Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


نستا : میخواستم به لاتزیو برگردم اما لوتیتو نگذاشت

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

نستا طی یک گفتگو پرده از حکایت جدیدی برداشته:


سال 2007 در تیم ملی ایتالیا با ماسیمو اودو که اون زمان کاپیتان لاتزیو بود حرف زدم و گفتم من قراردادم این فصل با میلان تمام می شود و قصد تمدید قرارداد ندارم، قصد دارم به لاتزیو برگردم و در باشگاهی که عاشق آن هستم از فوتبال خداحافظی کنم. من در میلان همه چیز برده بودم سری آ، جمپیونز لیگ و ... ، آن زمان باید به خانه ام بر می گشتم (پدر نستا از بزرگان کوروانورد بوده و خودشم از بچگی در لاتزیو بوده، جالب اینجاست که اولین بار نونهالان لاتزیو تست میده و ردش میکنن ولی استعدادیاب رم بهش میگه بیاد برای تمدید قرارداد اما رد میکنه پیشنهادشون رو و میگه اگر لاتزیو نشد ولی نمیرم رم)

من حتی به ماسیمو اودو گفتم که درباره پول هیچ حرفی نخواهم زد فقط هدفم برگشتن به لاتزیو است، اما هر کسی برنامه های خودش را دارد و برای آن برنامه ریزی می کند، یا شاید هم ماسیمو اودو هرگز پیام من را به لوتیتو نرساند، ولی به هر حال نشد به لاتزیو برگردم.


۹۵/۰۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۵ لنگیر لاتزیو
لوتیتو عاشق بازیکن ازاده اودو مارمولکیه
پاسخ:
خب جالبیش اینجاست که نستا میخواست با میلان تمدید نکنه تا آزاد بیاد لاتزیو!
حالا یا اودو به لوتیتو نگفته تا نستا نیاد و بازوبند دست اودو بمونه، یا لوتیتو میخواسته نستا نیاد و تا شاخ نشه براش. چون همه میدونستن نستا نماد لاتزیو بوده
سلام نستا مگه ۲۰۰۶ از تیم ملی خداحافظی نکرده؟ 
در ضمن یه خسته نباشید به خاطر وقتی که میذارین
پاسخ:
نه بعد از جام جهانی 2006 در مقدماتی یورو 2008 هم بازی کرد، بعدش مصدوم شد ولی همون زمان هم که مصدومیتش برطرف شد باز هم دعوت شد که اولش اومد بعد دوباره مصدوم شد و خداحافظی کرد. با این حساب سال 2007 از تیم ملی خداحافظی کرده ...

جالبه توی اون تیم ایتالیا از لاتزیو اودو، مائوری و پاسکوآله فوجیا حاضر بودن! 

نستا بعد از اینکه جواب رد از لاتزیو شنید ناچار شد قراردادش رو 5 سال با میلان تمدید کنه، واقعا خاک بر سر لوتیتو که نذاشت اسطوره به تیمش برگرده ... اگر فقط یک دلیل برای تنفر از لوتیتو داشته باشم اونم همینه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی