیه با پسکارا انجام شده و لاپادولا در یک قدمی لاتزیو قرار داره، پیشنهاد لاتزیو به این صورت بوده : 8 میلیون بعلاوه دو بازیکن پریماورا که مد نظر پسکارا بودن. حالا فقط توافق با سه بازیکن مونده. به نظر میرسه که یک جشن در حال شکل گیری است. (کاش به جای دو بازیکن پریماورا قبول میکردن جنتیلتی و مائوریسیو رو ببرن، یا حالا که بازیکنان پریماورا رو بهشون میدیم بند بازخرید رو توی قراردادشون بذاریم، یا اگر این رو هم قبول نکردن لااقل بازیکن های تاپ پریماورامون رو نبرن، کسایی که میتونن کیتا و کاتالدی آینده لاتزیو باشن)


- ایگلی تاره یک بلیط هواپیما برای امروز به مقصد لیسبون گرفته، حدس زده میشه که مذاکرات با بنفیکا به جاهای حساسی رسیده، پیشنهاد اولیه لاتزیو 5 میلیون بعلاوه مائوریسیو بود که بنفیکا رد کرد، درخواست بنفیکا 9.5 میلیون بود که لاتزیو رد کرد، پیشنهاد سوم تاره 6.5 میلیون بعلاوه بندهایی برای پاداش بود که به نظر میرسه به نتایج خوبی رسیده و برای دقیقتر شدن ایگلی تاره امروز به لیسبون رفته.


- لاتزیو به آدریانو خبر داده که پیشنهاد قرارداد 4 ساله با دستمزد سالیانه 2 میلیون یورو برای زمانی بود که فکر می کردند او بازیکن آزاده، درحالی که در شرایط فعلی برای دریافت رضایتنامه از بارسلونا باید مقداری پرداخت بشه، همین امر موجب شده که آدریانو با استخدام یک تیم حقوقی پیگر دریافت رضایتنامه اش به صورت رایگان از بارسا باشه و بعد از دریافت اون با لاتزیو قرارداد امضا کنه. (حدس زده میشه که پراندلی به مسئولان لاتزیو بابت مصدومیت های پیاپی آدریانو هشدار داده و همین لوتیتو رو مردد کرده)


- والاس سوزا سیلوا هافبک وسط 21 ساله برزیل که ارزشی معادل 15 میلیون یورو داره مهمترین گزینه لاتزیو برای جانشینی لوکاس بیلیای آرژانتینی است که این روزها با درخواست جداییش سر و صدای زیادی به پا کرده. لاتزیو تلاش خواهد کرد که یک بار دیگه قرارداد بیلیا رو تمدید کنه ولی اگر باز هم این بازیکن مخالفت کرد او را به بالاترین پیشنهاد خواهد فروخت


- یوپ لنسن مسئول تیم های پایه لاتزیو هنوز نتونسته سرمربی مناسبی برای تیم پریماورا پیدا کنه، مهمترین گزینه فعلی باشگاه سرمربی گری بولینی با دستیاران توماسو روکی و پاسکوآله فوجیا هستند. بولینی سال ها سرمربی پریماورای لاتزیو بوده و بعدها توسط ادی رخا به بزرگسالان اومد و بعد از اون به همراه رخا به آتالانتا رفت. روکی و فوجیا هم که هر دو از بازیکنان معروف چند سال اخیر لاتزیو هستند که هم سابقه کاپیتانی لاتزیو رو دارند و هم در تیم ملی ایتالیا سابقه بازی رو داشتند.


- کیتا بالده پیشنهادات زیادی رو در اطراف خودش می بینه ولی لاتزیو اعلام کرده این بازیکن به هیچ قیمتی فروشی نیست و به زودی با یک پیشنهاد عالی قرارداد او را تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی کیتا تا 2018 اعتبار داره و اگر باشگاه نتونه رضایتش رو جلب کنه در تابستان 2017 به طور حتم فروخته میشه. (امیدوارم همونطور که به اندرسون یک قرارداد عالی دادن به کیتا هم بدن و نذارن یک استعداد بزرگ رو مفت از دست بدیم)


- باشگاه جیانگسو چین یک پیشنهاد عالی به پراندلی داده که احتمال زیادی داره این مربی به چین بره. پیشنهاد اون ها دستمزد 5 میلیون یورویی در سال است که قابل مقایسه با پیشنهاد 1.8 میلیون یورویی لاتزیو نیست! حالا باید دید این مربی آیا پول رو انتخاب میکنه که میتونه منجر به خروجش از چرخه مربیان بزرگ اروپا بشه یا افتخار با لاتزیو که میتونه دوباره اسمش رو سر زبون ها بندازه. (پراندلی یک بار با انتخاب پول و رفتن به گالاتاسرای ضرر بزرگی کرد باید دید آیا براش درس شده یا نه)


۹۵/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی