Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


امروز قرار بوده که قرارداد بین لاتزیو و پراندلی امضا بشه که این اتفاق از جانب پراندلی به تعویق افتاد! سه نظریه درباره این موضوع مطرح شده:


اول - خود پراندلی گفته برای رتق و فتق امور شخصی به فلورانس رفته (خونه اش توی فلورانس ه)

دوم - گفته شده اختلاف نظر بین لوتیتو و تاره، پراندلی رو برای انتخاب لاتزیو مردد کرده

سوم - شایعه شده که پراندلی از بازگشت به فیورنتینا استقبال کرده


نظریه سوم به نظر دور از واقعیته چون میدونیم که پراندلی با برادران دلاواله که مالکان فیورنتینا هستند اختلافات اساسی داره.

نظریه اول هم به نظر مردوده چون میتونست بعد از امضای قرارداد برای کارهای شخصیش بره، چون امضای قرارداد خیلی وقتگیر نیست.

اما نظریه دوم به حقیقت نزدیکتره، چرا که دیروز پراندلی با تاره ملاقات داشته و میدونه که بیشتر از اینکه مستقیم با لوتیتو سر و کار داشته باشه، باید با تاره در مسائل فنی چونه بزنه، تاره ای که علنا مخالف انتخاب پراندلی بوده. گفته شده امروز لوتیتو یک تماس تلفنی طولانی با پراندلی داشته که اون رو متقاعد کنه که نظر تاره تغییر کرده و پراندلی رو به عنوان برگزیده می شناسه. (البته اینم بگم که ممکنه مدیر برنامه های پراندلی فهمیده باشه که مذاکرات پیولی با اندرلشت پیشرفت کرده و بخواد قرارداد رو عقب بندازه تا اگر پیولی رفت اندرلشت، پراندلی هم با سودی که لاتزیو از این راه به دست میاره بخواد استفاده کنه و با دبه کردن مبلغ قراردادش رو بالا ببره)


به هر حال دلیل هرچی میخواد باشه، اتفاقی که الان افتاده اینه که پراندلی برخلاف مذاکرات و توافق ها عمل کرده و برای امضای قرارداد نرفته. و به طور یقین امروز رم رو ترک کرده و الان در فلورانس یا به قول ایتالیایی ها در فیرنتزه است.

۹۵/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

وای نه خیلی منتظر امضای قرارداد بودم تا خیالم راحت شه مثل اینکه باید بازم صبر کنم 
پاسخ:
سبحان به نظرم امضای قرارداد قطعی باشه، فقط پراندلی کمی دودل شده!
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۹ لنگیر لاتزیو
همش تقصیر تاره کثیفه
پاسخ:
به نظر من بخشیش هم به پراندلی بر میگرده، دیده دستمزد پیولی از روی کول باشگاه داره برداشته میشه گفته بد نیست منم دستمزدم رو بالا ببرم!
فقط هرچی میشه زودتر تکلیف سرمربی مشخص بشه ... ادمین جان از وضعیت بازیکنان لاتزیو حاضر در یورو ، کوپا امریکا و المپیک مطلب بزار لطفا فکر میکنم تنها تیمی هستیم که ۳ تا دروازه بانش تو یورو حاضرن
پاسخ:
آره، حالا ترکیب نهایی مشخص بشه میشه گفت وضعیت تیم های ملی چطوره. البته بی رودروایستی بگم که من اساسا با فوتبال ملی حال نمیکنم، فوتبال فقط لیگ ایتالیا!
برام خیلی عجیبه که لوتیتو میخواد پراندلی رو بیاره,چیزی که مشخصه اینه که پراندلی قدرت بیشتری نسبت به پیولی و اینزاگی داره و به این سادگیا با بازیکنای بنجلی که لوتیتو میخره موافقت نمیکنه,این یعنی دردسر برای لوتیتو,من هنوزم فکر نمیکنم پراندلی رو در جایگاه سرمربی گری تیم ببینم
پاسخ:
من فکر نمیکنم اینطور باشه، چون پراندلی همون زمان هم مربی فیورنتینا بود آدم جرف گوش کنی بود. بعدم توی قرارداد قید میشه که ترانسفر بازیکن ها در اختیار مدیر ورزشیه که همون ایگلی تاره است. الان اکثر تیم های ایتالیایی این ویژگی رو دارن یعنی مربی شخصا تعیین نمیکنه چه کسی وارد بشه فقط میگه توی این پست نیاز به بازیکن دارم بعد مدیر ورزشی تصمیم میگیره چه کسی رو بیاره و با چه قیمتی، مثلا مدیر ورزشی اینتر اوسلیو، مدیر ورزشی میلان گالیانی، مدیر ورزشی یووه ماروتا و ... . 
ایتالیا تنها کشور اروپاییه که سرمربی در خرید ها دخالت مستقیم نداره و در بین تیم های ایتالیایی لاتزیو جزو تیم هاییه که بخش مدیریتی بر اساس سیاست های کلان خودش بازیکن میخره.
ای خدا لعنت کنه این مدیرای تیمو
پاسخ:
همش تقصیر لوتیتو نیست، خود پراندلی هم کمی دبه در میاره که مبلغ رو بالا ببره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی