Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


در حالی که لوتیتو با پراندلی به توافق رسیده، حالا مشخص شده که ایگلی تاره تمایلی به انتخاب پراندلی نداره و گزینه مد نظرش خورخه سمپائولی ه و معتقده که باید با چند جلسه دیگه با سمپائولی این مربی رو برای اومدن به لاتزیو راضی کرد و اگر این انتخاب رخ نداد باید سیمونه اینزاکی رو به غنوان سرمربی انتخاب کنیم. حتی شنیده شده که ایگلی تاره ماران مربی کیه وو رو هم به پراندلی ترجیح میده.

اما در طرف مقابل لوتیتو شخصا با پراندلی مذاکره کرده و ابن مربی رو به عنوان گزینه اولش برگزیده. مذاکرات هم به نتیجه رسیده.

تنها دلیلی که امضای قرارداد پراندلی رو عقب انداخته این آشفتگی درونی و اختلاف نظر بین تاره و لوتیتو است.

ولی همه میدونیم که لوتیتو رئیسه و تاره زیردست، پس میشه انتظار داشت که این اختلاف هم نتونه پراندلی رو از نیمکت لاتزیو دور کنه.

جزئیات دقیقتری از مذاکرات مشخص کرده که قرارداد پیشنهادی به پراندلی 1.5 میلیون یورو بعلاوه 0.3 میلیون یورو بندهای مربوط به پاداشه، که سرجمع میشه 1.8 میلیون یورو


در بخشی دیگری از مذاکرات پراندلی از لوتیتو قول گرفته که بیلیا باید در لاتزیو بمونه و لوتیتو موظفه که حداقل یک مهاجم نوک درجه یک (گزینه اول میلیک، گزینه دوم لاپادولا و گزینه سوم چوزپه روسی)، یک بازیکن کناری (از بین آدریانوی بارسا یا مانوئل پاسکوآل) و حداقل یک مدافع میانی بگیره. پراندلی گفته تیمی میخواد که توان رقابت در سری آ رو داشته باشه و لوتیتو بهش درین زمینه قول مساعد داده.


+ الان یه خبر روی سایت ها اومد که انگار آدریانو قصد داره قراردادش رو با بارسلونا تمدید کنه. هرچند به نظر میرسه پراندلی مانوئل پاسکوال رو به او ترجیح میده.

۹۵/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۳۵ لنگیر لاتزیو
لوتیتو از تاره بهتره تاره یه احمق گیجه هیچی بلد نیست  اگه بزاریش   اینقدر وقت میکشه نه مربی میاد نه بازیکن  انتخاب سریع مربی خیلی مهمه
پاسخ:
فعلا که دچار درگیری شدن ولی احتمالا همون لوتیتو تصمیم آخر رو بگیره و پراندلی رو تا فردا قطعی کنه
نباید اینزاگی رو از دست بدیم باید تو باشگاه یه پست بهش بدیم ... در مورد کادر پزشکی چه خبر ؟ قراره همون امپول زنای پارسال بمونن یا لوتیتو چند تا دکتر درست حسابی میاره؟
پاسخ:
اینزاگی تکلیفش امشب معلوم میشه، گفته حاضر نیست دستیار بشه پس سخته که توی باشگاه نگهش دارند

پرشک های تیم هم سر جاشون میمونن اینطور که بوش میاد، چون یک بیانیه دادن و از خودشون دفاع کردن! گفتن این مصدومیت ها فقط بدشانسی بوده که از جای بدی بازیکن ها مصدوم میشدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی