Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سیاست های لوتیتو در قبال مربی

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یه مقاله میخوندم که میگفت اخراج پیولی اشتباه مرگبار لاتزیو بود.


یک موضوعی که اونجا مطرح بود میگفت لاتزیو فصل پیش دستاوردش بیش از حد انتظار بود و این مشکل ساز شد برای تیم.

بیاید یک نگاه به رتبه های تیم در 10 دوره قبل از پیولی بکنیم:

13-14 نهم

12-13 هفتم

11-12 چهارم

10-11 پنجم

9-10 دوازدهم

8-9 دهم

7-8 دوازدهم

6-7 پنچم

5-6 شانزدهم 

4-5 دهم


میانگینش میشه : رتبه نهم. 
این در حالیه که وقتی پیولی اخراج شد لاتزیو در رده هشتم قرار داشت و این یعنی پیولی در بدترین شرایطش یک رتبه از میانگین ده ساله باشگاه جلوتر بود، و اگر میموند شاید به رتبه ششم هم میرسید (یادمون نره وقتی از مانچینی به عنوان یک مربی موفق در لاتزیو ذکر میکنیم باید بدونیم اون هم لاتزیو رو در سال آخر حضورش در تیم ششم کرد)
یک نکته دیگه اینکه رتبه سومی که پیولی سال پیش به همراه لاتزیو به دست آورد بهترین نتیجه لاتزیو بعد از ورشکستگی باشگاه بود، 

خلاصه خوندن این مقاله به تمام لاتزیاله ها پیشنهاد میشه

نظر شخصی من اینه که در دنیای امروز دیگه عوض کردن پیاپی مربی ها و شوک دادن به تیم یک روش منسوخ شده است که فقط از احمق هایی مثل زامپرینی و برلوسکونی بر میاد. اگر کسی میخواد نتیجه بگیره باید حداقل سه سال به یک مربی فرصت بده، وگرنه زمان کمتر برای جا افتادن و تثبیت فلسفه شخصی یک مربی در یک تیم نمیتونه مناسب باشه. حالا این مربی میخواد پیولی باشه یا سیمونه اینزاگی یا سینیشا یا هر کس دیگه ای ....

+ یک نظرسنجی بین طرفداران ایتالیایی لاتزیو انجام شده که درباره وضعیت مربیگری باشگاه در فصل آینده پرسیده شده که نتیجه اش اینطور بوده:

15 درصد گفتن مربی فصل آینده سیمونه اینزاگی خواهد بود
25 درصد گفتن لوتیتو برای فصل آینده با سینیشا به توافق رسیده و اون سرمربی خواهد بود
38 درصد گفتن که لوتیتو حتما سیمونه رو برکنار میکنه اما هنوز خودش هم نمیدونه که چه کسی رو سرمربی کنه
22 درصد گفتن که لوتیتو حتی نمیدونه سیمونه رو برکنار کنه یا نه!


++ ایگلی تاره گفته باشگاه میدونه برای فصل آینده برنامه اش چیه! اما حاضر نشد اون برنامه رو شرح بده

+++ دیگو سیمئونه هم طی یک مصاحبه گفته بالاخره یک روز سرمربی لاتزیو خواهم شد ...

++++ اینم امروز کوریره دلو اسپورت منتشر کرده اولویت های لوتیتو برای فصل بعد: 1-پراندلی 2-ونتورا 3-بیلسا 4-ماتزاری (من عاشق بیلسا هستم هرچند اومدنش خیلی سخته چون لوتیتو یک بله قربانگو میخواد و این به هیچ وجه نیست)

- اینم اضافه کنم که کیشنا حاضر نشده به خواست باشگاه تن بده و رفته هلند عمل جراحی کنه! انگار از بس تیم پزشکی باشگاه داغون بودن فرار کرده!
۹۵/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

درود 
من خودم طرفدار پیولی بودم و قبولش داشتم 
ولی متاسفانه بازیکنا دیگه ازش حساب نمیبردن ! یا هرچی ...
و اینم باید در نظر گرفت که لاتزیو این دو سال اخیر ترکیب خوب و قابل قبولی داره و کسب نکردن جوایز حضور در اروپا یه شکست هست به نظر من ( البت همه میدونیم دفاع تعطیله - که ای کاش اول فصل یه 2 تات دفاع میگرفتن )
پاسخ:
به نظر من نرفتن به اروپا برای لاتزیو شکست نیست، تیم ما الان در لیگی بازی میکنه که یووه، ناپولی و ریوما دور از دسترسمون هستند. اینتر و میلان سرمایه گذاری هنگفت کردن (که فصل آینده این سرمایه گذاری بیشتر هم میشه) فیورنتینا هم در این فصل شرایط تدافعیش بدون شک بهتر از ماست (همه میدونیم که اصل اولیه یک بازی دفاعه) 

از دید من لاتزیو در فصل بعد باید با تیم هایی مثل فیورنتینا، ساسولو، تورینو و حتی سمپدوریا رقابت کنه تا بتونه جایگاه ششم رو به دست بیاره و این حقیقت فوق العاده تلخه...


من فکر نمیکنم با این شرایط که لوتیتو داره پیش میره طی 10 سال آینده بتونیم سهمیه چمپیونز لیگ و در 20 سال آینده به قهرمانی فکر کنیم ...
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۸ لنگیر لاتزیو
بهتره دوتا بازیکن مثل اندرسون کاندروا را بفروشیم بجاس ستاره جوان  بیاریم  من نفهمیدم چرا میلینکو را ده میلیون دادن با این پول دفاع میاوردن هدف دلالی فروشش بد
پاسخ:
کاندروا و بیلیا فروخته میشن
اما اندرسون چون این فصل ضعیف بوده و قیمتش فوق العاده افت کرده پس فروخته نمیشه ...

یجا تو متن گفتی که سیمئونه تو مصاحبه گفته دوست داره سرمربی لاتزیو بشه
اما من چند روز پیش مصاحبه ای ازش خوندم که صریحا گفته بود دوست داره به ایتالیا برگرده و سرمربی اینتر بشه
فکر میکنم که یبار تو مصاحبه با یه روزنامه لاتزیویی یا یه شبکه رادیویی لاتزیویی گفته بود که ممکنه روزی سرمربی لاتزیوبشه
بنظرم علاقه آنچنانی به سرمربی گری تیمی مثل لاتزیو نداره
هم تو تیم خودش خوب کار میکنه و به یکی از بهترین تیمهای اروپا تبدیلش کرده هم اینکه کاش ما اینو بپذیریم که تو لیگی مثل لیگ حال حاضر ایتالیا که سطحش نسبت به سه لیگ مطرح دیگه پایین تره در حد یه تیم معمولی رو به بالا هستیم که حتی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برامون یه افتخار و برد محسوب میشه که هر ده سال یکبار بهش میرسیم و با این روند مدیریتی تیم به همین صورت هم باید ادامه بدیم
پس دلیلی نداره که یک نفر جایگاه بالای خودش رو رها کنه و به جایی بیاد که هم از لحاظ جایگاهی در خال حاضر پایین تره هم با افرادی مثل لوتیتو و تاره مثل آفت میمونن کار کنه
پاسخ:
جسین عین مصاحبه سیمئونه این بوده: " من دوست دارم به باشگاه هایی که در اون ها بودم برگردم و مربی گری کنم، من دوست دارم به اینتر و لاتزیو برگردم."
سایت های اینتری اومدن لاتزیوش رو حذف کردن و سایت های لاتزیویی اومدن اینترش رو حذف کردن! :))
ولی سیمئونه بارها گفته یک لاتزیاله است و بهترین تیمی که توش فوتبال بازی کرده لاتزیو بود و تاکید کرده که در لاتزیو و از اریکسون مربی گری رو یاد گرفته!

بعدم معلومه که الان پا نمیشه بیاد مربی لاتزیو یا اینتر بشه، این رو میگه مثلا برای ده سال یا حتی بیست سال دیگه! تازه اگر در اون زمان لاتزیو وضع مالی خوبی داشت و شرایط رو به راه بود!  حرف های سیمئونه بیشتر احساسی هستن و در عمل باید قبول کرد که الان حاضر نیست بیاد ایتالیا، اونم در شرایطی که جز 3 مربی برتر دنیاست و هر تیمی اراده کنه میتونه بره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی