Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : پایان ماه عسل سیمونه اینزاگی

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

- گفته میشه که لوتیتو قصد داره در پایان فصل سیمونه اینزاگی رو از کار برکنار کنه و گزینه های او برای مربیگری: سینیشا میهایلویچ، وینچنزو مونتلا، والتر ماتزاری، دی بیازی، ماسیمو اودو و ایوان یوریچ هستند. (بی شک خودش میدونه مشکل تیم مربی نیست فقط میخواد خودش از زیر بار فشار در بره)


- مشخص شده که مصدومیت طولانی مدت کیشنا که تمام نیم فصل دوم رو شامل شده، تقصیر کادر پزشکی تیم بوده. جدیدا مشخص شده که کیشنا نیاز به عمل جراحی مجدد داره. حالا فشار روی کادر پزشکی تیم بالا رفته و مصدومیت های زیاد و طولانی این فصل رو به دلیل ناکارآمدی تیم پزشکی معرفی شده و انتظار میره آخر فصل تغییرات اساسی در پزشکان باشگاه انجام بشه.


- با توجه به اینکه لاتزیو احتمالا در پایان فصل حوالی جایگاه نهم جدول خواهد بود، لازمه که سال آینده در بازی های مقدماتی کوپا ایتالیا بازی کنه و این یک مشکل بزرگ برای تیم خواهد بود.


- چیچاریتو هرناندز : لاتزیو تابستون به دنبال من بود اما تصمیم گرفتم به آلمان بروم.


- مارکو دی وایو که همیشه گفته یک لاتزیاله است در یک مصاحبه اعلام کرده که بچه که بوده به المپیکو میرفته تا بازی های دی کانیو با پیراهن لاتزیو رو ببینه. دی وایو یکی از صحنه های مورد علاقه اش رو گلزنی دی کانیو در دربی دلاکاپیتاله میدونه.


- در جدول مقایسه ای امسال و پارسال سری آ، لاتزیو تا این مقطع 15 امتیاز کمتر از سال گذشته کسب کرده که تنها تیمی که افتش بیشتر از لاتزیو بوده هلاس ورونا اونم با منفی 16 بوده که اونم به عنوان تیم آخر سری آ سقوط کرده.

Juventus 85 (+5)

Napoli 73 (+13)

Roma 71 (+7)

Inter 64 (+12)

Fiorentina 59 (+4)

Milan 53 (+7)

Sassuolo 52 (+12)

Chievo Verona 48 (+6)

Lazio 48 (-15)

Genoa 43 (-10)

Torino 42 (-6)

Empoli 42 (+1)

Atalanta 41 (+5)

Sampdoria 40 (-14)

Bologna 40 (in Serie B)

Udinese 38 (-3)

Carpi 35 (in Serie B)

Palermo 32 (-11)

Frosinone 30 (in Serie B)

Hellas Verona 25 (-16)


- باشگاه وستهام یک ورزشگاه جدید ساخته و برای افتتاح اون در آغاز فصل آینده یک بازی با یوونتوس تدارک دیدن. حالا تیفوسی های این تیم لندنی متحد شدند و خواستار تحریم این بازی شدند چون اون ها بازی مقابل یوونتوس رو نمیخواهند و قصد دارند با لاتزیو بازی کنند. رابطه گرم تیفوسی های لاتزیو و وستهام همیشه زبانزد همگان بوده.


- مصدومیت مجدد عبدلای کونکو که بارها طی 3 سال اخیر رخ داده و این بازیکن بیشتر از اینکه در زمین چمن باشه در کلینیک باشگاه (پایدیا) دیده شده باعث ساختن جوک بین طرفدارها شده! لاتزیاله های خواستن کونکو به عنوان اسپانسر پایدیا معرفی بشه!


آپدیت خبر


- سیمونه اینزاکی : حاضر نیستم به تیم پریماورا برگردم، دیگه فقط در تیم های بزرگسالان مربیگری می کنم.


-  لوکاس بیلیا مصدوم شده و احتمال داره بازی بعدی لاتزیو در سری آ رو از دست بده


- چزاره پراندلی به لوتیتو چراغ سبز نشان داد: لاتزیو بازیکنان با کیفیتی دارد و لوتیتو می داند چه کاری باید انحام دهد. او همینطور درباره اینکه آینده او در لاتزیو رقم خواهد خورد پاسخ صریحی نداد و گفت چه کسی از آینده خبر دارد؟

۹۵/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

تو این فصل ۱۷ مربی تو سری ا تغییر کردن ... و جالبه که بغیر از رم هیچکدوم نتونستن تغییر خاصی تو نتایج تیمشون بدن پس ادمین جان حرفت درسته مشکل اصلی از سرمربی نیست و تیمها سعی میکنن ضعف های مدیریتی و اقتصادیشونو با اوردن یه مربی جدید و شوک به تیم پوشش بدن ، اگرچه اعتقاد دارم برای موفقیت تو لیگای درجه اول اروپایی نشستن یه سرمربی بزرگ رو نیمکت تیم اجباریه که اونم بر میگرده به هزینه ای که مدیر باشگاه انجام میده ، متاسفانه تمام مربی های قبلیمون بزرگترین تیمی که مربیگری کردن لاتزیو بوده 
پاسخ:
"متاسفانه تمام مربی های قبلیمون بزرگترین تیمی که مربیگری کردن لاتزیو بوده "
دقیقا بات موافقم. اما نکته جالب اینجاست که همین مربی ها رو وقتی پرورش دادیم و تجربه پیدا کردن رو اخراج کردیم! 
امیدوارم که سیمونه اینزاگی حمایت شه تا یکی که از خانواده لاتزیو است و اینقدر هزینه بابت آموزشش کردیم همینطوری الکی از دستمون نپره
صد در صد موافق عوض کردن کادر پزشکی باشگاه هستم ، این فصل امار مصدومیتامون در حد فاجعه بود و بزرگترین ضربه به تیمو همین موضوع زد، لوتیتو باید پول خرج کنه کادر پزشکی سطح بالا استخدام کنه
پاسخ:
کلا لوتیتو آدم متوسطیه، بازیکن سطح متوسط، مربی سطح متوسط، پزشک و امکانات سطح متوسط. اون وقت با این ها انتظار داریم که تیم وسط جدول نباشه؟

رئیس باشگاه باید جاه طلب باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی