Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر: لوتیتو وبلاگ لاتزیاله را به چالش می کشد!

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ

- لوتیتو خبر جذب اسپانسر رو تکذیب کرد و گفت هیچگونه رایزنی هم انجام نشده، چه برسد به اینکه نتیجه ای حاصل شود!


- لوتیتو اعلام کرد شایعات اخیر درباره فروش باشگاه، جذب اسپانسر و ... همگی در راستای کاهش ارزش سهام باشگاه در بورس هستند و بخش حقوقی باشگاه از تمامی رسانه هایی که این خبر رو منتشر کردند شکایت خواهد کرد! (میگم یه وقت لوتیتو نیاد از ما شکایت کنه! :))))  )


- تونلی : من عاشق امپولی هستم و اگر از این تیم جدا شوم فقط به خاطر مسائل اقتصادی است . (رم، ناپولی و فیورنتینا خواهان این بازیکن هستند، لاتزیو هم هست که احتمالا توان رقابت نداریم)  -> یک مدافع مستحکم و کاربلد که چیزی حدود 10 تا 15 میلیون یورو ارزش داره.


- ماریو رویی فول بک امپولی گفته آماده رفتن به تیم های بزرگ هستم. از رفتن به لاتزیو یا رم استقبال خواهم کرد. -> مدافع کناری جوون و عالی که هم چپ و هم راستمون رو بیمه میکنه، به شدت امیدوارم این رو بگیریم چون نیاز داریم به یه دفاع کناری خوب


- گفته شده که لوتیتو پیشنهاد جدیدی به یووه داده، بیلیا میره یووه، و براردی به صورت قرارداد قرضی 2 ساله به لاتزیو میاد، بعلاوه اینکه یوونتوس مبلغی هم به لاتزیو خواهد داد که احتمالا چیزی حدود 5 میلیون یورو خواهد بود.


- گفته میشه که آتلتیکو مادرید پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای کاندروا ارائه داده که نزدیکترین پیشنهاد به 30 میلیون درخواستی لوتیتو است. اینتر تیم دیگری است که به شدت دنبال کاندرواست و پیشنهاد احتمالی اون ها رانوکیا بعلاوه 15 میلیون یورو خواهد بود.


- با مصدومیت مارکو وراتی که منجر به از دست دادن یورو شد، حالا مارکو پارولو به شدت به ترکیب اصلی آتزوری نزدیک شده.


- لاتزیو به آدریانو بازیکن چند پست بارسلونا پیشنهاد قرارداد 4 ساله داده. این بازیکن 31 ساله که آخر فصل قراردادش با بارسا تموم میشه و پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده میتونه در دفاع چپ، دفاع راست، هافبک مرکزی و هافبک کناری بازی کنه. یک بازیکن متوسط که همیشه میشه بهش اعتماد کرد.


- آنتونیو کاندروا در صورت حضور در بازی این هفته لاتزیو به رکورد 150 بازی با پیراهن بیانکوچلستی میرسه و بدین ترتیب جز 20 بازیکن باسابقه باشگاه قرار خواهد گرفت.


- میروسلاو کلوزه در صورتی که در دیدار این هفته لاتزیو موفق به زدن 2 گل بشه عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه لاتزیو رو به دست میاره.


- لاتزیو این هفته باید بدون کیتا به میدون بره، آمار نشون داده لاتزیو با کیتا بالده در هر بازی 1.5 امتیاز گرفته در حالی که بدون او این میانگین به 0.8 میرسه! (یعنی هر بازی کیتا نباشه شانسمون نصف میشه!)


- لاتزیو این هفته باید بدون سانتیاگو جنتلتی به میدون بره، آمار نشون میده که جنتیلتی بهترین سابقه رو میون مدافعین لاتزیو داره، به طوری که هر بار که جنتیلتی بوده لاتزیو در 44% مواقع پیروز شده، در حالی که با غیبت او لاتزیو فقط در 33% رقابت ها پیروز شده!


- سیمونه اینزاگی در 5 بازی که مربی لاتزیو بوده 9 امتیاز گرفته که میانگینش میشه 1.8 امتیاز، بدین ترتیب او بعد از آلگری و در کنار مانچینی به عنوان دومین مربی برتر این فصل سری آ قرار داره!


- لاتزیو از زمان پیوستن سیمونه اینزاگی هم در آمار تدافعی و هم در آمار تهاجمی پیشرفت داشته. لاتزیو بدون سیمونه 13.2 شوت در هر بازی به سمت دروازه حریف میزده، این آمار با سیمونه اینزاگی به 15 شوت در هر بازی رسیده.


- سرگی میلینکویچ سویچ در لیست خرید اینتر قرار گرفته، اما ایجنتش تاکید کرده این بازیکن قصد جدا شدن از لاتزیو رو نداره.


- مصدومیت پارولو برطرف شده و این بازیکن به بازی بعدی لاتزیو میرسه. گفته میشه که مارکو در لیست قطعی لاتزیو برای فصل بعد قرار داره و به هیچ عنوان فروشی نیست!


- ماسیمو فررو رئیس باشگاه سمپدوریا : لوتیتو یک آتش فشان است، اما بزرگترین دشمن او خود اوست.


- حاتم بن عرفا از لاتزیو دور شد، چرا که پیشنهاد بارسلونا و پی اس جی را در جیب دارد! (لوتیتو میخواد با پی اس جی و بارسا رقابت کنه! :))) )


- بانو نارگی (همسر ماتری) : زیباترین زوج پایتخت من و ماتری هستیم، نه طوطی و ایلری.


- ایجنت کیتا در پاسخ به شایعات بایرن مونیخ، موناکو و لیگ برتر اینگلیس: شایعات زیاد است اما او با لاتزیو قرارداد دارد. (کاش لوتیتو یک حرکت بزنه و با افزایش دستمزد قراردادش رو تمدید کنه تا خیال ما هم راحت بشه)


- دلیو روسی فصل لاتزیو را تحلیل کرد : باخت ابتدای فصل لاتزیو در مقدماتی چمپیونز لیگ کار این تیم را ساخت. پیولی از نظر تاکتیکی یکی از بهترین هاست اما قادر نبود کاری که دیگو سیمئونه از نظر روانشناسانه با شاگردانش کرد را انجام دهد.


بازی پریماورا در مرحله اول حذفی برگزار شد : لاتزیو 6 - لانچیانو 0

با این برد لاتزیو باید مرحله بعد با امپولی بازی کنه

۹۵/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

مصدومیت وراتی خبر خیلی بدی برای ایتالیا بود ، امیدوارم ایتالیا تو یورو نتیجه بگیره و همین باعث رونق بیشتر سری ا بشه ، و به امید اقای گلی کاندروا
واقعا حیف که هلند تو یورو نیست و دی فری نمی تونه بازی کنه
پاسخ:
اتفاقا خیلی خوبه که هلند نیستش، چون اگر بود هم دی فری خسته میشد و هم ممکن بود مصدومیتش دوباره تشدید بشه
درباره گاندروا هم فکر نکنم توی لاتزیو بمونه

کلا برای من لاتزیو بر تمام تیم های ملی اولویت داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی