Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- انگار یه مشتری جدید برای جنتیلتی پیدا شده، این بار جنوا. به نظر میرسه این معامله به سود همه است


- ملاقات دوباره گالیانی با لوتیتو این باری بحث اومدن نوچرینو به لاتزیو مطرح شده.


- ژیل از کورینتیانس گزینه جدیدیه که برای دفاع به لاتزیو لینک شده! مدافع 28 ساله و بازم هدزن و جنگنده، برزیلی و عضو تیم ملی برزیل. به نظر نمیرسه خیلی گزینه مطلوبی باشه به هر حال بهترین مدافعین برزیلی هم سوتی هاشون سر به فلک میزنه


- لاتزیو گزینه مطلوب دروازبانیش رو پیدا کرده: کالینیچ دروازبان کروات تیم هایدوک اشپیلت. مشکل اینجاست که آستون ویلا و لسترسیتی هم از جمله تیم های دیگر خواهان این ستاره تازه ملی پوش شده هایدوک هستن. به همین دلیل باشگاهش درخواست 5 میلیون یورو رو مطرح کرده.


- انتقال احتمالی بازیکن بااستعداد جوانان، تونکارا از کروتونه به آسکولی می رود؟


- دکتر سالواتوری: لولیچ آماده حضور در میادین، کیشنا دوره فیزیوتراپی را طی می کند.


- میلینکویچ در میان 100 استعداد برتر حال حاضر فوتبال دنیا در سایتی آرژانتینی


- باستا در تمرینات گروهی به سایر بازیکنان پیوست.


- گوئرری دروازبان سوم لاتزیو از یک تیم سری آ پیشنهاد سری دارد! (کاش پیولی حداقل یک بار بهش اعتماد می کرد، مطمئنم بهتر از مارکتی و بریشا است)


- اوضاع نابسامان برای انتقال جوانان لاتزیویی در سری بی: کرکو در حال ترک لانچیانو. (به نظر میرسه مقصد مناسبی برای استعدادهای پریماورا پیدا نکردیم، اکثرا نیمکت نشین شدن)


- در ادامه خبر قبلی مینالا و پالاچه هم ممکنه از تیم هاشون در سری بی جدا بشن و به لاتزیو برگردن.


- میلان به دنبال معاوضه ماتری با ماکسی لوپز. پیشنهاد خرید لاتزیو رد می شود؟


- پیشنهاد 45 میلیونی یونایتد برای اندرسون؟ هیچ پیشنهاد رسمی ای در کار نبوده، شایعه رسانه هاست.

۹۴/۱۰/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

سلام . ادامه دادن فصل با این گلرای عقب مونده خریته (عذرمیخوام) به نظرم یک گلر نیمکت نشینو تا اخر فصل قرضی بگیرن اگه واقعا کسی گیر نمیاد (که میاد به نظرم)
فکر کنم نصف دفاع های دنیا به لاتزیو لینک شدن تا حالا . ادمین منم متاسفانه با لوتیتو دارم هم عقیده میشم ای کاش دی فری رو میفروخت 35 تا هم چند تا بازیکن میگرفت هم اینکه به نظرم دی فری وقتی برگشت نمیتونه مثل قبل بشه .
نوچرینو ؟ حرفی برای گفتن نمیمونه واقعا .
با رفتن کلوزه میتونیم یه مهاجم خوب بگیریم .
به فصل بعد خیلی امیدوارم خیلی زیاد . ببخشید طولانی شد . امیدوارم این فصل لعنتی زودتر تموم شه .
پاسخ:
به نظر من دیگو لوپز از میلان عالیه، قرض بگیریمش برامون خیلی خوبه.
والا درباره دی فری خیلی وضعش خطرناکه، اگه بتونه به همون کیفیت بازی کنه که قبل از مصدومیتش بازی کنه که 40 تا هم براش کمه، چون یکی از بهترین مدافع آخر دنیاست، اما اگر مثل جنتیلتی افت کنه به شدت ضرر می کنیم ...
درباره نوچرینو باید بگم که ما اصلا هافبک نیاز نداریم که بخواد نوچرینو رو بگیره! بیلیا و پارولو هستن، کاتالدی و اونازی هم با اینکه خیلی بااستعداد هستن بهشون کم بازی میرسه، میلینکویچ و راول و مائوری رو هم باید حساب کنیم که اولی فیکس و دوتا دیگه ذخیره هستن، پس به نظرم گرفتن نوچرینو برای نیمکت هم فایده نداره...

با رفتن کلوزه این مزیت رو داریم که میزان زیادی از حقوقی که می پرداختیم آزاد میشه پس میشه یه بازیکن خوب گرفت ...
دیگو لوپز به نظرم جزو 10 تا دروازه بان تاپ دنیاست . البته امسال از میلانی ها شنیدم که افت داشته ولی بازم از بهتریناست به نظرم . تنها مشکل به نظرم حقوقشه که بالا باید باشه با توجه به اینکه رئال هم بوده . اگر بتونیم با میلان توافق کنیم نصف حقوقشو اونا بدن دیگه نباید مانعی باشه .
لوتیتو نمیدونم چرا اینجوری میکنه . هافبک دوست داری بگیری ؟ باشه . از میلان میخوای ؟ باشه . ولی دیگه چرا نوچرینو اخه ! یه هافبک برزیلی میلان داره که نیمکت نشینه . برای مثال میتونست واسه اون اقدام کنه قرضی .
تنها دلخوشی الانم کاتالدیه کاپیتان آینده و امید لاتزیاله ها . فورزا لاتزیو .
راستی دیروز یک خبر خوندم که لاتزیو میخواد کورت زوما رو بگیره . نشریه ها رسما دیوانه شدن به خدا .
پاسخ:
مسئله اینجاست که اصلا هافبک نیاز آخرمونه، الان دروازبان، دفاع وسط، مهاجم نوک و دفاع کنار میخوایم! 
درباره زوما هم خبرش رو چند روز پیش کار کردم ... 

_____________________
انگار خبر قطعی به خدمت گرفته شدن کالینیچ دروازبان هایدوک هم منتشر شده، نمیدونم چقدر صحت داره، اما گفتن آخر فصل میاد، این یعنی ممکنه قرارداد مارکتی تمدید نشه!
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۷ لاهیجانی
آخ جووون
یعنی میشه جنتیلیتی دیگه توی تیم نباشه
یعنی استرس مضاعف بود
پاسخ:
فکر نکنم بذارن بره، در خال حاضر یک دفاع آخر کم داریم که جای دی فری رو پر کنه، اگر جنتیلتی بره باید 2 دفاع بخریم، در حالی که ما هنوز توی خرید یک دفاع موندیم!

به عبارت دیگه اگر جنتیلتی بره فقط مائوریسیو و هوئدت رو داریم که اگر یکیشون مصدوم یا محروم شه تیم با 1 دفاع آخر باید به زمین بره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی