Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : محرومیت کیتا به خاطر شیرجه زدن

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

- لاتزیو یک پیشنهاد عالی برای حاتم بن عرفا آماده کرده. گزارش های دقیقی امروز منتشر شده که 2 هفته پیش لاتزیو طی یک تماس تلفنی یک پیشنهاد برای بن عرفا فرستاده که شامل یک قرارداد 5 ساله با دستمزد بالایی (بالای 2 میلیون یورو در سال) بوده. اما مشکل اینجاست که ستاره بی نظیر این فصل نیس رو تیم هایی مثل پی اس جی و میلان هم تعقیب می کنند. 


- کیتا بالده دیائو به دلیل دایو زدن مقابل اینتر به محرومیت از یک بازی بعلاوه دو هزار یورو جریمه مجکوم شد. در بازی آینده لاتزیو علاوه بر کیتا، جنتیلتی و سیمونه اینزاگی هم محروم هستند.


- باشگاه ریوما به دلیل شعار نژادپرستانه طرفدارانش 15 هزار یورو محروم شد. (کمتر سایتی این رو پوشش داده ، حالا اگر لاتزیو بود همه میگفتن نژادپرستی و فلان و بهمان، واقعا جای شرمساری داره)


- اینتر قصد داره که از بین یایا توره و لوکاس بیلیا یک نفر رو برای فصل آینده جذب کنه. لوتیتو برای بیلیا مبلغی حدود 25 میلیون یورو طلب کرده.


- جاناتان کالِری مهاجم آرژانتینی سائوپائولو که تحت تعقیب لاتزیو قرار داره به اینتر نزدیک شده. فیورنتینا دیگر تیم خواهان این بازیکنه.


- گفته میشه والاس هافبک گرمیو بازیگن مدنظیر ایگلی تاره به عنوان جایگزین لوکاس بیلیا است. ایجنت این بازیکن گفته این خبر مایه خوشحالیه ماست ولی مسئله اینه که هیچ پیشنهادی نرسیده!


- بیانکینی و لواتی پزشکان لاتزیو طی بیانیه ای که دادن از خودشون دفاع کردند. اون ها گفتند که ما پزشکان درجه دومی نیستیم. و حکایت مصدومیت های بازیکنان مختلف از جمله دی فری رو شرح دادن.


- گفته میشه که لوتیتو قصد داره با آوردن حاتم بن عرفا زمینه فروش کاندروا رو مهیا کنه. ولی اگر پیشنهاد بالای 20 میلیون برای کاندروای 29 ساله نرسه اون وقت لوتیتو به فروش کیتا بالده فکر خواهد کرد.


- کاندروا گفته که در حال حاضر به اتمام سری آ و بعد از اون به یورو فکر خواهد کرد و تا اتمام یورو قصد نداره درباره فصل آینده فکر کنه. هرچند گفته میشه اولویت اول او تیمی خواهد بود که امکان بازی در سطج اروپا رو داشته باشه. 


- ماتری و بریشا مصدومان جدید لاتزیو! تکرار مصدومیت قبلی!


- بازیکنان پشت سر سیمو ؛ کاندروا : او لیاقت این را دارد که فصل آینده سرمربی لاتزیو باشد.


- پریماورای لاتزیو به پلی آف صعود کرد. مورگیا : ما لایق صعود بودیم، تعویض مربی کار را دشوار کرد اما در حال جا افتادن هستیم.


- سرمربی کارپی : روبروی لاتزیو بازی مرگ و زندگی است. کیتا محروم شد؟ آن ها اندرسون را دارند.



۹۵/۰۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

اگه کاندروا بره از تیم واسش جایگزینای خوبی وجود داره مثل کیشنا کیتا و اندرسون ولی اگه بیگلیا بره از تیم تا چند سال طول می کشه یه جایگزین واسش پیدا کنیم ، واقعا از بازی کاپیتان بیگلیا جلوی اینتر لذت بردم ، زمانی که مانچو پرس شدید گذاشته بود رو مدافع های سوتی ما ، این بیگلیا و لولیچ بودن که با قدرت حفظ توپشون و پاس های عالی تیمو از زیر فشار در میووردن ، لولیچ هم باز نشون داد اگه تو خط هافبک بازی کنه حرفای زیادی واسه گفتن داره هم تو حمله هم تو پوشش جلوی مدافع ها عالی بود
پاسخ:
یک نکته درباره هافبک اینکه اونازی چه قلدری بود جلوی اینتر! چقدر توپگیری کرد، هیولایی بود برای خودش، به نظر من بازی نکردن پارولو یکی از دلایل موفقیت روبروی اینتر بود. به شدت ضعیف شده پارولو
بیلیا یه مقدار کنده و البته جنگندگی پایینی داره، استایل بازیش مثل پیرلو هستش که یک مکمل کنارش میخواد که اونم اونازیه

باشگاه باید واسه اینزاگی فرجام خواهی کنه واقعا داور خیلی مسخره اخراجش کرد ، به هیچ عنوان حقش نبود اخراج شه که البته اینم بر می گرده به قیافه خیلی مظلومش ،:))
مربی فقط دیگو سیمونه ابهتی که داره هم تیم روبرو هم داورو به شدت تحت تاثیر میزاره نمونش بازی دیشب جلوی بایرن که داور یه گل یه پنالتی به اشتباه واسه اتلتیکو گرفت. امیدوارم ال چولو زودتر به خونه ی خودش لاتزیو برگرده
پاسخ:
خب فعلا که برعکس شده یعنی گفتن داور درست شیرجه کیتا رو گرفته و یک جلسه محرومیت اضافی برای کیتا گذاشتن و در اون طرف سیمونه اینزاگی هم به دلیل اعتراض نادرست اخراج شده!
خییلی مسخره است که کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا هر وقت بیکار میشه یه محرومیت جدید برای ما میذاره!
یه نکته ی دیگه هم که حتما متوجه شدین ، تو بازی اینتر اینزاگی به شدت تنوع تاکتیکی داشت یعنی اصرار نداشت به ۴-۳-۲-۱ که اول بازی استارت زد، بر خلاف پیولی که تو هر شرایطی با ۱ نوک ، ۱ مهاجم سایه و ۲ تا وینگر بازی میکرد و شدیدا هم روش اصرار میکرد ولی تو این بازی دیدیم سیمونه اول کلوزه کشید بیرون مایوری رو اورد بعدش کاندروا رفت بیرون میلینکوویچ اومد  ، روش بازی شد ۵ تا هافبک مرکزی با یه نوک که کیتا بود ، بعدش به کل دست و پای اینترو بستیم و بازیو بردیم یه جورایی مانچو کیش و مات شد تو این بازی
پاسخ:
آره سیمونه عالی بود و تنوع تاکتیکیش خیلی خوبه
ولی پیولی هم مربی تاکتیکی بود و تئوع داشت، همین مائوری رو پیولی اولین بار فالس ناین گذاشت، و توی همین فصل هم مقاطعی از فصل رو از 4-3-3 به 4-4-2 شیفت می کرد، فصل پیش هم 3-4-3 پلن دومش بود. مشکل پیولی بحث تاکتیک نبود مشکلش بحث روحی و روانی بود ...

درباره بازی با اینتر هم بگم یکی از دلایلی که اینتر اینقدر دست و پا بسته بود برمیگشت به بازی عالی اونازی و لولیچ که جفتشون کولاک کردن و توپ ازشون رد نمیشد، هافبک اینتر رو اسیر کرده بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی