Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


Danilo "the Future of Lazio" Cataldi

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ

وقتی یه بازیکن از دل یه باشگاه متولد میشه و اول عاشق همون باشگاهه و طرفدارشه و بعد بازیکن اون تیم، اینطور میشه که وقتی گل می زنه اینقدر شور و هیجان نشون میده، پیراهنش رو در میاره و زیر پیراهنش هم پیراهن لاتزیو رو پوشیده، بعد از گلزنی به سمت کوروانورد میره چون میدونه اولتراهای باشگاه هم عاشقش هستن، و بعد از بازی هم گلش رو به جورجو کینالیا اسطوره فقید باشگاه تقدیم می کنه. دانیلو میتونه یه اسطوره بشه فقط باید ازش حمایت و مخافظت بشه.

لدسما : من از لاتزیو رفتم اما دنیلو جانشین من خواهد بود.

مائوری : دنیلو یه استعداد بزرگ داره که از آینده درخشانش خبر میده.

پیولی : کاتالدی؟ اون دیگه فقط یه استعداد برای آینده نیست، اون الان هم یک هافبک کامله.


لقب دانیلو کاتالدی پسر طلایی لاتزیو، یا آینده لاتزیو است، اما به نظر میرسه آینده همین الانه


۹۴/۱۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

http://1.1m.yt/4qO8-Lj.jpg
این هم اون چیزی که گفتم آماده میکنم. 
همونطور که گفتم، یک گروه از طرفدار های لاتزیو، بازیها رو تحریم کردن ، اما در هر بازی چند نفرشون به ورزشگاه میان و پارچه نوشته میارن.
مثلا یک بار نوشته بودن که گوئریری باید دروازه بان فیکس باشه. یکبار خواسته بودن کاپیتان تیم کاتالدی و کاندروا باشن، نه کلوزه و بیگلیا. یا به شب نشینی بازیکنا در اوایل فصل اعتراض داشتن. یا خواسته بودن که حالا که کیتا و اونازی به نیمکت نشینی اعتراض دارن فروخته بشن. حمایت شدیدی از موریسون میکنن. میرن جلو فوملو و دی کانیو رو تشویق میکنن و الی آخر
و البته در نهایت دشمنی اصلیشون با تاره و لوتیتو هست. و دوست لاتزیو ان.
این عکس هم که گذاشتم، مربوط به وقتیه کاندروا به اون سمت اشاره میکنه و میگه شر و ور نگید. کاتالدی هم بعد از اشاره به اون سمت، با حرکت دستش رو به کوروا نورد میگه که اونها عقل ندارن. هر دو بعد از گلزنی اینکار رو کردن و کاندروا در مصاحبه بعد بازی ازشون خواست که این کارها رو تموم کنن
پاسخ:
مرسی رضا، البته کیتا هم بعد از گلزنی دعوت به سکوت کرد طرفدارها رو، اما تا اونجایی که یادم میاد صورتش به سمت کوروانورد نبود ...
به هر حال اون چیزی که مسلمه یه عده از اولتراهایی که در کوروانورد هستن من اساسا باهاشون مشکل دارم، چون با تفکر دی کانیویی که راست افراطی رو شامل میشه مشکل دارم، یه تعدادی هم هستن که متاسفانه نژادپرست هستن و برای همین با کیتا و اونازی هم رابطه بدی دارن که من با این دسته هم سازگاری ندارم. اما یه جمعیت قابل توجهی از کوروانورد هستن که نه تفکر فاشیستی دارن و نه نژادپرست هستن، اون ها که راست میانه رو شامل میشن بسیار قابل احترام هستن، این افراد با لوتیتو و تاره دشمنی دارن و همون کمپین معروف آزادسازی لاتزیو رو دنبال می کنند. 
البته اینم بگم که هیچکدوم ازین گروه ها با پیولی جدلی ندارن و تقریبا تمام این ها موافق این هستن که پیولی سرمربی باشه (نگفتم تمام افراد و نگفتم همه طرفدار پیولی هستن، چون خود من هم منتقد پیولی هستم اما خب کلیت مسئله رو میگم ...)
http://images2.gazzanet.gazzettaobjects.it/wp-content/uploads/sites/6/2016/01/hfgj-630x415.png

http://www.cittaceleste.it/notizie/le-voci/lopinione-grassi-la-lazio-non-mi-e-piaciuta/


پاسخ:
متشکرم رضا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی