Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : تجدید خاطره با لاتزیوی رویایی

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

- تورد گریپ دستیار همیشگی اریکسون میگه این گفته سر آلکس فرگوسن خوب خاطرش هست که میگفت در آغاز قرن بیستم لاتزیو قوی ترین تیم فوتبال باشگاهی جهانه. (تیم رویایی 99 تا 2001 رو میگه)


- تورد گریپ میگه از تیم رویایی لاتزیو الان : دیگو سیمئونه، روبرتو مانچینی، سینیشا میهایلویچ، روبرتو دی متئو، هرنان کرسپو، ماتیاس آلمیدا، آلساندرو نستا، و الان سیمونه اینزاگی همگی سرمربی هستند و این نشون میده که در اون تیم چقدر بازیکن با روحیه رهبری وجود داشته.


- لوتیتو : بعضی انتقاد ها درست هستند اما بیشتر اون ها نادرست هستند. من برای اشتباهات دیگران شماطت می شوم! (یه جورایی گفته تقصیر همه هست به جز من! )


- در نظرسنجی بزرگ طرفداران لاتزیو در ایتالیا درباره اخراج پیولی بحث شده و پرسیده شده که آیا به نظر شما اخراج پیولی اقدام درستی بود؟

گزینه ها این ها بودن:

1- بله با توجه به اشتباهات تاکتیکی و ضعف در رهبری تیم مستوجب اخراج بود

2- بله، این تغییر در نیمکت باعث خواهد شد تا لاتزیو این فصل را به شکل موفقتری به پایان ببره

3- خیر، پیولی آخرین مقصر در این ناکامی بود و اصل موضوع با برکنار کردن پیولی همچنان پابرجا خواهد ماند

نتایج جالبی در این نظرسنجی رقم خورده، تا این لحظه:

گزینه 1 : 3.9 درصد

گزینه 2 : 19.69 درصد

گزینه 3 : 76.38 درصد

(اکثریت هواداران لاتزیو پیولی رو مقصر ناکامی این فصل نمیدونن و مشکل رو در جایی بزرگتر میگردن، از کنار هم قراردادن این نظرسنجی و حرفهای لوتیتو معلوم میشه که لوتیتو چقدر تحت فشار هوادارها قرار گرفته و قصد داره مثل یک بزدل تقسریات رو گردن مربی بندازه!)


- گزینه های خرید لاتزیو بر مبنای گمانه زنی نشریات مختلف:

یوسف اردوغان وینگر ترک ترابوزانسپور که 23 سال داره و گفته شده قیمتش 4.5 میلیون یورو است و در صورت رفتن کاندروا به لاتزیو میاد

لورنزو تونلی که قبلا حرفش زده شد و قیمت تخمین زده شده اش هم 10 میلیون یورو است (میلان، اینتر، رم و ناپولی هم دنبالش هستن! پس ما شانسی نداریم با این وضع)

فن پرسی به عنوان بازیکن آزاد

هونتلار به عنوان بازیکن آزاد

ایموبیله با 10 میلیون یورو

میلیک مهاجم آژاکس با 12 میلیون یورو (آزسنال هم دنبالشه پس عمرا بیاد لاتزیو)

گراتزیانو په له از ساوهمپتون که مبلغی براش تعیین نشده

فرانچسکو آچربی مدافع سابق میلان که در ساسولو توپ میزنه و بازگشت باشکوهی بعد از سرطان داشته. شاید 4 میلیون یورو ارزش داشته باشه


- نستا درباره اخراج پیولی : این طبیعی است چون در فوتبال همیشه مربی ها تقاص پس می دهند و بازیکنان و روسا در جای خود راحت می نشینند.


- اینطور که از تمرینات مشخصه سیمونه اینزاگی قصد نداره بازوبند رو از بیلیا بگیره و اون همچنان کاپیتان تیم خواهد بود. اتفاقا اینزاگی نقش محوری تری به کاپیتان داده.


- سورنتینو کاپیتان پالرمو : لاتزیو تیم خوبی است اما برای خروج از بحران باید این بازی رو پیروز بشیم.


- بالوتا دروازبان سابق لاتزیو : باشگاه باید زودتر از این ها پیولی رو برکنار می کرد، سیمونه اینزاگی؟ امیدوارم تیم تغییر کنه.


- آنتونونی بازیکن سابق لاتزیو : پیولی با مصدومیت بازیکنان مجازات شد. مطمئنم که اینزاگی موفق خواهد بود.


- امانوئل فیلیپینی بازیکن سابق لاتزیو : باید به سیمونه اعتماد کنیم. هوادارن از تیم حمایت کنند و به ورزشگاه بروند.


- آلساندرو ماتری و فردریکا نارگی در انتظار بچه. بانو نارگی حامله است ...


- سینیشا میهایلویچ باز هم یک مصاحبه بلند و بالا کرده و کلی از لاتزیو حرف زده، گفته که اون تیم زویایی لاتزیو باید حداقل یک قهرمانی دیگر در سری آ و یک قهرمانی در چمپیونز لیگ به دست میوورد. (این بنده خدا همه جوره عشقش به باشگاه رو ثابت کرده، امیدوارم امسال با میلان حذفی رو ببره و یک فصل دیگه اونجا بمونه و کسب تجربه کنه بعد بیاد به تیم خودش!)


- خبر خوب برای لاتزیو : وازکوئز بهترین بازیکن پالرمو در دیدار مقابل لاتزیو غایب خواهد بود.


- لدسما : لاتزیویی ها احترام فوق العاده ای برای من قائل هستند و من هم عاشق لاتزیو هستم.


- بالاردینی سرمربی سابق لاتزیو و پالرمو : سیمونه اینزاگی کیفیت لازم برای مربیگری را دارد، او یک بازیکن باهوش بود، ولی پالرمو مقابل لاتزیو پیروز خواهد شد!


- دابو برای سیمو پیام فرستاد : تبریک میگم برادر، امید موفقیت برای تو و لاتزیو

۹۵/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

امیدوارم SIMO برخلاف برادرش PIPO که تو میلان نتایج ضعیفی گرفت موفق باشه ولی در کل اگر بخوایم جاه طلب باشیم باید سیاست مربی اوردنمون تغییر کنه ، حتی ارزش داره یه بازیکن خوب بفروشیم عوضش یه مربی با کلاس جهانی بیاریم مثل مانچو یا دیگو سیمونه یا فان خال
پاسخ:
پیپو هم مربی خوبی بود که میلان خرابش کرد، میلان داره سیاست اشتباهی رو میره و متاسفانه ما هم داریم از روی دستشون کپی می کنیم
میلان سیدورف رو خراب کرد، بعد پیپو رو و الان هم سینیشا رو! به نظرم فصل بعد هیچکس جرات نداشته باشه مربیگری میلان رو بر عهده بگیره!
ادمین جان یه تحلیل از شرایط صعود لاتزیو به لیگ اروپا فصل بعد بزار برامون ، فصل اینده ایتالیا چند تا سهمیه داره تو اروپا؟ ایا تیم ششم میره به اروپا یا با توجه به حضور میلان تو فینال کوپا صعود تیم ششم منتفیه؟ ممنون
پاسخ:
ایتالیا 6 تیم داره، با توجه به حذف نماینده های ایتالیا امسال نمیشه به انگلیس رسید، از طرفی پرتغال هم به ایتالیا نمیرسه پس شرایط تغییر نمیکنه.

تیم اول چمپیونز لیگ مستقیم
تیم دوم چمپیونز لیگ مستقیم
تیم سوم مقدماتی چمپیونز لیک
تیم چهارم یورو لیگ
تیم پنجم یورو لیگ
قهرمان حذفی یورو لیگ

یعنی با توجه به قهرمانی احتمالی یووه در حذفی، اگر خوش شانس باشیم و بتونیم 6 م بشیم میریم یورو لیگ!

الان هفت امتیاز از تیم ششم که میلان هست عقب هستیم و سیزده امتیاز از تیم پنجم که اینتره، در حالی که فقط 7 هفته تا پایان لیگ مونده. ضمن اینکه از 7 بازی باقیمونده سه بازیمون با یووه، اینتر و فیورنتینا است، در کل بازی هامون از میلان هم سخت تر هستن، تازه اگر بتونیم میلان رو بگیرم و ششم بشیم باید دوم خرداد منتظر بمونیم تا یووه بتونه میلان رو در حذفی شکست بده که بریم یورو لیگ! رسیدن به اینتر هم که محاله چون اینتر باید از 7 بازیش 4 باخت و 1 تساوی و فقط 2 برد، به دست بیاره و ما هم همه رو ببریم تا بهش برسیم!

خلاصه مطلب : اگر خیلی خیلی خوش شانس باشیم کمتر از 10 درصد شانس رفتن به یورو لیگ رو داریم. 
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۴ مهرداد لاتزیاله
اگه نریم یورو لیگ بهتره که فصل بعد رو به سری آ بچسبیم.
پاسخ:
مشکل اینحاست اکر نریم نگه داشتن بازیکن ها سخت تر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی