Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- مدیر برنامه های میلیک تایید کرد که با رم در تماس بوده و این باشگاه برای این بازیکن پیشنهاد داده اما در عین حال تاکید کرد که تا پایان یورو 2016 تصمیم نخواهند گرفت زیرا در صورت درخشش میلیک در این مسابقات پیشنهادات بهتری برای موکلش خواهد اومد. (رسما این خرید رو هم به ریوما خواهیم باخت)


- در ملاقات دیروز لوتیتو و پرزیوسی مدیر جنوا، بحث هایی درباره رد و بدل کردن بازیکن انجام شده، منجمله اومدن پاولتی مهاجم ملی پوش جنوا، بعلاوه سباستین دی مایو مدافع 29 ساله این تیم، در قبال جنتیلتی، مائوریسیو و مبلغی حدود 10 میلیون یورو. ضمن اینکه حرف هایی درباره رینکون و انسالدی دو بازیکن دیگه جنوا هم زده شده. کلا اینطور به نظر رسیده که لوتیتو خواسته بازیکن های مازادش رو به جنوا بندازه.


- لاپادولا در گفتگو با سباستیانی رئیس پسکارا ازش خواسته که در راه رفتنش به لاتزیو سنگ اندازی نکنه و این فرصت رو ازش نگیره.


- سباستیانی رئیس پسکارا تایید کرده که با لوتیتو و تاره ملاقات کرده و اون ها پیشنهاد رسمی برای لاپادولا دادن، اما گفته این پیشنهاد یک پیشنهاد واقعی نبوده، چون لاپادولا در فصل گذشته هیگواین سری بی بوده و حداقل 10 میلیون یورو بابتش میخواد. پیشنهاد لاتزیو 7.5 میلیون بعلاوه 1.5 پاداش بوده. 


- بیلیا در ارذوی تیم ملی آرژانتین : من متوجه حرف های منتقدان نمی شوم، چون من لایق جایگاه فیکس در تیم هستم.


- امشب یک ملاقات خیلی مهم بین سیمونه اینزاگی و لوتیتو انجام میشه. حدس زده میشه که لوتیتو امشب به سیمونه اینزاگی تصمیم باشگاه در خصوص سرمربی فصل بعد رو ابلاغ کنه و این احتمال وجود داره که از اینزاگی بخواد که به سالریتانا بره. (البته اگر سالریتانا در پلی آف ببازه اون وقت سیمونه اینزاگی کار در یک تیم سری سی رو نخواهد پذیرفت)


- پیولی در سه راهی: آتالانتا، باشگاه خارجی، یا یک سال بیرون نشستن (اگر به تیمی دیگه نره لوتیتو ناچاره تا 2017 بهش دستمزد بده)



۹۵/۰۳/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

ادمین جان امروز ترکوندیا با این اخبارت ... ممنون
بازی سالریتانا حدودا ۱۰ روز دیگس و این برای ما خیلی مهمه که سالریتانا سقوط نکنه چون اونوقت با توجه به ضرر لوتیتو بودجه لاتزیو برای فصل نقل و انتقالات کم میشه، در کل خدا کنه سالریتانا ببره و لوتیتو با یه قیمت خوب بفروش برسونتش بعدش تمام تمرکزشو بزاره رو تیم اول شهر رم
پاسخ:
متشکرم از لطفت رفیق
دقیقا همینطوره، چون گفته شده که لوتیتو قصد فروش سالریتانا رو داره
پراندلی تو رده باشگاهی هیچ افتخاری نداره ، امیدوارم بتونه تو لاتزیو موفق باشه
پاسخ:
پراندلی چند بار با فیورنتینا به چمپیونز لیگ رسید، ولی موافقم که جام های کمی رو برده
در کل یک مربی نسل ساز میتونه باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی