Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری : خورخه سمپائولی وارد رم شد

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ

سمپائولی و لاتزیو از یکدیگر دور شدند، دستمزد پیشنهادی لوتیتو سقف قرارداد باشگاه یعنی 2 میلیون یورو بوده و دستمزد پیشنهاید سمپائولی 2.5 میلیون یورو بوده، با توجه به فاصله خیلی زیاد طرفین انگار رسیدن به توافق خیلی محتمل نیست!


از ما نشنیده بگیرین اما سه خبر موازی در رسانه های منتشر شده: 

اول : لوتیتو و سمپائولی به توافق دست پیدا کردن و پیش قرارداد 2 ساله امضا کردن، و جلسه دوم فقط برای تعیین مسائل جزئی مالی خواهی بود

دوم: برغکس خبر اول میگه که سمپائولی بعد از ایتالیا به اسپانیا میره و با اسپانیول و والنسیا مذاکره میکنه و بعد بهترین انتخاب رو بین 3 پیشنهاد رسیده انجام میده

سوم: این خبر میگه که سمپائولی انتخاب دوم لاتزیو است یعنی بعد از سمپائولی با پراندلی مذاکره صورت میگیره و در صورت به توافق رسیدن با پراندلی او سرمربی میشه


آپدیت آحر: نشست اول لوتیتو و سمپائولی به پایان رسیده، اخبار گویا از اینه که دو طرف از جلسه اول ابراز رضایت کردن ولی جلسه دومی در کار خواهد بود و این نشون میده که هنوز تا رسیدن به توافق نهایی چندین گام فاصله دارند.


آپدیت سه : خبرنگاران ایتالیایی نتونستن به سمپائولی دسترسی پیدا کنن، در حال حاضر هیچ اطلاعی از جلسه و نتیجه اون در دسترس نیست! اینم از زرنگی لوتیتو که یه جورایی همه رو پیچوند. 


آپدیت دو: لحظاتی پیش یک ماشین از طرف باشگاه به در هتل اومد و سمپائولی رو به مکان نامعلومی انتقال داد، گفته میشه لوتیتو برای فرار از مطبوعات مکان جلسه رو تعییر داده، حدسیات حاکی از یک رستوران در اطراف شهر رم است، به محض رسیدن اخبار جدید با شما در میان میذاریم. احتمالا الان جلسه سمپائولی و لوتیتو شروع شده.


آپدیت یک : حورحه سمپائولی در رسیدن به پایتخت به همراه گروهی که باشگاه همراهش فرستاده به دیدن شهر رم و جاذبه های جهانگردیش رفته، اطراف کلوزیوم قدم زده و بعدش به هتل فوروم که باشگاه براش گرفته رفته، از طرف دیگه کلودیو لوتیتو که برای بستن تیم فصل بعد خارج از رم بوده لحظاتی پیش به رم رسیده و یک قرار ملاقات برای همین امشب با سمپائولی ترتیب داده، طبق اخبار منابع دقیق این دیدار در ویلای سن سباستین یا دفتر لوتیتو در فورملو نخواهد بود بلکه در اتاق سمپائولی در هتل فوروم برگزار میشه!

(با توجه به پیش قرارداد ماتزاری با واتفورد و سینیشا با سمپدوریا، به نظر میرسه که فقط پراندلی، سمپائولی و سیمونه اینزاگی گزینه های لاتزیو هستند)


سامپائولی مربی سابق شیلی و جز 3 مربی برتر جهان در فصل گذشته که ابتدای فصل پیشنهاد مربیگری چلسی رو در جیب داشت و در وسط فصل هم پیشنهاد رسیده از ریوما رو رد کرده بود امروز وارد رم شد و مورد استقبال هیاتی از باشگاه لاتزیو قرار گرفت!

خبر بزرگی محسوب میشه چون یک مربی که همه باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبالش هستند برای مذاکره اومده و الان که خبر رو گذاشتم هیاتی از طرف باشگاه همراهیش کردن به محل اقامتش و مشخصه که باشگاه به توافقات اولیه با مدیر برنامه هاش رسیده و الان خودش برای توافق نهایی به ایتالیا اومده. 

قراره که امروز جلسه ای با کلودیو لوتیتو برگزار کنه و دو طرف خواسته هاشون رو مطرح کنند و روی نکات باقی مونده به تبادل نظر بپردازند.



در این تصویر که توسط هواداران شکار شده سامپائولی رو میشه از روی سرش شناخت، در پشت گیت هم استفانو دورکم از اعضای هیات مدیره باشگاه قرار داره که از سامپائولی استقبال میکنه!


باز هم تاکید میکنم که خبرِ بزرگی محسوب میشه هرچند به اعتقاد من سیمونه اینزاگی رو نباید اینطور میسوزوند و اگر به هر عنوانی سیمو رو آورد باید تا پایان فصل بعد بهش فرصت میداد. پس من با اینکه به بزرگی و توانایی سامپائولی اذعان می کنم اما انتخابم موندن سیمونه اینزاگی خواهد بود. نظر شما چیه؟


+ گفته میشه که از نظر کیفیت فوتبالی مدیران چلسی خورخه سمپائولی رو به آنتونیو کونته ترجیح دادن و حتی به مرحله قرارداد هم رسیدن اما ضعف سمپائولی در زبان انگلیسی و از طرف مقابل زبان انگلیسی خوب کونته باعث شد نظر مدیران چلسی تغییر کنه! هرچند عده ای هم میگن که سمپائولی پیشنهاد رسیده از چلسی رو رد کرده بوده چون ابتدا میخواسته از یک تیم کوچکتر در اروپا مربیگری رو شروع کنه تا مثل تاتا مارتینو گرفتار حاشیه نشه.



۹۵/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۹)

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۵ لاتزیاله Tifoseria Laziale
یک تحلیل دیدم که گفته بود آوردن سمپائولی به رم یک حرکت تبلیغاتی از جانب لوتیتو خواهد بود که احتمالا با آوردن پراندلی ادامه پیدا خواهد کرد و هدف او از این کار در درجه اول رها شدن از فشار طرفدارها هنگام فروش یکی از بازیکن های مهم تیم خواهد بود که احتمالا کاندرواست و در درجه دوم میخواد سهام باشگاه رو به طور کاذب بالا نگه داره تا در فصل نقل و انتقالات دستش خالی نباشه!
چون اینطور که ایگلی تاره گفته سیمونه اینزاگی هنوز قویترین کاندید برای مربیگری لاتزیو است. البته تاره گفته دیدگاه فوتبالیم از همه بیشتر به سمپائولی نزدیکه!
سامپائولی به ارائه فوتبال هجومی مشهوره و این سبک فوتبال تو ایتالیا خیلی موفق نخواهد بود . مخصوصا اینکه ساختار دفاعی ما در حال حاضر داغونه و حتی یه مدافع طراز اول هم بیاریم بازم مشکلاتمون باقی میمونه.
ضمن اینکه سامپائولی از اسپانیول و والنسیا هم پیشنهاد داره و با توجه به اینکه زبان مادریشم اسپانیایی هست اونجا ادامه کار بده راحت تره.
سیمونه اینزاگی هم انصافا نتایج خوبی گرفته تا الان و نباید به این راحتی از دست بدیمش
پاسخ:
سامپائولی سیستم 3-4-3 بازی میکنه که با توجه به نفرات ما سیستم خوبیه، از طرفی کیتا و اندرسون با سمپائولی میترکونن. و از بازگشت دی فری هم غافل نشیم
ولی
سیمونه اینزاگی DNA لاتزیاله داره و منم بات همنظرم که نباید بهش خیانت کنیم
سلام 
در یه کلام بگم آوردن سامپائولی گام بلندی به سوی اینه که به جمع مدعیان بریم
پاسخ:
مرسی بابت نظرت و البته اینم بگم که منم از جنب و جوش و استایل مربیگری سمپائولی خوشم میاد ... اما از یک طرف هم عاشق وفاداری و نجابت سیمونه اینزاگی هستم
ببین دوست عزیز باید احساسی نشیم و منطقی تصمیم بگیریم منم سیمو رو دوست دارم
یاد بازی با مارسی بخیر چکار کرد البته الن بوکسیچ عالی بود
پاسخ:
درست میگی شاید احساسی باشه اما نمیشه گفت سیمونه اینزاگی مربی بدی بوده، تا همین الان میانگین امتیازش فقط از آلگری کمتره. از یک طرف همه عناوین رو هم با پریماورا درو کرده، نباید اینقدر ساده از سرمایه هامون بگذریم ....
یادمون نره این مربی با اینکه شیلی ر قهرمان کوپا امریکا کرد ولی قبلش تو بازی دوستانه جلوی ایران که ساختار کاملا تدافعی داشت شکست خورد، حالا به نظر شما سبک بازی تیمهای ایتالیا مثل فوتبال هجومی برزیل ارژانتین یا کلمبیاست یا چیزی شبیه به فوتبالی که ایران تو جام جهانی یا جلوی شیلی بازی کرد؟
پاسخ:
نمیشه بازی با ایران رو مقایسه کرد، چون بازی دوستانه بود و برای بازی دوستانه نتیجه اولویت نداره ضمن اینکه پیولی هم با تاکتیک تهاجمی در فصل پیش نتایج خوبی گرفت...
من کتمان نمیکنم که سمپائولی مربی خوبیه، اما سیمونه اینزاگی از گوشت و خون لاتزیو است، نباید اینقدر ساده ازش بگذریم
به نظرم ما با سیمونه اینزاگی فصل بعد می تونیم خیلی راحت به مراحل پایانی کوپا ایتالیا و مقام پنجم یا ششم تو لیگ برسیم و به لیگ اروپا صعود کنیم حتی بدون کلوزه و کاندروا.... به جاش میشه با حقوق کلوزه ، کاندروا و سامپایولی یه مهاجم نوک طراز اول استخدام کنیم که حدودا دستمزد ۷ میلیونی میشه و بازیکنایی مثل ایکاردی ، ژکو یا گریزمان با این مبلغ از خداشونه تو لاتزیو بازی کنن

پاسخ:
لوتیتو خیال همه رو راحت کرد و گفت به هیچ بازیکنی دستمزدی بیش از 2 میلیون یورو نمیده، البته حق هم داره اگر به یکی بیشتر بده موجب اغتراض دی فری، اندرسون، و امثالهم میشه ... 
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۳ لنگیر لاتزیو
من اینزاگی را دوس دارم ولی چیزی که لاتزیو تو این چندساله ازش رنج     میبره نبود مربی جاه طلب و با شخصیت قهرمانی هست همش مربی های درجه دو یا سع از تی  مهای ضعیفتر پس من کاملا مشتاق حضور سمپایولی هستم مربی نترس و   قهرمان لازمه
پاسخ:
کم پیدایی رفیق، نکنه توام مثل من از این فصل سرخورده شدی!

درباره مربی هم چیزی که من توی سمپائولی خوشم میاد جنب و جوشش کنار زمین و جنبه روانشناسانشه، چیزی که یک مربی مثل پیولی نداشت
اما یادمون نره فوتبال ایتالیا فوق العاده تاکتیکیه
درود
جدی جدی انگاری اینو دارن میگیرن هااا
اگه بیاد معلومه میخواد یه تکونی بده به تیم 
پاسخ:
خلاصه بحث اینه که انگار نمیخواد در هیچ حالتی بالاتر از 2 میلیون یورو خرج کنه ...
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۹ لنگیر لاتزیو
خاک بر سر لوتیتو حالادمیره پراندلی را میاره تا میانه جدول باشیم
پاسخ:
سیمونه اینزاگی که صد شرف داره به پراندلی! به خدا این پسر توی پریماورا کولاک کرده، الان هم از هر بازی 2 امتیاز گرفته دیگه باید چیکار کنه که بذارنش؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی