Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- امیلیانو آلفارو شاه خرید عالیجناب ایگلی تاره که در لاتزیو در حد یک بازیکن آماتور تیم های خردسالان بود و باعث شد لاتزیو به تیم های امارتی قرض بددش ولی اونجا هم نیمکت نشین تا اینکه یه باشگاه تایلندی حاضر شد اون رو بگیره، اخیرا چند بازی در لیگ تایلند خوب بازی کرده و گفته بهش فرصت ندادن در لاتزیو توانایی هاش رو نشون بده! (این خبر واقعیه! )


- به دلیل حضور در بازی های ملی، به احتمال فراوان کیتا بالده و اونازی بازی لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله رو از دست خواهند داد.


- منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردن که پیولی به طور قطع در پایان فصل لاتزیو را ترک خواهد کرد و جانشین او یکی از این گزینه ها خواهد بود : سینیشا میهایلویچ، کریستین بروکی، ایوان یوریچ (مربی 40 ساله کروتونه که تا الان با این تیم در صدر سری بی قرار داره) ، والتر ماتزاری مربی پیشین اینتر و علاقه مند به 3-5-2 ، جیووانی تراپاتونی پیر و جیانی دی بیازی مربی تیم ملی آلبانی که با این تیم نتایج نسبتا خوبی در مقدماتی یورو گرفت. (اینطور که بوش میاد بهترین گزینه همون سینیشا میهایلویچ ه)


- یه تعداد معدود از هواداران که تازگیا صداشون بلند شده و با شعارهای نژادپرستانه آبروی لاتزیو در دنیا رو خدشه دار کردن به طوری که سایر هواداران لاتزیو در مقابلشون قرار گرفتن، در جدیدترین اقدام خودشون به کیتا بالده بازیکن خودی توهین نژادپرستانه کرده اند! (واقعا کسی نیست این احمق ها رو جمع کنه؟؟ )


۹۵/۰۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

سلام ادمین عزیز سال نو مبارک 
خیلی خوشحالم که سینیشا برمیگرده ولی با این کارای لوتیتو تا چند فصل دیگه باید برای بقا تو لیگ بجنگیم ! 
به امید برد دربی 
پاسخ:
اگر برگشتن سینیشا همراه با میدون دادن به جوون ها باشه، خوشحال کننده است و میشه به تیم امیدوار بود ...
چقدر ناامیدانه پست میزاری ادمین
اگر رم رو بتونیم شکست بدیم من 70درصد از گندهای این فصل رو فراموش میکنم.
ولی اگر ببازیم دعامیکنم لوتیتو منفجر بشه تا از دستش راحت شیم.

پاسخ:
ناامید نیستم رفیق، اما این ها اخباری بودن که دور و بر تیم بودن ...
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۶ علی لاتزیاله
درود و تبریک سال نو ب ادمین و سایر دوستان
سینیشا گزینه خوبیه اما با بازیکن های بنجل و بی تعصب نمیتونه کاری از پیش ببره نمونش همین میلان این فصل ... 
باورم نمیشه از فصل پیش ب اون خوبی ب این وضع فلاکت بار رسیدیم 
بقول رفیقمون فقط ی برد تو دربی بتونه تا حدودی باعث فراموشی این نتایج خجالت اور بشه ک اونم با شرایط تقریبا ایده ال رویما بعید بنظر می رسه
تو این گیر و دار این هوادار نما ها هم بدجدر رو مخن د اخه اگ دلتون ب حال تیم میسوزه برید اون لوتیتوی حرومزاده رو ب فحش ببندید نه اون کیتای مادرمرده رو

پاسخ:
بات کاملا موافقم علی جان؛ لوتیتو به جای تقویت تیم دست روی دست میذاره یا امثال بیسواچ رو به تیم میاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی