Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : دستمزد کلوزه به بیلیا خواهد رسید!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ
- لاتزیو اصرار داره تا قبل از شروع جام ملت های آمریکا قرارداد بیلیا رو تمدید کنه، برای همین پیشنهاد دستمزد 2.4 میلیون یورویی بعلاوه یه سری پاداش رو به بیلیا داده که گفته میشه این افزایش از کم شدن دستمزد کلوزه جبران میشه. دستمزد بیلیا در حال حاضر 1.5 میلیون یورو است. البته تنها نکته منفی این پیشنهاد مدت زمانیه اونه که تا 2021 خواهد بود یعنی یه زمانی به یک بازیکن 36 ساله باید این دستمزد نجومی رو بدیم؟

- گفته شده که لاتزیو برای میلیک پیشنهاد 15 میلیون یورویی به آژاکس داده! (به نظرم شایعه است)

- دادگاه کالچیو اسکومسه در جریانه و به نظر میرسه که مائوری مجرم شناخته شده و بازم قرار جلبش اعلام شده. خبر دقیقتری رسید اطلاع رسانی خواهد شد.

- مدیر امپولی گفته که لاتزیو هرگز پیشنهادی بابت ماریو رویی و تونلی نداده. نه الان و نه ژانویه!

- جنتیلتی : رفتن از لاتزیو ؟ احتمالش وجود دارد.

- بازیکن های فعلی و سابق و همینطور مربیان سابق لاتزیو پیام های متعددی برای کلوزه فرستادن که به دلیل حجم زیاد پیام ها منتشرشون نکردم.

- هنوز تکلیف مربی فصل آینده معلوم نشده، سمپائولی که مشغول رایزنی با بقیه تیم هاست تا بهترین پیشنهادش رو انتخاب کنه. رفتنش به انگلیس این شایعه رو به وجود آورده که اورتون هم خواهان این مربی است!
۹۵/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

درسته که موندن بیلیا به قول خودت از نظر مالی به صرفه نیست ولی واقعا تو تیم یه وزنس ، من طرفدار سرسخت موندن بیلیا تا زمان بازنشستگیشم ، مخصوصا اینکه الان کلوزه هم رفته کاندروا هم به احتمال زیاد میره، تیم نیاز داره به چندتا باتجربه مثل بیلیا و لولیچ... کلا اگه قرار باشه بین رفتن کاندروا و کاپیتان یکیو انتخاب کنم میگم کاندروا رو بفروشیم
پاسخ:
منم بیلیا رو دوست دارم و معتقدم باید بمونه اما با یک پیشنهاد عاقلانه تر! مثلا بی انصافی نیست که بیلیا 4 برابر کیتا دستمزد بگیره؟
ولی عجب گلی زد لولیچ به فیورنتینا ، به نظرم این گل ، گل اندرسون به جنوا و گل کلوزه به هندانوویچ قشنگترین گلهای فصل بودن .
پاسخ:
آره، لولیچ توی تیم منتخب هفته هم بوده
کاتالدی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد ، به همراه مارکتی ، کاندروا و پارولو ...
پاسخ:
آره لیست 25 نفره اعلام کرده که 2 تاشون حذف میشه. احتمالا کاتالدی یکی از اون 2 نفره. اما همین که در این سن بین 25 بازیکن تاپ ایتالیاست یعنی باید به این پسر بیشتر بها داد
کاتالدی بگیر نگیر نداره و اصلا نمیشه برای یک فصل روش حساب باز کرد
البته برای یک تورنمنت یک ماهه میشه ازش استفاده کرد.
بیلیا و اونازی و یک هافبک بازی ساز پشت مهاجم کار لاتزیو در فصل اینده رو بهتر میکنه.
پاسخ:
کاتالدی کمی بی تجربه و احساساتیه، اما اگر بهش میدون بدیم شک ندارم که آینده مون رو تامین میکنه
از یک طرف از بچگی توی لاتزیو بوده، عاشق این پیراهنه و اول طرفدار لاتزیو است بعد بازیکنش، من برای همچین بازیکن های باغیرتی جونمم میدم!
بیلیا واقعا فوق العادست و یک رهبر خوب در وسط زمین . خیلی دوسش دارم بعد دفرای
پاسخ:
آره اگر بمونه بیلیا میتونه تیم رو راه بندازه
و
البته بات موافقم که دی فری برای تیم موثرتر از بیلیاست، چون تنها مدافع خوبمونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی