Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پیولی و اندرلشت به توافق نرسیدند

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

پیشنهاد اندرلشت 1 ساله بوده ولی پیولی قراردادی حداقل 2 ساله خواسته تا بتونه برنامه هاش را اجرا کنه موضوعی که با مخالفت اندرلشتی ها مواجه شده.

این اتفاق پیوستن پراندلی به لاتزیو رو در هاله ای از ابهام قرار میده و اوضاع پیچیده تر از گذشته شده. الان لاتزیو باید دستمزد پیولی تا انتهای فصل رو پرداخت کنه و این باعث میشه که مجموع دستمزدهای لاتزیو به سقف بره و جایی برای پیوستن یک سرمربی با دستمزد بالا مثل پراندلی نمونه.

تنها امید لوتیتو اینه که جنوا یا آتالانتا برای به خدمت گرفتن پیولی اقدام کنند، اتفاقی که رخ دادنش بعید به نظر میرسه چرا که اصلا لوتیتو در لیست مورد نظر اون ها نیست!


۹۵/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

این لوتیتو بیشتر نمیتونه خرج کنه 1بار یعنی چی سقف دستمزد؟؟؟خوب یعنی اینقدر بی پولیم که نمیتونیم چنتا بازیکن خوب یا مربی درجه 1بگیریم برای 1فصل
پاسخ:
سقف دستمزد یعنی هیچ بازیکن یا مربی در لاتزیو بیشتر از 2.4 میلیون یورو در سال دریافتی نخواهد داشت! این یک قانون مهمه که لوتیتو وضع کرده. این میزان دستمزد در فوتبال روز دنیا هیچی نیست، مثلا بالوتلی سالیانه 6 میلیون یورو از لیورپول دستمزد میگیره!
علاوه بر این یک سقف دستمزد کل هم داره، که مجموع دستمزدهای بازیکنان و مربیان نباید از یک حدی بیشتر بشه! 

درباره پیولی هم این مربی یک سال دیگه با لاتزیو قرارداد داشته و چون لوتیتو قبل از اون زمان اخراجش کرده یا باید باهاش توافق کنه که یه پولی بده و اون رضایت بده، که اینکار رو نکرده، یا اینکه تا یک سالی که پیولی قرارداد داره دستمزدش رو پرداخت کنه مگر این پیولی با یک تیم جدید قرارداد ببنده! الان لوتیتو مونده تا پیولی بره یک تیم دیگه تا دستمزدی که به پیولی میداد رو کمی بذاره روش بده به پراندلی! 

خب چطور از همچین رئیسی انتظار داری بازیکن گرون بخره! نه پول برای خرید میده و نه پول برای دستمزد
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۷ لنگیر لاتزیو
خاک بر سرش ۲ میلیون پوله اخرش یه نخاله میاره بیسواچ و مایوریسیو را بندازه    بیرون با پولش مربی بباره احمق گدا
پاسخ:
قرارداد دارن هم مائوریسیو هم جنتیلتی و هم بیشواچ، بخواد بندازدشون بیرون باید خسارت بده. هیچ تیمی هم حاضر نشده بخردشون!

الان روزنامه های ترکی شایعه زدن که میخواد فن پرسی رو با 10 میلیون یورو بگیره که به طور قطع میگم 100% دروغه! فصل پیش آزاد نگرفتش حالا بیاد 10 میلیون هم بده؟ :))
خیلی حیفه بخاطر 1.5 م یورو پراندلی رو از دست بدیم ای بابا 
پیولی لاتزیو رو 3وم لیگ کرده یعنی یه تیم داغون هم حاضر نیست بگیرتش ؟
پاسخ:
هم اودینزه و هم پالرمو و هم اندرلشت پیولی رو میخواستن، اما خودش قبول نکرد بره. یا نفراتشون رو قبول نداشت یا دستمزدشون رو یا قرارداد یک ساله میخواستن ببندن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی