Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


اخراج پسر دهاتی از تیم بی ریشه ها

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ

خبر آنلاین:


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ توتی 39 ساله که اخیرا نیمکت نشین شده بود، به این نیمکت نشینی اعتراض کرد و همین باعث شد او را از حضور در تمرین منع کنند. توتی که سال های سال به تیم فوتبال رم وفادار ماند و حاضر نشد به باشگاهی دیگر برود، این روزها وضعیت خوبی ندارد و اسپالتی به او میدان نمی دهد. 
اسپالتی اعلام کرده در مسابقات بعدی نیازی به توت ندارد و بهتر است او اردوی تیم را ترک کند. این اخراج محترمانه، شاید پایان دوران حضور توتی در تیم رم باشد.


چقدر خندیدم! :)))))))))

۹۴/۱۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۵ لنگیر لاتزیو
رم پنج بازی اخر پنج برد لاتزیو تو این فصل دو برد پیاپی نداشته
پاسخ:
مطمئنی رمی نیستی؟ هر تیمی یه فصل نتیجه میگیره و یه فصل نمیگیره، ما از این نتایج بدتر هم داشتیم و کفتارها از این نتایج بهتر رو هم داشتن، اما این هرگز بیانگر شخصیت تیمی نیست!
ببین داداش ...
ما اگه بازیکن قدیمی ای مث توتی میداشتیم هیچوقت اینجوری خوارش نمیکردیم ... 
(لنگیر لاتزیو)
شما اگه طرفدار کفتار هایی ... بهتره بری تو سایت خودشون نظر بدی...
ب نظر من عنوان عالی بود ...
هیچ ربطی ب برد های تیم نداشت
پاسخ:
دقیقا بات همنظر هستم
این پست هیچ ربطی به نتایج تیمی نداشته
درسته که من هیچ کاری با شخصیت توتی ندارم اما اینکه اینطور ذلیلش کردن و همچین خفتی بهش دادن بیانگر بی ریشه بودن یک تیم هستش
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۹ لنگیر لاتزیو
ببین داداش من از زمان مارک فیش ارون وینتر خوزه چاموت یعنی سال ۱۹۹۴طرفدار لاتزویوم مطمینم فهمیدی من خیلی طرفدار قدیمی تیمم
پاسخ:
یه لاتزیویی اول از کفتارها متنفره و بعدش طرفدار عقاب هاست!
بردن و به پالرمو 5 گل زدن خب لطف کردن ما هم 5 گل به ورونا زدیم! نتایج فوتبال میرن و میان یه تیم یه فصل خوب نتیجه میگیره و یه فصل ممکنه نتیجه نگیره، منچستر یونایتد ممکنه یه فصل با آلکس فرگوسن هرچی جام هست رو درو کنه و چند فصل بعدش ممکنه جامی با مربی های مختلف نتونه ببره! اما بی شخصیت بودن و بی ریشه بودن یه تیم رو هرگز نمیشه با این نتایج مقطعی توجیه کرد!
تیم جعلی آ.اس ریوما در سال 1927 یعنی 27 سال پس از تاسیس تیم اول پایتخت یعنی لاتزیو، با ادغام تمام تیم های پایتخت برای شکل گیری یه قطب در مقابل قدرت لاتزیو و به دستور مستقیم حزب فاشیست و شخص موسولینی تشکیل شده، و در تاریخ ننگینش همواره ادعای تیم اول بودن پایتخت رو داشته در حالی که هرگز حتی یک جام اروپایی هم نتونسته بگیره! تنها پزی که داشتن بدن همین شخص توتی بود که اونم دیدین با چه خفت و خواری دمش رو گرفتن و از باشگاه بیرون انداختن! البته اینم بگم که خود توتی هم با حرکت اخیرش و توهین به طرفدارهای لاتزیو بی شرف بودن خودش رو ثابت کرده بود اما با این ننگی که باشگاه محبوبش بهش داد حسابی تحقیر شد، الان باید بهش گفت بچه دهاتی اون هایی که فقط و فقط حرف میزنن مسئولین و طرفدارهای باشگاه خودت هستن که بهت میگن اسطوره اما اینطور با اردنگی از باشگاه بیرون میندازنت!
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۳ لنگیر لاتزیو
من تعصبم هزار برابر تو به لاتزیویه از رو فشار این حرفا را میزنم تیم بد نتیجه میگیره 
پاسخ:
نتایچ بد و خوب همیشه بوده و هست، کدوم تیمه که همه بازی هاش رو برده یا همیشه روی فرم بوده!
ضمن اینکه شاید نتایجمون خیلی خوب نبوده، اما اینقدرا هم بد نبودیم، طی 10 بازی اخیری که داشتیم 4 برد، 5 تساوی و فقط یک باخت! در این مدت با اینترمیلان، ناپولی و فیورنتینا بازی داشتیم و از این 10 بازی 6 بازیش خارج از خانه و 4 تاش خانگی بودن! با این حساب در این 10 بازی اخیر جز تیم های خوب سری آ بودیم، میانگین 1.7 امتیاز نشون میده که اگر تمام فصل رو مثل 10 بازی اخیر بازی می کردیم الان تیم پنجم یا ششم بودیم که اختلافمون با تیم سوم فقط 4 امتیاز بود! پس نیازمندیم که این روند رو حفظ کنیم
البته منم معتقدم که مساوی با فروسینونه نتیجه خوبی نیست اما در کل الان به نسبت اول فصلمون خیلی امیدوارکننده تر هستیم، الان اگر میبینی عقب هستیم به خاطر افتضاح اول فصلمونه!

به امید برد مقابل غول های ترکیه و رفتن به مرحله بعدی لیگ اروپا ...
خب چیزی که توی این چندساله بوده اینه که ما اکثرا رتبه ی بدتری نسبت به۱۹۲۷کسب کردیم و عملکردمون سینوسی بوده,این واقعا آزار دهنده است که اوضاعمون بدتر از اونا باشه,اگه بگی یه تیم یه فصل نتیجه مبگیره یه فصل نمیگیره یعنی دقیقا داری خودمون رو مثال میزنی,هیچ تیمی اینجوری نبوده,خب منچستر چندین فصل خوب بوده,حالا یه مدتیه نتیجه نمیگیره,تیم ما ما یه فصل عالیه,سال بعد در حد محلات بازیمیکنه,ااین بی ثباتی رو لوتیتو برای ما به ارمغان اورده
پاسخ:
خب دلیل موفقیت های چند سال اخیر کفتارها به خاطر سرمایه گذاری زیادیه که انجام میدن ...
البته همه تیم ها فراز و نشیب دارن اما باید دید هر چند سالی یکبار به افت میرن، مثلا بایرن هر 10-12 سالی یک بار به افت میره، یا یونایتد الان بعد از مدت هاست که به افت رفته، ولی ما یه جورایی سینوسی هستیم که دلیلش هم همونطور که خودت گفتی شخص لوتیتوئه چون تا تیم جون میگیره و نیاز به سرمایه گذاری داره لوتیتو هیچ خرجی نمیکنه، پس پسرفت می کنیم جای پیشرفت
توتی همون بدبختیه که یه زمانی بخاطر لهجه ش مسخره ش میکردن ، الان شده  مافیا و مربی پشت سر هم کله میکنه ، امسال هم که سال آخرش هست و دکمه ی فاک آفش زده میشه :)

یه چشمه از دیوث بازی توطی توی این فصل برای نمونه ؛ 
همین اسپالتی میتونست رم رو ببره لیگ قهرمانان ولی مافیای توطی با هنرنمایی رفقاش (دروسی - امرسون ) که اخراج شدن و تیم 9 نفره شد نزاشت، بیشتر هدفش این بود که با این کارش چهره ی اسپالتی رو خراب کنه و به مرور کلکش رو بکنه ( عین همون حرکت کثیفی که سر رانیری زد )

مصاحبه ی اسپالتی هم بعد از باخت به پورتو جالبه و غیر مستقیم داره میگه یه دست هایی نزاشت ببریم :
 
دادن 3 اخراجی در 2 بازی بی تجربگی است آن هم برای تیم ما که فصل پیش با مشکل اخراج شدن بازیکنان روبرو نبوده است اما حالا چنین اتفاقی افتاده است و من دلیل آن را نمی دانم.

" اما حالا چنین اتفاقی افتاده است و من دلیل آن را نمی دانم. "

ما توپ را بار ها با اشتباهات بچگانه از دست دایم و این به پورتو فرصت داد تا با خیال راحت بازی اش را انجام دهد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی