Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : روی خط سیمونه اینزاگی ملقب به SIMO

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ب.ظ

- سیمونه اینزاگی سرمربی جدید لاتزیو تصمیم گرفته تغییراتی در کادر مربیگری باشگاه بگیره، بدین منظور ماسیمو فاریس دستیار اول اینزاگی در پریماورای لاتزیو سمت دستیار اول تیم بزرگسالان رو گرفته و دستیار پیولی هم همراه با خودش از کار برکنار شده، ضمن اینکه اینزاگی تصمیم گرفته که فابیو ریپرت رو به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی بزرگسالان اضافه کنه.


- هنوز مشخص نیست که چه شخصی مربیگری تیم پریماورا رو بر عهده خواهد گرفت. هرچند گمانه زنی ها از نشستن سباستیانو سیویلیا بازیکن سابق و دیرپای لاتزیو روی نیمکت پریماورا خبر میده. سیویلیا از 2004 تا 2010 در لاتزیو بازی کرده و در دو سال اخیر مربی تیم های رده های پایه لاتزیو بوده. یوپ لنسن مدیر آکادمی لاتزیو شخصا بر روی تیم های پایه نظارت خواهد داشت.


- یک اتفاق جالب هم رخ داده، روزنامه گاردین انگلیس دیروز وقتی خبر مربی شدن سیمونه اینزاگی رو پوشش داده به اشتباه عکس نستا رو به حای عکس سیمونه اینزاگی منتشر کرده!


- در جریان تظاهرات دیروز هواداران لاتزیو، پلیس مجبور به مداخله شده ماخصلش شده 12 بازداشت موقت و 3 نفر هم به دلیل زدن یک مامور پلیس فعلا رفتن حبس تا دادگاه تکلیفشون رو روشن کنه.


- یک خبر منتشر شده که شخصا صحتش رو تایید نمی کنم، فوتبال ایتالیا هم این خبر رو منتشر کرده که میگه دیروز تعدادی از هواداران خشمگین لاتزیو در یک رستوران در خوالی شهر لوتیتو رو پیدا می کنند و مورد عنایت قرارش میدن، هرچند لوتیتو موفق میشه از دستشون فرار کنه اما انگار فحاشی و مقادیری درگیری هم رخ داده. لوتیتو از بعد از دربی هنوز در هیچکجا دیده نشده و متواری بوده.


- امروز تمرین لاتزیو تحت تدابیر امنیتی برگزار شده. هرچند گروهی از هواداران از بالاتر جایی که بازیکنان باید با اتوموبیل هاشون گذر میکردن تا به ورزشگاه برسن جمع شده بودن. اولین بازیکنی که خودش رو به تمرین رسونده هوئدت بوده، که در مقابل هواداران فقط به گفتن "من احساس بدی دارم" بسنده کرده، 


- ایگلی تاره وقتی زودتر از موعد مقرر از تمرین لاتزیو خارح میشده در مقابل هواداران خشمگین که ماشینش رو احاطه کردن خیلی خونسرد کفته : "کنار برید میخوام برم بچه ام رو از کودکستان بیارم، منم زندگی شخصی دارم! "  (بهش میخوره بچه اش دانشگاهش هم تموم شده بوده! کودکستان آحه؟؟ )


- سوپر پیپو برای برادرش پیام داده : " سیمو عشق و تعهد و تخصص برای تو اسباب موفقیت رو فراهم خواهد کرد. "


- زامپرینی رئیس خبرساز پالرمو هم دیده اوضاع لاتزیو نابسامان شده جو گرفتدش: " یا لاتزیو رو شکست میدیم یا به سری بی سقوط می کنیم"


- آغاز دوره اینزاگی با امید. کاپیتان بیلیا : "هنوز هفت بازی مانده و من یقین دارم که هنوز فرصت رفتن به اروپا را داریم." بیلیا همینطور گفته : "نباید فراموش کنیم که چه لباسی رو میپوشیم، لباس لاتزیو به ما میگه که یک عقاب هرگز تسلیم نمیشه."


- بیلیا در جمع هواداران خشمگین گفته : "هیچ عذری برای باخت ندارم، اما قول میدهم که سخت تر تمرین کنیم و با تمام توان در زمین حاضر بشیم تا شرایط رفتن به لیگ اروپا رو مهیا کنیم."


- اخراج یک مربی پس از دربی فقط یک بار در تاریخ باشگاه لاتزیو رخ داده و اون هم نصیب استفانو پیولی شده. کارشناسان فوتبال ایتالیا معتقد هستند که اصرار پیولی بر ارائه بازی زیبا و شناور بر مبنای بازیسازی از عقب و عدم توجه کافی به نتیجه گرایی دلیل اصلی عدم موفقیت او در این فصل بوده.


- خلوت ترین دربی دلاکاپیتاله تاریخ برگزار شد، با فقط 29205 نفر! (قبل از بازی هم گفتم به 30 هزار نفر نمیرسه)


- سیمونه اینزاگی اینقدر هم خوش شانس نیست چرا که در اولین بازیش در لاتزیو از وجود کیشنا، بریشا، رادو، کونکو و احتمالا کلوزه و البته هوئدت محروم بی نصیب خواهد بود ولی در عوض شانس رسیدن میلینکویچ و باستا به بازی وجود داره و البته مهمتر از اون میتونه از لولیچ در دفاع چپ به جای برافهاید بهره ببره!


- کارشناسان داوری عمدتا معتقد بودن که بانتی داور دربی دلاکاپیتاله دو پنالتی به سود لاتزیو اعلام نکرده یکی روی اندرسون در نیمه اول و دومی روی کیتا بالده در نیمه دوم، هرچند همگی معتقد بودند که اخراج هوئدت درست بوده. (واقعا اکر دو پنالتی رو میگیرفت یا توپ های به تیر رو گل می کردیم نتیجه بازی طوری دیگه رقم میخورده.)


۹۵/۰۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

۱۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۴ لنگیر لاتزیو
مربی بدنساز عوض شد خوبه بلکه مصدوما کم بشن
پاسخ:
آره، مربی فیتنس خودش رو آورده، در کل 2 نفر از دستیارهای قابل اعتماد خودش رو آورده که کارش کاملا عاقلانه است
این تعویض سرمربی شوک خوبی به تیم میده برای ادامه فصل ، هرچند هنوز قضاوت در مورد عملکرد سیمونه زوده ( البته به نظرم بازی رم اخرین بازی مهم فصل بود و الان فصل واسه ما تموم شده)
پاسخ:
به نظر من حتی در دو بازی اول هم نباید درباره سیمونه نظر داد! شاید 5 بازی فرصت باشه سیمونه رو قضاوت کنیم
با احترام به استفانو پیولی که واسه تیم زحمت زیادی کشید ولی باید بگم منی که یه هوادار لاتزیو از هزاران کیلومتر اونورتر هیچ تجربه مربیگری هم ندارم قبل بازی میگم که اقا این الشعراوی خطرناکه اقا تیم تو ۱۵ دقیقه اول گل میخوره شیرازه تیم بهم میخوره اقا این بازی جای هوت و کاتالدی نیست ولی این دوست عزیزمون نمی تونه اینا رو پیش بینی کنه و واسش برنامه ریزی کنه همون بهتر که با یه خدافظی خوشحالمون کنه... توی این ۱۵-۱۶ سالی که طرفدار لاتزیو هستم همچین شکستی از رم ندیده بودم...
پاسخ:
پیولی هم گفت که دو هفته تمام با دفاع کار کرده بود اما وقتی وارد زمین شدن باز هم اشتباهات فردی انجام دادن

البته گلی که خوردیم تقصیر پاتریک و بیسواچ بود، الشعراوی رو باید بیسواچ میگرفت که بدجور خراب کرد

شک نکن پیولی هم میدونست فرم الشعراوی چطوره اما اشتباهات فردی یعنی این بازیکن ها توانایی فنی ندارن ...

درباره باخت ها در کاپیتاله هم من یه 5-1 یادمه سال 2002 باختیم که فرداش نرفتم مدرسه، و یه 4-1 هم سال 99 باختیم که اونم یادم هست. در کل این بدترین شکستمون نبوده و البته واقعیتش اینه که اختلاف عملکرد دو تیم 3 گل نبود!
سیمونه رو دوس دارم . دلم واسه پیولی هم تنگ میشه خداااییش ولی خب شرایط جوری بودش که برای شوک به تیم باید میرفت .خدارو شکر رفت البته فقط از این جهت که بیشتر از این تواناییهاش زیر سوال نره و بیشتر فحش نخوره چون واقعا من قبولش داشتم و حرص میخوردم وقتی نمیتونست نتیجه ی زحماتش رو بگیره. بعضی وقتها مورینیو یا ونگال و . . .  هم که باشی روی یه نوار تکراری بد میفتی که نمیتونی عوضش  کنی و چاره اش فقط رفتنه تا یه فضای جدید هم واسه خودت هم واسه تیمت ایجاد کنی.
فقط نگرانم برای سیمونه که نکنه خراب بشه . با این وضعیت تیم حتی اگه تا تهه فصل هم نبریم من از سیمونه نا امید نمیشم چون هم تیم رو خودش نبسته هم توی شرایط بدی اومده هم اینکه چون بهش اطمینان دارم که تمام تلاشش رو میکنه  تعصب داره روی تیم.
 البته معمولا تیمهایی که اینجوری مربیهاشون جدا میشن و شخص بعدی میاد موفق کار میکنن ( به خاطر شوک و فضای جدید ایجاد شده ) که امیدوارم تیم ما هم مستثنا نباشه ازین قضیه .
به هرحال به سیمونه کاملا اعتقاد دارم و به نظرم کسی هست که ابزار لازم رو داشته باشه تیم رو موفق میکنه. اومدنش خبر خوبی بودش واسم.
راستی اگه ممکن بودش واست از پیولی و تیم بعدیش هم خبر بده خیلی دوس دارم کار این مربی رو دنبال کنم . مم نون
پاسخ:
دقیقا بات موافقم محمد جان، منم چند روز پیش گفته بودم که رفتن پیولی هم به نفع خودشه و هم به نفع لاتزیو. مطمئنم که در آینده مربی بزرگی میشه و زیاد ازش خواهیم شنید، چون شعور فنی و اخلاقیش رو بارها نشون داده.

درباره سیمونه هم به شدت بات موافقم، سیمونه یکی از استعدادهای باشگاه در زمینه مربیگری محسوب میشه و نباید بسوزونیمش، منم میگم الان که در یه وقت ضروری ناچار شدیم به بزرگسالان بیاریمش پس باید ازش حمایت کنیم. این فصل که هیچ، حتی اگر فصل آینده رو هم خراب کنه بازم باید بمونه. به هر حال سیمونه دوستیش رو ثابت کرده و کسی به لاتزیاله بودنش شک نداره، کسی که 17 سال در باشگاه بوده ...

یک نکته مهم دیگه هم اینه که نباید فراموش کنیم که تیم باید تقویت بشه مخصوصا در خط دفاعی.

و درباره پیولی اینطور که خبر رسیده احتمال زیادی داره فصل بعد سرمربی اودینزه بشه، البته شایعه ای هست که زامپرینی همین دیروز برای هدایت پالرمو بهش پیشنهاد داده که پیولی رد کرده! اگر خبر دقیقتری رسید حتما منتشرش می کنم
اون بازیه ۵-۱ رو تقریبا یادمه ، اون موقع رم با مربیگری کاپلو تو اوج خودش بود پروتزی هم هرچی میزدن نه نمیگفت ولی این بازی توقع ما خیلی بالاتر بود چه اتفاقی افتاد که مثلا اندرسون فصل پیش که با انواع و اقسام دریبلا رمی هارو مسخره میکرد این بازی باید اینطور بازی کنه ، پارسال تو یه صحنه کاری کرد توتی و ناینگولان بخورن به هم ولی این بازی هیچ نشونی از اندرسون فصل پیش نداشت... جای لولیچ ، دی فری ، رادو و مایوری کاملا خالی بود
پاسخ:
بزرگترین سوتی های اون بازی رو نستا داد! کمر تیم رو شکست! ما هم خیلی مهره داشتیم اما مربیمون زاکرونی احمق بود!

حقیقتا این بازی به هیچ عنوان حقمون این نتیجه نبود، دوتا به تیر زدیم، دو پنالتی به سودمون نگرفت، از اون طرف هم هر چی اون ها زدن مارکتی به سمت درون دروازه هدایتش کرد! 

درباره اندرسون و کاندروا هم که زیاد حرف زدم، به نظرم رفتنی باشن هر دوتاشون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی