Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر: همچنان سیمو در راس خبر ها

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

- مائوری به خاطر عمل جراحی که روی دست چپش انچام داده 10 روز از میادین دور خواهد بود. باید دید بازیکنی که با سیمونه اینزاگی همبازی بوده آیا در بازگشت جایی در تفکرات سیمو خواهد داشت یا خیر


- گفته میشه که لاتزیو یک بار دیگه برای خرید لورنزو تونلی اقدام خواهد کرد، هرچند به نظر میرسه با توجه به درخواست 10 میلیونی امپولی و اینکه اینتر و میلان هم دنبال این بازیکن هستند لاتزیو راه خیلی دشواری برای خرید این مدافع مستحکم داره.


- ماتراتزی پدر با تمجید از سیمونه اینزاگی گفته من برای اولین بار سیمو رو به تیم پیاچنتزا آوردم و موفقیت امروز او، موفقت من هم محسوب میشه


- دلیوروسی در مصاحبه ای پیولی رو یک سرمربی موفق دونسته و گفته رویکرد اشتباه باشگاه لاتزیو در فصل نقل و انتقالات زمینه سقوط پیولی در این فصل رو فراهم کرده


-کورادی همبازی سابق سیمو در لاتزیو به او بابت انتخابش به عنوان سرمربی لاتزیو تبریک گفته و عنوان کرده که سیمو باید ازین فرصت طلایی نهایت استفاده رو ببره


- از بین بازیکنان لاتزیو دی فری و کونکو از پیولی تشکر کردند، که ازین میان تشکر دی فری خیلی پر آب و تاب تر بوده. دی فری گفته : ازت تشکر میکنم بابت تمام اعتمادی که بهم کردی و تک تک لحظاتی که با هم سپری کردیم. (اینکه بقیه بازیکنان چندان از پیولی تشکر نکردند نشانگر تایید همون تئوری معروفه که عده ای از درون تیم قصد زمین زدن پیولی رو داشتند و کم کاری ها در زمین هم این رو تایید می کنه)


- استفانو فیوره : بهترین دوران فوتبالم رو در لاتزیو سپری کردم، امیدوارم اون ها در ادامه فصل موفق باشند.


- آپدیت : طبق گزارش کوریره دلو اسپورت لاتزیو به طور شخصی با لورنزو تونلی به توافق رسمی رسیده، ولی مذاکرات با امپولی همچنان در جریانه

۹۵/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۸ مهرداد لاتزیاله
ادمین تونلی واقعا خوبه یا معمولیه؟
پاسخ:
آره مهرداد جان تونلی بازیکن خیلی خوبیه و چز دفاع های تاپ ایتالیا محسوب میشه، میشه گفت در سطح روگانیه البته چند سالی سنش بیشتره

اما فکر نمیکنم لوتیتو 10 میلیون خرج کنه! آدم خرید بازیکن نیست
فصل بعد زوج تونلی و دی فری تو خط دفاع عالیه
به نظرم تو فوتبال ایتالیا خط دفاعی خیلی مهمه شما الان نگاه کنید یوونتوس با اینکه خط حملش از رم و ناپولی خیلی ضعیف تر بوده ولی با این حال صدرنشینه چون بهترین خط دفاع رو داره... 
پاسخ:
دقیقا بات موافقم، تفاوت اصلی لاتزیوی این فصل و فصل پیش هم بودن یک دی فری قبراق بود که این فصل نداشتیمش ...
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۳۴ لنگیر لاتزیو
بجای ۹ میلیون دادن به میلینکو میشد یه دفاع خوب خرید فکر دلالی لوتیتو باعث این خرید شد
پاسخ:
لوتیتو جدیدا یک مصاحبه کرده گفته من عاشق لاتزیو هستم، هیچ تقصیری نداشتم، همش تقصیر اشخاص دیکه بوده و ... 

واقعا شخصیت ترسو و مضحکی داره، یک رئیس هیچوقت تقصیر رو گردن زیردست هاش نمیندازه بلکه خودش مسئولیت رو میپذیره، اما این ...
من امیدوارم و احتمال هم میدم که لوتیتو چاره ای نداره برای راضی نگه داشتن دل هواداران هم که شده باید یه خرید دهن پرکن داشته باشه که امیدوارم همین تونلی باشه که واسمون فوق العاده خوب خواهد بود . 
اگر لوتیتو تیم رو با خرید های خوب تقویت نکنه یه جورایی دیگه گورشو باید گم کنه و واسه ی جلب توجه هوادارا به نظرم خرید خواهد کرد .
دوست دارم یه دفاع تاپ ،یک مهاجم نوک تاپ ، حتی یک بازیساز خوب و دروازه بان نورمال بخریم که سیمونه ی عزیز ابزارهای لازم رو واسه ی نشون دادن تواناییهاش داشته باشه.
من خودم به شخصه به تیمی که سیمونه اینزاگیه عزیز جمع میکنه خیلی امیدوارم و بی صبرانه منتظرم تیم فصل بعدمون رو با هدایت سیمونه زودتر ببینم.  
پاسخ:
من فکر کنم حتی اگر لوتیتو پول خرج کنه و بازیکن بخره باز هم با فروش بازیکنان بزرگ پول رو از اونجا تامین میکنه!

درباره بازیکنان هم باید بگم که وارگیچ به عنوان دروازبان خریداری شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی