Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 60 : کیتا در راه لیگ جزیره؟

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

- واتفورد رو که حتما میشناسید مالک ایتالیاییش که اتفاقا مالکیت اودینزه و گرانادا اسپانیا رو هم داره حسابی دست به جیب شده و خواستار کیتا بالده شده، حالا دو روایت از این ماجرا منتشر شده که جفتش رو میگم:

روایت انگلیسی ها : پیشنهاد واتفورد 25 میلیون یورو بوده که لوتیتو پذیرفته و قرارداد قطعی شده، فقط مونده اعلام رسمیش

روایت ایتالیایی ها: پیشنهاد واتفورد 12 میلیون پوند برابر با 16 میلیون یورو بوده و لوتیتو هنوز نپذیرفته ولی مردد شده که گفته به زودی جواب نهایی رو خواهد داد!

به هر حال به نظر من فروش کیتا با هر قیمتی یه اشتباه بزرگه چون نمیتونیم بازیکنی با این سن با این توانایی بگیریم هر چقدر هم که داشته باشیم.

آپدیت خبر: روایت جدیدی میگه که کیتا پاسپورت بریتانیایی نداره و در صورت اخذ اون شرایط لازم برای کسب مجوز کار در بریتانیا رو نمیتونه به دست بیاره! (هرچند به نظرم کیتا پاسپورت اسپانیایی داره و نباید مشکلی برای احذ مجوز کار داشته باشه ولی این خبر تازه اومده)


- یه شایعه هم سان انگلیس زده بود که منچستر یونایتد 48 میلیون یورو برای فیلیپه اندرسون پیشنهاد داده و لاتزیو پذیرفته و اندرسون به طور قطعی به منچستر ملحق شده، ولی  بعدش خبر دادن که لوتیتو رد کرده این پیشنهاد رو، در حالی که من اصلا بعید میدونم همچین پیشنهادی وجود خارجی داشته باشه.


- کاندروا در تمرینات مصدوم شده ولی به نظر نمیرسه مصدومیتش شدید باشه.


- آپارسیدو سزار رودریگوئز بازیکن پیشین لاتزیو رو که حتما یادتون هست، البته گل زیباش توی دربی رو هم یادتون میاد. گفته که امیدواره کاندروا و بیلیا به عنوان با تجربه های تیم بتونن تیم رو بالا بکشن. سزار همچنین خواستار ولخرجی لوتیتو در بازار نقل و انتقالات شده.


- جایزه سامبا 2015 برای بهترین بازیکن فوتبال برزیل: نیمار نفر اول شد، فیلیپه اندرسون 29 ام. (قبلا یه بازیکن لاتزیویی یک بار این عنوان رو تصاحب کرده و اونم هرنانس بوده)


-لاتزیو امروز یه بازی دوستانه در مقابل یه تیم محلی برگزار خواهد کرد که اگر اشتباه نکنم ساعت 6 عصر به وقت ایران خواهد بود.


- انگار ادی ریا دنبال بازیکنان لاتزیویی قدیم می گرده، جدیدا پیشنهادی برای کونکو به لاتزیو فرستاده ولی لاتزیو این پیشنهاد رو رد کرده. گفته میشه که کریستین لدسما هم به زودی به آتالانتا میره.


- گزینه جدید خط دفاعی برای لاتزیو: امروز حبیب کلو توره به لاتزیو لینک شده.


- پیشنهاد بزرگ فروسینونه برای کریستین لدسما. زندگی دوباره در رم می تواند کاپیتان سابق لاتزیو را وسوسه کند.


- بهترین بازیکن آلبانی در سال 2015 : لوریک کانا با برتری بر اتریت بریشا بهترین شد.


- شایعه جدید: آنتونیو کاندروا به بورسیا دورتموند لینک شد.


- نیانگولان اعتراف کرد : لاتزیو بهترین تیم سال گذشته ایتالیا بود. اون ها بهترین فوتبال رو بازی می کردند.


۹۴/۱۰/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۱۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۹ لاهیجانی
فروش کیتا و اندرسون نزدیک به هفتاد میلیون یورو بهمون تزریق میکنه
خیلی خوبه که بتونیم باهاش دوتا دفاع آخر و یک مهاجم خوب و چندتا استعداد جوون برزیلی و آرژانتینی بخریم.
مگه اندرسون کی بود؟ یک فصل ذخیره نشست و یک فصل خودشون نشون داد شد این.
به نظرم به پاش نشستیم و الان باید ازش استفاده کنیم.
ضمنا سرجی میلینکویچ و کیشنا امیدهای آینده ما هستند.
پاسخ:
اینطور میایم ابروش رو درست کنیم میزنیم چشمشم کور می کنیم!
عمرا در این بازار بتونین با 70 میلیون دو بازیکن در سطح کیتا و اندرسون بگیریم.

در مورد اندرسون بله به پاش نشستیم و اونم جبران کرد و قراردادش رو تا 2020 تمدید کرد، و الان باید ازش استفاده کنیم یعنی تا 2020 باید در لاتزیو بمونه و ستاره تیم باشه.

یه دفاع در سطج دی فری چیزی حدود 25 تا میبره، یه مهاجم خوب هم بالای 30 تا روی دستمون هزینه میذاره، ضمن اینکه استعداد های آمریکای جنوبی هم ارزون نیستن، مثلا گابریل باربوسا رو بخوایم باید حدود 18 تا حرج گنیم که آخرش بشه هندونه دربسته یا بدرخشه مثل نیمار یا هیچی نشه مثل لوکاس پیازون چلسی!
اگر اندرسون رو فقط 7.5 میلیون خریدیم به این دلیل بود که رباط زده بود و یک سال دور از میادین بود که ما مفت گرفتیمش.

درباره میلینکویچ هم که یه بازیکن 20 ساله و گمنام بود 10 تایی به گمونم خرج کردیم اون بعد از یک ماه کش و قوس! 

من معتقدم لاتزیو فجرسپاسی نیست که استعدادیابی کنه و اون ها رو بفروشه، الان که تیم نسبتا خوب و جوونی داریم لوتیتو باید هر پنجره نقل و انتقالات حداقل یه کم پول خرج کنه و یه نقطه ضعف تیم رو پوشش بده
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۱ لاهیجانی
خیلی :-) خیلی قانع شدم
پاسخ:
ارادتمندیم!
البته یه نکته یادت نره لوتیتو 70 میلیون بگیره همه اش رو میذاره جیبش!  :))
سلام رفیق
- در مورد واتفورد، گویا برای گرفتن کیتا،  12 میلیون پوند + هیورتاوکس از اودینزه رو پیشنهاد دادن. که باعث شده پیولی و تاره و لوتیتو بدجور به فکر فرو برن. هم پول میگیرن، هم دفاع وسط!
- تاره در مورد پیشنهاد 40 میلیون پوندی منچستر برای اندرسون خندیده و گفته: احتمالا از یک فلیپه دیگه صحبت میکنن. به ما پیشنهادی نرسیده!
- سزار در رم یک اسپوت بار داره که پاتوق خیلی از لاتزیویی هاست. تاره و لوتیتو، خیلی از اعتراضات هوادارا رو به سزار ربط میدن. گویا سزار تونسته محبوبیت و نفوذ خوبی رو دو آتشه های لاتزیویی ایجاد کنه واسه خودش.
- اونازی، راول و جنتیلتی ، خودشون درخواست رفتن از لاتزیو رو مطرح کردن هر کدوم به دلیلی! اونازی حقوقش کمه، راول بهش بازی نمیرسه و جنتیلتی فشار فعلی رو برای برگشتن به اوج زیاد میدونه.
پاسخ:
سلام رضا، کم پیدایی رفیق ...
مرسی بابت خبر آپدیت جدیدت برای خبر کیتا. این میشه روایت چهارم یا پنجم از پیشنهاد برای کیتا! هر جا پای نشریات انگلیسی باشه شایعه زیاد میشه

درباره فیلیپه دقیقا من هم گفتم این یه شایعه بزرگه، مخصوصا که منبع اولی خبر روزنامه سان بوده!

درباره سزار هم نمیدونستم جریانش رو، احتمالا همینطور باشه چون از لوتیتو خواسته که دست به جیب شه ...

و درباره خروجی ها هم خبرهاش رو قبلا گذاشته بودم، راول گفته که دوس داره به انگلیس برگرده چون اینجا راحت نیس، پیولی هم گفته خودش تلاش برای تطبیقش با شرایط نمیکنه
اونازی که ماکینوا ایجنتشه گفته مسئله اینه که اون میخواد هر هفته در ترکیب اصلی تیم باشه ولی دقیقا بات موافقم دستمزدش خیلی خیلی کمه (اونازی و کیتا دستمزدشون فاجعه وار پایینه)
و جنتیلتی هم گفته بودم که تحت فشاره و گفته نمیتونه اینطور به دوران قبل از مصدومیتش برگرده و درخواست داده قرض داده بشه. برای همین گفتم هر سه در لیست خروجی های باشگاه هستن
پارسال اگر جورجویچ مصدوم نمیشد میونه راه
شما به جای رم سهمیه مستقیم میگرفتین و اینقدر زندگی تلخ نمیشد :|
لوتیتوی ملعون هم 1 دونه مهاجم نخرید حداقل :(
پاسخ:
اگر یکی از بازی ها داوری کله مون نمی کرد اوضاع فرق داشت. مثلا روبروی آتالانتا که یک گل صحیح ما رو مردود کرد و یه گل نادرست اونا رو صحیح ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی