Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


میهایلویچ در رادار لاتزیو

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
گفته میشه که اگر میلان در فینال حذفی یوونتوس رو شکست نده و در لیگ هم نتونه جز 6 تیم اول باشه و نره به یورولیگ، در این صورت میهایلویچ رو اخراج خواهند کرد. 
ضمن اینکه مستر بی، سرمایه گذار میلان به قهرمانی لیگ و صعود به چمپیونز لیگ نگاه میکنه که برای این منظور یه مربی بزرگتر میخوان. گفته میشه که گزینه اصلیشون لیپی یا اونای امری است، و گزینه های دوم دونادونی و دی فرانچسکو هستن.

شایعه ای که کالچیومرکاتو و همینطور ریپابلیکا کار کردن اینه که اگر میلان سینیشا رو اخراج کنه این مربی فورا به لاتزیو میاد.

شاید این شایعه دور از واقعیت باشه اما من باهاش موافقم به 3 دلیل :  
اول اینکه با اینکه توان تاکتیکی سینیشا رو پایین تر از پیولی میدونم اما از نظر مسائل انگیزشی و روانی که پیولی خیلی خیلی توش ضعیفه، سینیشا خیلی خیلی قویتره.  (به عنوان مثال پیولی نتونسته رویکرد تیم در قبال لیگ رو در تیم تغییر بده، یا اکثرا کنار زمین خیلی منفعله و شور و نشاط سینیشا رو نداره)
دوم اینکه سینشا یه لاتزیاله است و بودنش در باشگاه میتونه طرفدارها رو با تیم آشتی بده
سوم اینکه سینیشا خیلی به جوون ها اعتقاد داره و این برای دوره گذار تیم و میدون دادن به ستاره های آکادمی خیلی خوبه

همونطور که میدونید سینیشا با اینکه خودش مربی سمپدوریا و میلان بوده اما هیچوقت حاضر نشده پسرش رو از تیم نوجوانان لاتزیو خارج کنه! و اساسا خواسته که پسرش یه لاتزیاله بار بیاد.

نظرتون در این باره؟
۹۴/۱۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۳ لنگیر لاتزیو
بروکی گاوچرون سال دیگه مربیه بازیکن نبود حالا مربی هم میشع
پاسخ:
اگر بروکی گذاشت سرمربی که من دیگه شخصا میرم ایتالیا نارنجک به خودم میبندم و خودم و لوتیتو رو میفرستم هوا!

اگر شور و هیجان سینیشا میهایلویچ و دانش تاکتیکی پیولی ترکیب بشن یه مربی درجه یک میشن! 
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۲ لنگیر لاتزیو
هنوز حسرت میخورم دوسال پیش لوتیتو بخاطر چند دلار توافق با الگری را بهم زد
پاسخ:
آلگری کپی پیولی ه، به نظر من در یک سطح هستن فقط آلگری بازیکن های بهتری در تیمش داره. ما اول بازیکن میخوام بعدش یه مربی تاکتیکی، یا اینکه یه مربی هیجانی و تهییج کننده داشته باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی