Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر: روکی آمدن لوتیتو را دردناک می داند.

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

- سیمونه بعد از بازی: تمرکز کافی رو نداشتیم، نیمه اول در مجموع خوب بودیم اما نیمه دوم بعد از اخراج پاتریک سردرگم شدیم، پنالتی 50-50 بود داور میتونست سوت بزنه یا نزنه اما حتی اگر پنالتی هم نمی گرفت باز هم ما بازنده بودیم. باید شخصیت بهتری از خودمون بروز بدیم.


- یک شایعه جدید منتشر شده که میگه لاتزیو قصد داره بیلیا رو به یووه بده ولی یووه از اونجایی که نمیخواد پول زیادی خرج کنه یه راه میانبر میخواد اجرا کنه که بخش عمده هزینه بیلیا و باشگاه ساسولو بده! ایده یووه به این صورته که طبق بندی از قرارداد براردی با ساسولو، یووه حق داره در ازای دریافت مبلغ کمی مالکیت مجدد براردی رو بگیره، حالا یووه قصد داره ازین بند استفاده کنه و براردی رو بگیره و در ازای بیلیا اون رو به لاتزیو بده! لاتزیو اگر مستقیما بخواد براردی رو بحره باید حدود 30 میلیون خرج کنه و این بدین معناست که بیلیا رو با حدود 30 میلیون یورو به یوونتوس خواهد داد! (این ماروتا دقیقا یک روباه تمام عیاره)


- طبق اخبار دقیقی که منتشر شده تونلی بسیار از لاتزیو دور شده و به ناپولی نزدیک شده، به طوریکه باشگاه با بازیکن به توافق رسیده و ناپولی هم به امپولی حدود 9 میلیون پیشنهاد داده که به زودی با بالاتر بردن این مبلغ تونلی رو در اختیار میگیره (گفته بودم لوتیتو آدم خرید بازیکن نیست)


- برای بازی با سمپدوریا : پاتریک محروم، کلوزه و کاندروا در حال ریکاوری، پارولو در حال تخمین اولیه میزان مصدومیت، ماتری و بیسواچ به طور قطعی نمیرسند.


- یک کمپین راه افتاده که هواداران لاتزیو از میرو کلوزه درخواست کردن که یک فصل دیگه قراردادش رو تمدید کنه. تا لحظه مخابره این خبر 1100 نفر امضا کردن و سقف کمپین 1500 نفر اعلام شده. اگر شما هم موافق موندن کلوزه هستید یک پتیشن رو امضا کنید : آدرس پتیشن


- لاتزیو در حالی یکشنبه به مصاف سمپدوریا خواهد رفت که این تیم هم در بازی آخرشون بهترین مدافعش یعنی رانوکیا از زمین اخراج شد و در مقابل لاتزیو حضور نخواهد داشت.


- توماسو روکی : انتقال ریاست از کرانیوتی به لوتیتو یک انتقال دردناک بود.

۹۵/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

مرسی عالی بود
باید کلوزه رو حفظ کنیم.کلوزه ثابت کرده اگه مربی بهش اعتماد داشته باشه غیر قابل مهار میشه.پیولی بهش اعتقاد چندانی نداشت .فصل قبل هم دوره اوج کلوزه وقتی بود که جورجو مصدوم بود.اونموقع مطمئن بود که فیکس بازی میکنه و با خیال راحت گلزنی می کرد.
پاسخ:
مشکل کلوزه اینه که سنش که بالا رفته زیاد مصدوم میشه و بعد از برطرف شدنش ریکاوریش هم طولانی میشه. برای همین می بینم هفته های کمی در اوج هست و هفته های زیادی شرایط آرمانی رو نداره

ضمن اینکه دوندگیش هم خیلی پایین اومده برای همین در بازی های حساس که نیاز داریم مهاجمامون دفاع های حریف رو پرس کنن کلوزه کارایی نداره

ولی انصافا نمیشه منکرش شد که در باکس هنوز فوق العاده خطرناکه و یه پاوچر تمام عیاره، میتونه یه گزینه عالی برای 30 دقیقه پایانی بازی باشه
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۲ لنگیر لاتزیو
دیشب برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش لوتیتو را مسخره کرد  لوتیتو اول فصل به کارپی توهین کرد گفت نباید بزارن تیم بی تماشاگر بیاد  سری ا ولی این هفته تماشاگران کارپی از لاتزیو بیشتر بود
پاسخ:
آره یکی از حماقت های بزرگ لوتیتو حرف هاش بر علیه کارپی و فروزینون بود، البته طی یک تماس تلفنی که لو رفته بود این مسائل افشا شد.

این فصل هم کارپی و هم فروزینون جفتشون با تموم وجود روبروی لاتزیو بازی کردن طوری که انگار تمام بازی ها رو ببازن اما این رو نبازن. 

واقعا تا کی لاتزیو باید چوب حماقت های لوتیتو رو بخوره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی