Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 70 : اخباری از دنیای مصدومان

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

- اونازی در راه وردربرمن، گزینه های لاتزیو برای جایگزینی : نوچرینو، تیسونه، موچینیچ (بعید میدونم موچینیچ رو بگیریم، چون نوچرینو و تیسونه دو بازیکن هستن که آخر فصل آزاد میشن و هزینه ای نداره و موچینیچ 22 ساله خرجش بالاتره و چه کسیه که لوتیتو رو نشناسه)


- پیولی اولین اعتراض نرمش رو به لوتیتو کرد، پیولی گفت درباره فیلیپه اندرسون چیزی از من نپرسید، نقل و انتقالات باشگاه دست من نیست. (معدود باشگاه هایی در دنیا هستن که از سیستم مدیر ورزشی استفاده می کنن و شخصی جز مربی تشخیص میده کدوم بازیکن باید بره و کدوم بازیکن باید بیاد!)


- مائوریسیو به احتمال فراوان بازی با کیه وو رو از دست میده، اما تا طی دقیقا مصدومه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


- مصدومیت بیلیا جدی نیست و این بازیکن آسیب استخوانی ندیده فقط یه درد عضلانی ناشی از کوفتگی داره. (هرچند اخبار اولیه میگفت مصدومیت بیلیا سه هفته طول میکشه اما بررسی های جدید این زمان رو کمتر دونسته)


- مصدومیت کیشنا بهبود نسبی پیدا کرده و این بازیکن میتونه تمریناتش رو در زمین چمن انجام بده و شاید از هفته بعد قادر به بازی باشه.


- جنتیلتی مصدومیتش کاملا برطرف شده و از روز شنبه به تمرینات گروهی اضافه میشه.


- وضعیت مارکتی روز یکشنبه مجددا چک میشه و مشخص میشه که چه زمانی دقیقا میتونه به میادین برگرده.


- دکتر بیانکینی درباره وضعیت D.V استفان دی فری میگه : "برای رفع مصدومیت این بازیکن هنوز نیاز به صبر زیادی داریم، ما تازه وسط راه هستیم و زمان زیادی برای بازگشتش به میادین لازمه، هرچند بررسی هامون نشون میده پیشرفت زانوش خیلی خوب بوده و به محرک های ما پاسخ های درستی داده، و زمان ریکاوریش جلوتر از برنامه است. اما هنوز زمان زیادی باقی مونده ... " (به نظرم یه جوری گفته که از فصل آینده منتظر دی فری باشید!)


- آلبرتو پالوسکی : لاتزیو از بهترین تیم های لیگه که یکی از بهترین فوتبال ها رو به نمایش میذاره اما این تیم همواره برای من خوش شانسی میاره.


- در جریان بازی لاتزیو  - کیه وو شاهد بازگشت آلبانو بیزاری به المپیکو خواهیم بود، طرفداران لاتزیو اعلام کردن که این بازیکن رو تشویق خواهند کرد. (برخلاف لیخشتاینر و هرنانس و پاندف که همواره در المپیکو هو میشن)


- بیسواچ در بازی مقابل کیه وو هم در ترکیب اصلی خواهد بود، تمرینات لاتزیو گویای این مسئله است.


- انتقال کالینیچ به آستون ویلا به دلیل عدم اخذ مجوز کار در بریتانیا منتفی شده به نظر میرسه، با توجه به رد پیشنهاد بشیکتاش، لاتزیو یه بار دیگه به این دروازبان نزدیک شد.


- کانونی ایجنت معروف ایتالیا : مشکل لاتزیو نداشتن یه بازیکن به عنوان جانشین بیلیا است.


- لوتیتو مالک سالریتانا: من برافهاید رو برای سالریتانا میخوام، تلاش خواهم کرد او را راضی کنم.


- در بازگشت دی فری به ایتالیا او به دیدار دوست صمیمیش فیلیپه اندرسون رفت.


- ایجنتِ والدیفیوری بازیکن اسبق امپولی و کنونی ناپولی در واکنش به شایعه رفتن موکلش به لاتزیو : من هرگز برای هیچکدوم از بازیکنانم با لاتزیو حرفی نزدم، اما شاید تابستان این کار رو انجام بدم ...


- مائوریسیو در حالی جشن حضور یک ساله اش در لاتزیو رو گرفت که مصدومیت اون رو مدتی از میادین دور کرده : من همیشه تلاشم رو کردم که به این پیراهن خدمت کنم.


- لاتزیو - سالریتانا به اودجر فکر می کنند! (هافبک 19 ساله که تحت مالکیت کاتانیا است اما به طور قرضی در سالریتانا بازی میکنه، استایلش مشابه اونازی ه و قراره لاتزیو بخردش و به سالریتانا قرض بده مشابه رونالدو! ) 

۹۴/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ لنگیر لاتزیو
کاش مصدومیت مارکتی طولانی باشه کلا نباشه بهتره
پاسخ:
:))
آخه مسئله اینه که بریشا هم بگیر نگیر زیاد داره!
پیولی هم دیگه صداش در اومده از وضع نقل و انتقالات تیم ...
اندرسون عکسش را با دیفرای گذاشته تو اینستا
کلا نقل و انتقالات زمستانی رو یه دفاع آزاد خریدیم.
این یعنی فاجعه
پاسخ:
خب دیگه انتظاری از لوتیتو نمیره، اساسا برای لاتزیو در دوران مدیریت باشگاه نفروختن بازیکن خودش بزرگترین خرید محسوب میشه!
تو این چندوقته خیلی دارم فکر میکنم که ما چرا هیچ وقت تو این چندسال مدعی سهمیه ی لیگ قهرمانان نبودیم,ما بازیکنای خوبی داریم,مربیمون هم اونقدرها که میگن ضعیف نیست,تنها چیزی که به ذهنم میرسه ضعف مدیریته,چیزی که باعث شد تیم ملی امیدمونم نتونه بره المپیک و در کل به این تیجه رسیدم که مهمترین عامل توی موفقیت و عدم موفقیت یه تیم فقط کادر مدیریتی هستن
پاسخ:
دقیقا ضعف مدیریت و نداشتن ثبات، هر بازیکنمون ستاره شده بلافاصله مدیر فروختش، از اون طرف به جای پر کردن نقاط ضعف تیم خرید های بی ربطی انجام داد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی