Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر: تولدت مبارک ستاره

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ

- با درخشش اخیر ایموبیله سویا درخواستش را افزایش داد. 15 میلیون برای چیرو ایموبیله.


- در تمرینات لاتزیو : باستا تمرین کرد، لولیچ مصدوم شد! تیم همچنان بدون مدافع چپ، شاید برافهاید به ترکیب برگردد.


- فن پرسی : لاتزیو پارسال  پیشنهاد قرارداد یکساله داده بود، اما امسال خبری نبوده.


- کیتا : خیلی خوب تمرین می کنیم، سیمونه اینزاگی واقعا می خواهد در هر دیدار پیروز شود.


- تولدت مبارک فیلیپه اندرسون: ستاره امروز 23 مین شمع روی کیکش را فوت کرد.


- آلمیدا : قبل از اینکه تمام دنیا لاتزیو را بشناسند من عاشق این تیم شدم. آرزویم این است که یک روز به عنوان مربی به لاتزیو برگردم.


- امروز تکلیف شکایت زاراته از تاره مشخص می شود. آیا توهین تاره برای او دردسرساز می شود؟


- لاتزیو دی روون هلندی را می خواهد، یک هافبک به جای اونازی یا پارولو.


- فیلیپه اندرسون برای سالگرد تاسیس باشگاه سانتوس برزیل پیام فرستاد : 104 سال با شکوه، مفتخرم که جزئی ازین تاریخچه بوده ام.


- جی جی دی کانیو مربی اودینزه : پیولی مربی خوبی است اما اینکه جانشین من در اودینزه شود درست نیست چون اکنون من اینجا هستم.


- وینگرهای محبوب سیمونه اینزاگی در نمرینات : کیتا-فیلیپه اندرسون. آیا بالاخره زوج رویایی در خط حمله تشکیل می شود؟


- زوج دفاعی محبوب سیمونه اینزاگی در تمرینات : بیسواچ-جنتیلتی. آیا بالاخره آرامش به دفاع برخواهد گشت؟

۹۵/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

اندرسون داره خودشو اماده میکنه واسه المپیک ... نیمار و اندرسون چه زوجی بشن تو خط حمله برزیل...
داستان زاراته چیه با تاره؟ زاراته نمیخواد برگرده؟ اخه هرجا رفت نتونست درخشش لاتزیو رو تکرار کنه
درود بر آدمین
امیدوارم فصل بعد ترکیب یه تکونی بخوره که خیلی لازمه
همش بحث پول هم نیست - گزینه مناسب خیلی وقتا ارزون ترــه
خب الان بحث اومدن یا نیومدن سینیشا به لاتزیو خیلی داغ شده ، یه سری از دوستان موافق اومدنشن یه سری هم میگن باید اینزاگی بمونه واسه فصل بعد.
همونطور که قبلا گفتم ادمین هم تایید کرد تو فوتبال ایتالیا خط دفاعی حرف اول رو میزنه چون تجربه نشون داده هر تیمی هرسال قهرمان شده یا سهمیه اروپایی داشته بهترین خط دفاع رو داشته ، به نظرم سینیشا با توجه به اینکه خودش قبلا مدافع بوده خیلی بیشتر می تونه تو تاکتیکای دفاعی به تیم کمک کنه تا سیمونه اینزاگی مهاجم. با وجود اینکه سیمونه رو خیلی دوست دارم ولی فکر میکنم سینیشا بیشتر می تونه موفق باشه فصل بعد
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۲ لنگیر لاتزیو
لاتزیو از قدیم فوتبال زیبا و هجومی بازی میکنه سنیشا نه زیبا نه نتیجه گرا بازی میکنه  بی تاکتیکه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی