Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : اعتراض لاتزیاله ها به انتخاب بانتی

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ

- طبق اخبار جدید از کلینیک تیم، پاتریک شرایط رسیدن به بازی رو داره و احتمالا با یک روز استراحت میتونه در دربی حاضر باشه. باید دید آیا پیولی ریسک میکنه یا به مائوریسو بازی میده


- اونازی آخرین ملی پوش لاتزیو است که به اردوی تیم اضافه شده. البته این تاخیرش به معنای اینه که شانسی برای بازی در ترکیب اصلی نخواهد داشت.


- با توجه به محرومیت لولیچ، و مصدومیت میلینکویچ که شرایط 100 در 100 بازی رو نداره، در تمرینات اینطور به نظر میرسید که کاتالدی در ترکیب اصلی عقاب ها در دربی به میدون خواهد رفت. (امیدوارم غیرت زیادش روی لاتزیو باعث عصبی شدنش و زدن کفتارها و اخراج احتمالیش نشه)


- مشخص شده که لوکا بانتی داوری دربی دلاکاپیتاله رو بر عهده خواهد داشت. این موضوع با اعتراص لاتزیاله ها قرار گرفته.


- سینیشا میهایلویچ در یک خاطره جالب میگه زمانی که در لاتزیو بازی می کردم در بازی با سمپدوریا با روبرتو مانچینی (که اون هم در اون زمان برای لاتزیو بازی می کرد) شرط بستم که هر ضربه ایستگاهی که من پشت توپ وایستم اگر گل شد اون یک میلیون لیره بهم بده و اگر گل نشده من یک میلیون لیره به روبرتو بدم. در اون بازی سه ضربه ایسنگاهی من پشت توپ قرار گرفتم هر سه تا رو گل کردم! بعد از بازی رفتم پیش مانچینی و بهش گفتم که 3 میلیون لیره بهم بده، مانچو گفت درسته سه گل زدی اما یادت نره که دفاع بودی و تیم سه گل خورده پس پولی بهت تعلق نمیگیره هرچند در پایان من یک میلیون لیره ازش گرفتم.


- کوریره دلو اسپورت خبر داده که میلان قصد داره فصل بعد ماتری رو به سن سیرو برگردونه تا یک ذخیره مطمئن برای کارلوس باکا باشه، پس با این حساب موندن ماتری در لاتزیو منتفی خواهد شد.


- گفته میشه که این دربی رکورد کمترین تعداد تماشاگر رو خواهد شکست، تا الان فقط 3 هزار لاتزیویی و 6 هزار ریومایی بلیط بازی رو خریدن و پیش بینی میشه که تا روز بازی این میزان به نهایت 25 هزار نفر برسه، پیش بینی میشه ازین تعداد نهایت لاتزیویی ها 10 هزار نفر باشند.


- طبق گفته گازتادلو اسپورت این دربی آخرین دربی کاندروا، بیلیا و اندرسون خواهد بود چون لوتیتو در تابستون هر سه این بازیکنان رو خواهد فروخت؛ گازتا گفته فروش کاندروا قطعیه فقط اینکه به اینتر یا میلان بره نامشخصه، بیلیا هم بالای 75 درصد به فروش میره مگر اینکه لوتیتو دستمزدش رو افزایش بده ولی اندرسون وضعیتی 50-50 داره و دلیلش عملکرد ضعیفش در این فصل بوده، تنها دو اتفاق میتونن سرنوشت اندرسون رو عوض کنند و اونها درخشش در ادامه فصل و یا درخشش در بازی های المپیک خواهد بود.


- مینالا بازیکن پریماورای لاتزیو که به طور قطعی در سری بی بازی میکنه به لاتزیو برخواهد گشت چرا که به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل ادامه فصل رو از دست داده است. گفتنی ایست که این بازیکن در زمان ادی ریا و زمانی که فقط 17 سالش بود در ترکیب اصلی لاتزیو به میدان میرفت!


- ایجنت بیلیا امروز به پایتخت اومد تا با یه ملاقات رو در رو با لوتیتو آینده موکلش رو مشخص کنه.


- بالوتا دروازبان سابق لاتزیو که در 41 سالگی در دربی دلاکاپیتاله کرده : لاتزیو نیاز به یک تغییر دارد، دوران پیولی به سر آمده. دربی؟ هیچ تئوری خاصی درباره این بازی نمی توان داد چون یک اتفاق خاص است.


- برلوسکونی بر علیه لوتیتو : رئیس یک باشگاه باید برای آن باشگاه پرستیژ و شخصیت بیاره، نه مثل لوتیتو ...


- در حالی که تمام بریتانیا در حال تعریف از دلی آلی هستن، فرگوسن: هیچ استعدادی مثل پل گاسکوئین ندیده ام. (گازا بازیکن سابق لاتزیو همیشه روی لاتزیاله بودنش تاکید داشته)


- بیاوا بازیکن سابق لاتزیو از انتخاب بانتی برای داوری دربی انتقاد کرده : خوب خاطرم هست که در چند سال پیش که در لاتزیو بودم در بازی با ناپولی بانتی گل صحیح بروکی رو مردود اعلام کرد و چمپیونزلیگ رو از ما گرفت. در دربی های اخیر داوری به سود رمی ها بوده و بانتی هم ادامه همان است. وقتی اورساتو بود دادن بازی به بانتی بی معنی است.


- توماسو روکی از اسطوره های لاتزیو و کاپیتان سابق: کلید پیروزی در دربی اشتیاق و عطش برد به همراه شخصیت تیمی است. وقتی در دربی به دی کانیو نگاه می کردید انگار به تماشای فیلم شجاع دل نشسته بودید!


۹۵/۰۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

این فصل داوری به ضررمون بود ، نمونش بازی رفت با رم که داور یه خطا بیرون محوطه رو پنالتی گرفت به نفع رم ، یا بازی با امپولی که داور ۲ تا گل صحیح کلوزه رو نگرفت بازیو باختیم و... امیدوارم تو دربی داور منصفانه قضاوت کنه
پاسخ:
دقیقا، فصل پیش هم همین مشکل رو داشتیم، متاسفانه فدراسیون فوتبال ایتالیا برای حمایت از سرمایه گذارهای خارجی بیش از حد هوای رم رو داره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی