Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


باز هم لاتزیو ستیزی!

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

این بار سایت طرفداری، در اقدامی دیگه باز هم ضدیتش رو با لاتزیو نشون داد،


یک مصاحبه با سیمئونه انجام دادن که گفته:

من دوست دارم سرمربی تیم های لاتزیو، اینتر و تیم ملی آرژانتین بشوم. از این بابت ناامید نیستم و این ها ممکن است اتفاق بیفتند.


اتفاقا اول از همه اسم لاتزیو رو برده اما در عین تعجب تیتر خبر اسم لاتزیو رو حذف کردن و اینطور زدن:


سیمئونه: دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

لینک خبر مربوطه


نکته زشت این خبر اینه که سیمئونه ابتدا اسم لاتزیو رو برده! و همیشه خودش رو یک لاتزیاله معرفی کرده و بعدش اینتر و ... .

۹۵/۰۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۳ عبدالله اسکندری
سلام وبلاگ جالب داری . بهت تبریک میگم . لطفا شما هم به وبلاگ من که اسمش کلکسیون هست بیا و نظرت رو بگو خوشحال میشم.

www.collection.blog.ir
ال چولو بیشترین افتخارات ورزشیشو به عنوان بازیکن با پیراهن لاتزیو به دست اورده ضمن اینکه ۵ فصل هم تو تیم ما بوده در حالی که فقط ۲ فصل تو اینتر بازی کرد. در ضمن قدرت مربیگریشم مدیون مکتب مانچو و اریکسون تو لاتزیو هست که تو زمان خودشون بهترین بودن. 
بهترین جواب برای سایت طرفداری تحریم از طرف لاتزیاله ها هست.
پاسخ:
دقیقا، سیمئونه یک بار گفته که دانش مربیگریش رو مدیون اریکسون هستم و همیشه هم گفته تیم های محبوبش لاتزیو و آتلتیکو مادرید هستن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی