Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 62 : ننگ بر لوتیتو

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

- خب لوتیتاره بعد از یک ماه گشتن تمام بازار برای یک دفاع آخر و صحبت از انکولو و تونلی بالاخره انگار گزینه مورد نظرشون رو پیدا کردن: میلان بیسواچ بازیکن 32 ساله صرب لیون که بیشتر از اینکه به بازی خوبش شهرت داشته باشه به مصدومیت هاش شهرت داره! ایشون فصل پیش که 31 سالش بود 160 روز از فصل رو که معادل نصف بیشتر فصل میشه مصدوم تشریف داشتن و از اونجایی که مصدومیتشون از ناحیه زانو بود هرگز شرایط خوبی بعد از برگشت از مصدومیت پیدا نکرد و در این فصل بیشتر روی سکوها نشسته تا اینکه حتی روی نیمکت بشینه! البته این حرفها به معنی اون نیست که ایشون قبل از مصدومیتشون خیلی بازیکن شاخصی بودن فصل 13-14 که هنوز اون مصدومیت بزرگ براش به وجود نیومده بود (که البته طی همون فصل هم باز هم مصدومیت داشته و خودش یه ادرسونه) در سه مقطع به دلیل اشتباهات فاحشی که داشته سکونشین شده بوده، از جمله یک بار چهار جلسه سکونشین شده بوده که با مصدومیت دو دفاع اصلی دوباره به ترکیب برگشته! الان ایشون به عنوان گزینه نهایی جناب ایگلی تاره معرفی شدن!


- ایجنت بیسواچ گفته که با لاتزیو به توافق رسیدن و فقط موندن تاییدات نهایی! من موندم که لوتیتو چی فکر کرده! جالبه که پیولی از مدت ها پیش گفته که تیم نیاز به تقویت داره و آخرشم رفتن براش این رو پیدا کردن که اگر نمیووردنش لااقل به پرچه بازی می رسید!


- گفته میشه پیولی که از روند نقل و انتقالات ناامید شده در تمرینات داره اونازی رو به عنوان مدافع آخر بازی میده تا خلا نبود بازیکن در این پست رو پر کنه.


- مارکتی قربانی تغییر نسل در لاتزیو، قرارداد وی تمدید نخواهد شد. ایجنت مارکتی : مشکلی وجود ندارد پرونده لاتزیو به زودی بسته می شود.


- لوکاس بیلیا: عاشق این هستم که پیراهن پر افتخار لاتزیو را بر تن می کنم.


- پیشنهاد فروزینونه به لدسما، اما آیا کریستین جواب مثبت می دهد؟


- گزینه های جانشینی جنتیلتی : زوکانویچ از سمپدوریا، استفان دی مایو از جنوا، زاپاتا از میلان. (باز هم این اسامی معرفی شدن اما احتمالا آخر یکی که سنش بالاست و عمری توی یه تیم متوسط نیمکت نشین بوده رو میارن!)


- دژان استانکویچ به لاتزیو برای خرید بیسواچ تبریک گفت : انتخاب درستی است، من او را تضمین می کنم. او ارزش هایش را به لاتزیو اثبات خواهد کرد چون او یک حرفه ای تمام عیار است که آماده مبارزه می باشد. (کم نذاشته برای حمایت از هموطنش، به هر حال درباره یه مدافع 32 ساله سکونشین این ها رو گفته!)


- کیتا بالده دیائو که خودش رو یک کاتالان میدونه برای حضور بی مجوز در بازی بین باسک و کاتالونیا از طرف باشگاه جریمه خواهد شد. 


- خبر دیگه از کیتا اینکه اون خواهان موندن در لاتزیو شده و از طرفی هم خواسته پیولی بیشتر بهش بازی بده و لاتزیو به عنوان یه مهره اصلی روش حساب کنه.


- دراگوویچ مدافع سابق کیه وو : بیسواچ مدافع با تجربه ای است که می تواند نقش یک رهبر را داشته باشد اما شرایط بازی اش در حال حاضر چندان خوب نیست.


- پولیچی کارشناس فوتبال : بیسواچ یک بازیکن متوسط است، لاتزیو باید در نقل و انتقالات ریسک بیشتری می کرد.


۹۴/۱۰/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

لعنت بهشون مائوریسیو رو به این فسیل شکسته ترجیح میدم به خدا
بیلیا عشقه عشق
دلم برای پیولی میسوزه
پاسخ:
والا منم موندم که لوتیتو که سیاستش جوون سازی تیم بوده چطور رفته سراغ یه بازیکن 32 ساله و مصدوم. جالبه که هم باید یه پولی به لیون بدیم که رضایتنامه بده و هم دستمزد این آقا رو بدیم که در حال حاضر 2 میلیون در سال میگیره که حتی اگر تا 1.5 هم کمش کنه بازم جز بازیکنان گرون لاتزیو خواهد بود!
خوب بیسواچ که قطعی شد، خاک تو سر لوتیتو! و تاره گفته: ما یک جا به دفاعمون جسارت و سرعت و تجربه تزریق کردیم!!!

انتقال کیتا به واتفورد منتفیه. اون هم به دلیل اینکه سرمربی اودینزه گفته اگر هیورتاوکس رو به عنوان بخشی از قیمت کیتا پرداخت کنن، این تحقیر اودینزه ست و من در رابطه م با اودینزه بازنگری میکنم (یه جورایی تهدید به استعفا کرده، اونم برای بازیکنی که براش خیلی هم کلیدی نیست) قابل توجه آقای پیولی!

ایجنت کیتا گفته در لاتزیو میمونه، مگر اینکه پیشنهاد جدی از باشگاهی "در سطح" چلسی برامون بیاد. 

ایجنت کاندروا گفته: همیشه پیشنهادای زیادی دریافت میکردیم. اما کاندروا همیشه بدون مظالعه اونا رو رد میکرد. اما آنتونیو گفته که ازین به بعد پیشنهاد ها رو به خوبی بررسی کنیم چون احساس میکنه که دوران در لاتزیو تموم شده. بعد هم اشاره ای کرده که پیولی کاندروا رو کاپیتان  پنجم تیمش در نظر گرفته (بیگلیا، کلوزه، مایوری، رادو، و بعد کاندروا)

ترکیب بازی با کارپی طبق تمرینات: 
بریشا
کنکو، هودت، ماوریسیو، رادو
کاتالدی، اونازی، پارولو
کاندروا، ماتری، اندرسون (کیتا)


پاسخ:
کیتا خودش ایجنتش رو عوض کرده بود و گفته بود که دوس داره بمونه، مربی اودینزه هم چندان حرص نخوره چون پیولی و لوتیتو هم نمیخواستن کیتا رو بفروشن! :))

درباره ایجنت کاندروا هم بگم که بحث رفتنش نیس، همه بازیکنا وقتی چنتا پیشنهاد براشون میرسه ازین حرفا میزنن که دستمزد موکلشون رو بالا ببرن وگرنه کاندروا که قطعی گفته دوس داره توی لاتزیو بمونه همین برنامه رو ایجنت اندرسون و بیلیا هم انجام دادن و موفق شدن دستمزد موکل هاشون رو بالا ببرن!

و رضا یادته گفتم که مشکل از پیولی نیست و مشکل اصلی لوتیتاره هستن؟ پیولی این بار رسما چندین بار گفت این تیم نیاز به تقویت داره و باید بازسازی بشه و نتیحه حرف هاش این شد که رفتن براش بیسواچ رو خریدن! میدونی پیولی اعتراص نمیکنه چون میدونه اگر اعتراض کنه لوتیتو در جا اخراجش میکنه پس ناچارا میگه خیلی خوبه که همین بیسواچ رو خریده و خوشحالم از حضورش! و از یه طرف هم لوتیتو یکی مثل لیپی رو نمیاره چون اون اعتراض میکنه به این خرج نکردن های لوتیتو ...
البته اینم بگم که پیولی گفته باشگاه سیاست های خودش رو در خرید و فروش داره، در عمل گفته من نمیگم کی رو بخرید میگم توی این پست ها بازیکن میخوام و اون ها میگن کی بیاد و کی نیاد!
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۰ لنگیر لاتزیو
لوتیتو گدا نمیونم چرا دومیلیون بابت چی داده فلج نخاعی همیشه مصدوم یه بیمارستان بزنه برا جورجویچ و بیسواچ و کلوزه 
پاسخ:
یک میلیون و نیم داده! :))
انصافا فکر کن این پول رو که میداده قیافه اش چه شکل بوده! فکر کنم تا یک هفته از ناراحتی نخوابه چون پول خرج کرده بی اونکه بازیکنی از تیم بفروشه!
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۷ لنگیر لاتزیو
به نظر من پارولو یابیلیا را یه خط بیاره عقب مدافع بکنه بهتره تا بیسواچ و جنتیلتی باشن
پاسخ:
جنتیلتی که مصدومه، بیسواچ هم امیدوارم تا وقتی که دی فری برگرده سوراخ های دفاعمون رو بیشتر نکنه!
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۲ لاهیجانی
این بیسواچ منو یاد بیاوا میندازه
یعنی مثل همون کند همچون حلزون قطع نخاع شده
من هوئدت و مائوریسیو رو به همه اینها ترجیه میدم. بضاعتمون همینقدره دیگه. این لوتیتو تا پیولی رو سکته نده دست بردار نیست
پاسخ:
بیاوا لااقل غیرت داشت اما بیسواچ که الان تازه اومده چه میدونه غیرت چیه! :))
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۹ مهرداد لاتزیاله
تو این وضعیت خوب بیشواچ بهتر از جنتیلتیه.خرید خوبی بود.
ادمین امشب بازی اسپانیول و بارسا رو ساعت ۱۱ ببین.ببین هرنان پرز چقدر بازیکن خوبیه.دستمزدش ۶۰۰ هزار یوروس.اگه فلیپه رفت باید اینو بیاریم
پاسخ:
مهرداد توی این وضعیت رو نگاه نکن، برای یک بازیکن 32 ساله که یک سال رو مصدوم بوده رفتن 1.5 میلیون یورو خرج کردن و حتما دستمزد بالای 1 میلیون رو بهش دادن و اگر آینده رو نگاه کنی حتما باهاش قراردادی حداقل 2 ساله بستن، یعنی 34 سالش میشه تا اون موقع! به نظر من پولش رو دور ریخته استاد لوتیتو، با این پول میشد بازیکن بهتری خرید ...

درباره هرنان پرز هم حتما بازیش رو می بینم اینطور که ترانسفرمارکت زده قیمتش رو 2.5 میلیون یورو ارزش داره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی