Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


خبر های جدید : کودتا بر علیه لوتیتو

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

- باز هم دروغ از ایگلی تاره! ماجرا این بوده که تاره گفته ما پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله به کلوزه دادیم اما اون این پیشنهاد رو رد کرده! کلوزه جوابش رو داده که این ماجرا صحیح نیست و لاتزیو هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من نداد و ناچار شدم برم.


- کاتالدی : سال بدی برای من بود، به اندازه کافی در لاتزیو بازی نکردم، با آمدن سیمونه اینزاگی کار سخت تر شد چون او از من میخواهد در پستی که بیلیا بازی می کند بازی کنم و با بودن لوکاس بیلیا جایی در ترکیب برای من نمی ماند.


- روزنامه های انگلیسی ادعا کردن که لاتزیو وارد مذاکره با دی متئو شده، مسئله ای که از جانب روزنامه های ایتالیایی تکذیب شده.


- به اذعان مدیران اودینزه اون ها نتونستن پیولی رو برای فصل آینده راضی کنند برای همین او جواب منفی به اودینزه داده.


- کلوزه گفته طی هفته آینده درباره باشگاه آینده اش حرف میزنه، او رفتن به لیگ هند رو رد نکرده.


- گفته میشه لاتزیو نزدیکترین تیم به میلیک مهاجم 22 ساله آژاکس است. یک مهاجم قدرتی و گلزن


- جورجیو اسکوئینزی رئیس باشگاه ساسولو به شدت به لوتیتو حمله کرده. او بعد از صحبت درباره بی برنامگی و فساد در فوتبال ایتالیا گفته شخص کلودیو لوتیتو نماینده کامل وضع اسف بار فوتبال ایتالیاست.


- در پایان سری بی تیم دوم لوتیتو یعنی سالریتانا فقط 1 امتیاز برای فرار از سقوط کم آورد و در جایگاه هجدهم جدول 22 تیمی سری بی قرار گرفت و بدین ترتیب باید به همراه لانچیانو باید دی پلی آف بازی کنند. لوتیتو روزهای پر استرسی رو در پیش خواهد داشت اگر این تیم به سری بی سقوط کنه لوتیتو ضرر هنگفتی خواهد داشت.


- دیاوارا هافبک پرطرفدار بولونیا که تقریبا تمام بزرگان سری آ دنبالش هستند : الگوی من در فوتبال لوکاس بیلیا است.


- ماتزاری که گزینه سرمربیگری لاتزیو بود با واتفورد به توافق رسید : از لاتزیاله ها به خاطر لطفی که به من داشتند متشکرم


- لاتزیو، فیورنتینا و والنسیا به دنبال لیساندرو لوپز. مدافع مرکزی 26 ساله بنفیکا که سابقه بازی در تیم ملی آرژانتین رو داره و ارزشی حدود 10 میلیون یورو داره.


- بنفیکا که با رفتن گایتان به شدت دنبال یک وینگر سرعتی و تکنیکی میگرده، کیتا بالده دیائو رو به عنوان گزینه اصلیش انتخاب کرده. گفته میشه در سفر تاره به پرتغال مقدمات این نقل و انتقال مورد بررسی قرار گرفته. (امیدوارم اینقدر احمق نباشن که کیتا رو بفروشن)


- ادی رخا : مدیر فنی در لاتزیو؟ من هنوز جوان هستم و احساس می کنم توان مربیگری دارم، اما بازگشت به لاتزیو لذت بخش خواهد بود.


- و در یک پایان یک خبر جنجالی. همونطور که قبلا گفته بودم لوتیتو چیزی در حدود 67 درصد سهام لاتزیو رو داره، و 33 درصد متعلق به افرادی دیگری هستند، گفته میشه این افراد قصد دارند بر علیه لوتیتو وارد یک درگیری قضایی بشن و به نوعی اون رو کنار بذارن. این شبیه یک کودتا در باشگاه خواهد بود.

۹۵/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

ادمین چه خبر از دفرای؟دلمون تنگ شده براش از بس ندیدیمش تو زمین ...اگه بیاد دیگه از دست این جنتیلتی و مائوریسیو + هوت راحت میشیم .البته هوت از جنتیلتی و مائوریسیو بهتره 
پاسخ:
دی فری هفته آخر به تمرینات تیم اضافه شده، الان شرایط بازی رو داره و فصل آینده از اولین بازی در خدمت لاتزیو خواهد بود
من به شخصه حاضرم لوتیتو رو به درک واصل کنم
اینقدر از این مرتیکه خیکی متنفرم.
دفاع آخر دفاع آخر و بازهم دفاع آخر
دروازه بان/مهاجم نوک در اولویت بعدی
دیگه هیچ مشکلی نداریم.
راحت گل میزنیم و راحتتر گل میخوریم
3تا میزنیم 4 تا میخوریم بازی رو میبازیم.
باید دفاع مون رو ترمیم کنیم اگر میخوایم لیگ اروپا بریم

پاسخ:
با تک تک نظراتت موافقم.
اصلا معروفه که بازی از دفاع شروع میشه، ما هم که فقط یک دی فری دفاع خوبمونه، اون که نباشه میشیم مثل این فصل!
میلیک می تونه جانشین خوبی برای کلوزه باشه مخصوصا اینکه تو سال های پیش همه ی خریدامون از لیگ هلند جواب داده... رفتن کیتا بدترین خبر تو فصل نقل و انتقالات می تونه باشه ، کیتا الان جزو ۳ مهاجم برتر ایتالیاس
پاسخ:
میلیک رو میگن آرسنال هم دنبالشه و چیزی که موضوع رو سخت میکنه اینه که لوتیتو 15 میلیون بابت یک بازیکن نمیده! راستش امیدی ندارم بگیریمش و بیشتر این اخبار رو شایعه رسانه ها میدونم
یه تسلیت هم بگیم به میلانی ها که کوپا رو از دست دادن و به لیگ اروپا نرفتن... حقشونه وقتی سینیشا رو الکی اخراج کردن باید همین بلا سرشون میومد
پاسخ:
دقیقا نامردی کردن در حق سینیشا، البته هوادارهاشون دوستش دارن اما برلوسکونی باهاش مشکل داشت
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۹ لنگیر لاتزیو
گزینه های مربیگریاینزاگی یا پراندلی  بیلیا میماند با ۳ میلیون در سال
پاسخ:
آره اینا رو فوتبال ایتالیا کار کرده بود که جفتش شایعه است:

بیلیا دارن با مدیر برنامه هاش مذاکره میکنن، هنوز به نتیجه نرسیدن. لاتزیو 2.4 میلیون یعنی حقوق کلوزه ، رو پیشنهاد دادن به علاوه بندهایی برای پاداش، اما بیلیا انگار دستمزدی بالا در حد 3 میلیون یورو رو میخواد.

درباره مربی هم همونطور که گفتم سیمونه اینزاگی 90 درصد شانس سرمربیگری رو داره، بعد از اون گاسپرینی شانس دومه، با پراندلی هنوز مذاکره نکردن. سمپائولی هم انگار باهاشون به تفاهم نرسیده، دی بیازی و ماران هم همچنان گزینه های تیم هستن، البته سمپائولی 100 در 100 منتفی نشده اما شانسش کمتر شده
بیلیا اگه ۳ میلیون بگیره ، لوتیتو مجبور میشه سقف قراردادا رو بیاره بالا، این یعنی اینکه قراره بیشتر سرمایه گذاری کنه رو تیم
پاسخ:
بیلیا 3 میلیون میخواد، لوتیتو حاضر نشده بهش بده. لوتیتو 2.4 میلیون یورو بعلاوه بندهایی برای پاداش.

اگر 3 میلیون به بیلیا بده، به نظرت دی فری و اندرسون رو میتونه با 1.3 راضی کنه؟ بالا بردن سقف باعث میشه بقیه ستاره ها هم بخوان دستمزدشون رو بالا ببرن که در حال حاضر در توان لوتیتو نیست اینقدر دستمزد بده!
اوردن سمپائولی یک بازی رسانه ای توسط لوتیتو تا بگه من ایده های بزرگ دارم و ترسی از خرج کردن ندارم.
از اول هم برام روشن بود مربی سال اینده مون ازهمین ایتالیاست
پاسخ:
آره منم حدس میزدم آبش با سمپائولی توی یک جوب نمیره!
مخصوصا که لوتیتو مربی هایی میخواد که اگر براشون پول خرج نکرد اعتراضی نکنن، اما سمپائولی وحشیه و اینطور باهاش کنار نمیاد.

باز خدا کنه سیمونه اینزاگی رو نگه داره و نره یکی مثل گاسپرینی یا دی بیازی رو بیاره!
خداروشکر دفرای برگشته.
به نظرم اگه بتونیم باتشوایی مهاجم نوک مارسی رو بگیریم خیلی عالی میشه غول های اروپا دنبالشن ولی خودش گفته فعلا برای رفتن به تیم های خیلی بزرگ زوده برام ...قیمتش حداقل ۱۵ هست 
پاسخ:
بعید میدونم که لوتیتو حاضر باشه 15 تا خرج کنه. میلیک رو هم خیلیا دنبالشن اما شایعه شده لاتزیو بهش نزدیکتره!
من نمیدونم چطور بازیکنی که از آرسنال پیشنهاد داره ممکنه بیاد لاتزیو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی