Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- کیتا بالده ایجنتش رو عوض کرده، به نظر میرسه این شروع به راه جدید برای KBD باشه.


- همونطور که پیشتر از این دوستمون رضا در کامنت ها گفته بود، رسانه شایعه زدن که پیشنهاد جدیدی از خانواده پوتزو مالک واتفورد و اودینزه برای کیتا داده شده که ازین قراره: کیتا میره واتفورد و اونا 15 میلیون یورو بعلاوه هورتواکس از اودینزه رو به لاتزیو میدن! هنوز این خبر تایید نشده.


- پیشنهاد جدیدی برای کاندروا به دفتر لوتیتو فرستاده شده، از طرف میلان. گفته میشه پیشنهاد میلان ازین قراره: کاندروا در ازای ماتری، زاپاتا و الشعراوی.


- اسکای اسپورت ادعا کرده که لاتزیو برای فیلیپه اندرسون درخواست 60 میلیون یورویی داده. درخواستی که ممکنه با مخالفت یونایتد واقع بشه.


- اما دیلی استار خبری زده که یونایتد با ایجنت اندرسون به توافق شخصی رسیده. جزئیات قرارداد ازین قراره: دستمزد هفتگی 170 هزار پوند که بیشتر از 5 برابر دستمزدی که لاتزیو در حال حاضر به اندرسون میده (لاتزیو تازه دستمزد اندرسون رو 2 برابر کرده بود!) لاتزیو هرگز چنین دستمزدی به هیچ بازیکنی نداده، از طرفی در سری آ هم کمتر بازیکنی چنین دستمزدی میگیره. 


- شایعه سوم درباره اندرسون اینه که لاتزیو خواهان بندی در فروش اندرسون شده که 25 درصد از سود فروش آینده بازیکن به جیب لاتزیو بره!


۹۴/۱۰/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

من که با فروش کیتا موافقم! هم پول میرسه به باشگاه، هم فعلا یک دفاع متوسط عصای دستمون میشه. کلا اعتقادی به اینکه کیتا بازیکن بزرگی میشه ندارم. همیشه من رو یاد اوریل اورتگا میندازه، سبک بازیش و اینکه تو بازیش ابدا از مغزش استفاده نمیکنه. گل نزن بودش و اعتماد به نفس کاذبش که سرعت بازی تیمی رو میگیره. فصل پیش در 23 بازی 1 گل زده و بارها به نیمکت نشینیش اعتراض کرده ...
از طرفی بازیکن مشابه کیتا داریم و خیلی کلیدی نیست. نمیگم بازیکن بدیه، مثلا این فصل از بهترین بازیکن هامون بوده، اما امیدی به اینکه سوپر استار 80 میلیون یورویی بشه ندارم و اگر الان با پیشنهاد خوب بدیمش بره، پشیمون نمیشیم
پاسخ:
خب نظرات متفاوت هستند، 
من فکر می کنم که یه بازیکن 20 ساله که استایل عالی داره و توان تکنیکی بالایی داره اگر مورد آموزش تاکتیکی خوب قرار بگیره مثل یه الماس تراش خورده میشه که ارزشش چندین برابر خواهد شد. راستش رو بخواید کیتا من رو یاد کریستیانو رونالدو میندازه، یادمه اول که اومده بود یونایتد کپی کیتا بازی می کرد حتی یک بازی فردوسی پور گفت این اصلا بازیکن بشو نیست! اما بعدش دیدیم که چطور رشد کرد و راه درستی رو طی کرد! 
از نظر من کیتا از فیلیپه مستعدتره و در حال حاضر باارزش ترین بازیکن تیمه
خب به سلامتی همه سایتا زدن که منچستر و اندرسون به توافق رسیدن
لوتیتو پول خوبی به جیب میزنه و دست عیالو میگیره میبره مسافرت حالشو میبره
واقعا دیگه تیم بزرگی نیستیم
حسرت نگه داشتن یه ستاره تو دلمون موند
لوتیتو حروم زاده باشگاه رو به یه بنگاه واسه خودش تبدیل کرده

پاسخ:
حسین اکثرا از سان و دیلی استار خبر رو زدن، من هنوز به نشانه های قطعی که هیچ، به نشانه های غیر رسمی از فروختن اندرسون نرسیدم.
از طرفی یونایتد که ماتا، مارشیال، دیپای، یانگ، والنسیا و خیلی دیگه رو داره که میتونن این پست رو پر کنن پس چرا اندرسون رو بخوان؟
به هر حال اگر هم شایعه باشه بازم سودش به لوتیتو میرسه چون قیمت اندرسون رو حسابی بالا برده
درود
اگه اندرسون با 60 تا فروخته بشه - کسی نمیتونه بگه تیم ضرر کرده !! 
کلا ریسکه این قضیه - ریسکشم بالاس - ممکنه  بره منچستر و هیچی ازش در نیاد 
امیدوارم همه چیز به سود تیم تموم بشه
پاسخ:
عادل بحث سود مالی نیست، بحث اینه که حالا 48 تا یا 60 تا رو چطور میخوایم خرج کنیم! ببین هرنانس رو هم خوب فروختیم به اینتر 20 تا! اما بعدش پول حواله شد به جیب لوتیتو! یعنی سودی به باشگاه نرسید سودش به شخص لوتیتو رسید!
الانم فروش اندرسون با 60 تا خوبه اما آیا برای باشگاه سودی داره؟ من شک دارم! فکر می کنم فروش اندرسون باعث کوچ ستاره هامون میشه!

+

نگاه کن لیورپول بعد از فروش سوارز به چه حالی افتاد، تاتنهام بعد از فروش بیل چه وضعی پیدا کرد، دوتموند بعد از رفتن لواندوفسکی چی شد! پس فقط سود مالی مسئله نیست فروش ستاره ها اعتماد به نفس رو از یک باشگاه میگیره.
به قول معروف یه مرغ داریم که ماهی 20 تا تخم برامون میذاره می فروشیمش به جای 20 تا مرغ میخریم که اصلا تخم نمیذارن!
بی انصافی میکنی هااا
پول خرید دی فری - پارولو - بیلیا و... که دو فصل پیش اومدنو رو لوتیتو از همین هرنانس در اورد خب
فصل قبلش که گندزده بودیم - یه دفعه چندتا بازیکن سطح بالا تر گرفت تیم جوون گرفت
منم میگم - باید دید  دقیقا  پولی که میدن می ارزه 
البت اندرسون الان  بهترین بازیکن تیم بحساب نمیاد ولی خوب  مرغ تخم طلاس 
پاسخ:
بیلیا رو قبل از هرنانس گرفته بودیم. برای پارولو هم پول چندانی نداد، دی فری رو هم 7 میلیون گرفت! پس بقیه 20 میلیون چی شد؟
لوتیتو بارها نشون داده که همه پولی که از فروش بازیکنا به دست میاد رو خرج تیم نمیکنه ... انگار پول هاش به جونن بستن
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۳ لنگیر لاتزیو
من موافقم با فروش اندرسون موافقم به شرط خرید یه دروازبان و مدافع خوب راستی مارکتی مهره مار داره یووه هم دنبالشه
پاسخ:
مهره مار نداره، آخر فصل بازیکن آزاد میشه برای دروازبان دوم خوبه
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ لنگیر لاتزیو
میلان بیسواک از لیون در استانه لاتزیو 
پاسخ:
آره دیدم خبرش رو، اینم شایعه است، تا الان هزار مدافع بمون لینک شده!
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۴ لنگیر لاتزیو
میلان بیسواک نخاله است فصل قبل بدلیل مصدومیت شدید یکسال دور بوده واقعا زکی
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۶ لنگیر لاتزیو
بازی کارپی رسید و هنوز دفاع نداریم
پاسخ:
متاسفانه دارن با بیسواچ نهایی می کنن! :))
یعنی حدود تمام دنیا رو گشتن یه دفاع 32 ساله که همش مصدوم بوده رو آوردن! 
متشکریم آقای تاره، متشکریم رئیس لوتیتو

من اگر جای پیولی بودم همین امروز استعغا میدادم، چون بنده خدا صد بار گفت که تیم باید تقویت بشه آخرشم براش بیسواچ رو خریدن اونم در حالی که به بازی با کارپی هم نخواهد رسید!
جالبه که حنتیلتی هم احتمالا به اون بازی نمیرسه و فقط مائوریسیو و هوئدت رو داریم، پیولی در تمرینات اونازی رو برده دفاع آخر بازیش داده! واقعا شرم بر لوتیتاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی