Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


دو خبر نقل و انتقالاتی

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ
- در برنامه ملاقات های لوتیتو، شنبه یک قرار مهم دیده میشه، ملاقات با اریک توهیر مالک اینتر میلان! حالا اینکه این ملاقات برای فروش کاندروا است یا بیلیا یا جفتشون نامعلومه. البته اینتر دنبال کیتا هم هست که بعید به نظر میرسه لاتزیو بفروشدش. باید تا شنبه منتظر بمونیم.


- در پست های قبلی گفته بودم که لاتزیو دنبال ژاردل مدافع 30 سال و برزیلی بنفیکا است، یک مدافع هدزن که در ترکیب اصلی بنفیکا هم قرار داره. ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت 6.5 میلیون ارزیابی شده اما بنفیکا 10 میلیون بابتش طلب کرده! حالا یکی از دوستان صمیمی ژاردل در رسانه ها ادعا کرده که کار انتقال دوستش به لاتزیو در مراحل نهایی قرار داره! (من مخالف اضافه کردن یک مدافع 30 ساله و گرون قیمت هستم حتی اگر در دوران اوجش باشه، خب تونلی هم همین قیمت بود، اگر میخواستن اینقدر خرج کنن چرا اون رو نگرفتن؟ )
۹۵/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۸ لنگیر لاتزیو
بازیکن برزیلی بخصوص مدافع لاتزیو را نابود کردن مثل دیاز و مایوریسیو   با برزیلی جماعت مخالفم
پاسخ:
جفتشون غیرتی هستن اما بات موافقم که از نظر فنی خیلی بد بودن
ولی میگن این ژاردل خیلی بازیکن خوبیه و دفاع محکمیه، اما خب سنش زیادش 30 سال، الان جنتیلتی و بیشواچ بالای 30 هستند، دیگه یک وسط بالای 30 سال دیگه نباید اضافه کنیم.
همینطوری دفاعمون کند هست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی