Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 55 : لوتیتو همچنان در پی دفاع

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

- یه شایعه خیلی زشت رسیده که گفته میشه لوتیتو قصد داره پول خرید دفاع رو از راه فروش کیتا به موناکو تامین کنه! موناکو هم 15 میلیون یورو روی میز آماده کرده! من که به شدت مخالف فروش کیتا هستم، به نظر من کیتا از اندرسون هم بهتره، نظر شما چیه؟


- کاندروا بهترین گلزن لاتزیو در کل سال 2015 و فیلیپه اندرسون بهترین پاس دهنده گل. جالبه که یک هافبک بهترین گلزن ما بوده!


- خب انگار ماکینوا که این روزها در نقش ایجنت اونازی داره خبرساز میشه دنبال ناز کردن برای غقد یه قرداد بهتر برای موکلشه (که البته حقشه چون قرارداد اونازی خیلی خیلی پایینه) ماکینوا گفته اونازی هم از خارج و هم از داحل ایتالیا پیشنهادات خیلی خوبی داره اما با وجود اینکه خودش به لاتزیو علاقه داره اما براش مهمه که بهش اهمیت بدن و در ترکیب اصلی باشه.


- موناکو پیشنهاد جدیدی با ارزش 15 میلیون یورو برای کیتا داده، پیشنهاد 10 میلیونی اون ها برای این بازیکن رد شده بود. گفته میشه پیشنهاد جدید ممکنه با استقبال لوتیتو مواجه بشه و 7 میلیون از این پول برای خرید انکولو یا تونلی خرج بشه و باقش بره توی جیب رئیس!


- کریستین لدسما گفته که به دلیل مسائل خانوادگی نمیتونه به برزیل برگرده و میخواد قراردادش رو با سانتوس فسخ کنه، گفته میشه که لدسما به زودی به آتالانتا جایی که ادی ریا همیشه با آغوش گرم از لاتزیاله ها استقبال می کنه خواهد رفت.


- لدسما گفته که لاتزیو وضعیت مشکلی داره، اما امیدوارم بتونه این مشکلات رو پشت سر بذاره، لدسما اضافه کرده که بازیکنان اغلب با لوتیتو مشکل دارن چون اون یه آدم عجیب و غیر عادیه! اما من برای این از لاتزیو رفتم چون فهمیدم جایی در ترکیب اصلی ندارم. پیولی؟ اون آدم خوبیه همیشه با من روراست بود، منم باهاش روراست بودم. درسته بیلیا رو به من ترجیح میداد. اما براش آرزوی موفقیت می کنم.


- لاتزیو پیشنهاد جدیدی برای داگلاس داده اما دنیپرو اون رو رد کرده، گفته میشه دنیپرو خواستار  5.5 میلیون یورو برای داگلاس شده.


- دنیل اگر مدافع 31 ساله بروندبی که بین لیورپولی ها محبوبیت خارق العاده ای داره گزینه جدیدیه که به لاتزیو لینک شده! به نظر میرسه لاتزیو میتونه بروندبی رو راضی کنه ولی خود بازیکن چندان تمایلی برای ترک باشگاهش نداره.


- ایل تمپو گزارش داده که جنتیلتی که اخیرا به شدت مورد انتقاد واقع شده با ایگلی تاره گفتگویی داشته و ازش خواسته برای دور شدن از این جو بهش اجازه بدن که یک دوره 6 ماهه رو به تیم دیگری قرضی بره. جنتیلتی دلیل عملکرد ضعیفش رو مصدومیت طولانی مدت سال پیش میدونه. امپولی، کیه وو، فروسینونه تیم های خواهان جنتیلتی هستن.


- کاپلو گفته مربیگری در تیم های پایتخت به اندازه مربیگری در رئال مادرید دشواره چون فشار روانی خیلی زیادی روی مربی لاتزیو و ریوما است.


- اینتر که قصد به خدمت گرفتن بیلیا رو داره به نظر میرسه برای کاهش هزینه اش میخواد رانوکیا رو به علاوه 10 میلیون به لاتزیو پیشنهاد بده، لوتیتو 25 میلیون برای بیلیا میخواد. آلترناتیو اینتر برای خرید بیلیا، یاکوپا سالا ار ورونا است.


- گفته میشه که لوتیتو در گفتگو با نزدیکانش اعلام کرده از رد کردن پیشنهاد 36 میلیون یورویی والنسیا برای دی فری در ابتدای فصل پیشمونه! دی فری میشه گفت تمام فصل رو به خاطر مصدومیت در زانوش از دست داده و لوتیتو احساس میکنه که یک ضرر 36 میلیون یورویی کرده.


- دینوزوف دروازبان اسطوره ای ایتالیا که 5 سال و در دو نوبت مربی لاتزیو بوده میگه وقتی به دلیل بیماری عفونی در بیمارستان بستری بوده چهره مرگ رو دیده، زوف میگه انزو بیرزوت و گائتانو اسکیره آ مربی و بازیکن فقید فوتبال ایتالیا رو در انتهای تختم دیدم، خواب نبودم رویا نمیدیدم اون ها واقعی بودن، من بهشون گفتم هنوز نه، الان نه. و من همچنان زنده هستم!


- آرزوی فیلیپه اندرسون برای سال 2016 : اول درخشش با لاتزیو و سپس فتح المپیک با برزیل!


- تبریک مارکتی برای سال 2016 : دیدن ورزشگاه پر از لاتزیاله ها


- کاندروا : سن سیرو نقطه شروع 2016 بود، آماده دیدن یک لاتزیو با اعتماد به نفس باشید.


- لوکاس بیلیا از دید OPTA یکی از معتبرترین سایت های تحلیل فوتبال جهان، به غنوان دومین بازیکن برتر سری آ در سال 2015 انتخاب شده. این انتخاب به جا رو از جانب لاتزیاله های ایران به کاپیتان تبریک میگیم.


- توتو مرکاتو الان یه گزینه جدید رو به عنوان مدافع مد نظر لاتزیو رو بهمون لینک کرده! وسترگارد از وردربرمن!


- کاتالدی که همراه با هوئدت برای تعطیلات به لاپلند سوئد رفته در پیام تبریکش گفت : امیدوارم همه جشن های دلپذیری داشته باشند


- فیلیپه اندرسون جز 11 بازیکن برتر زیر 23 سال در سال 2015 

۹۴/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

به نظر من اگه قراره کیتا رو بفروشیم به جاش یه دروازبان بگیریم بهتره,با پونزده میلیون میشه یه دروازبان خیلی خوب گرفت
پاسخ:
والا به نظر من فروش کیتا تیم رو تضعیف میکنه توی فاز حمله، پس با فروشش شاید یه دروازبان خوب بخریم اما مثل اینه که اومدیم ابرو رو درست کنیم زدیم چشمشم کور کردیم
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۱ لاهیجانی
اولویت اولمون دفاع آخره.
مارکتی شخصیت بزرگی ه و اگر آماده باشه فوق العاده ست.
من نگران دروازه بان نیستم. فقط دفاع آخر و یه مهاجم با تجربه و بزرگ به جای کلوزه/جورجویج. جفتشون رو بفروشیم و پله رو بخریم بهتره
پاسخ:
پله هم دستمزدش زیاده و هم لیگ حزیره رو ول نمیکنه بیاد ایتالیا ، درباره مارکتی والا 2 ساله که دیگه باتری هاش تموم شدن، دیگه اون مارکتی که خیلی خیلی سخت بود بهش گل بزنی رو ندیدم.
درود
15 تا آخه پولیه !!!!!
کیتا زیر 40-50 تا ضرره !!
موناکو بازیکن مفتی میخوره - یه دفعه با 50 تا آبش میکنه
خریته فروش کیتا با این رقم های مسخره
پاسخ:
دقیقا، کیتا همین الانش در حد فیلیپه اندرسونه
بنظر من فروش کیتا بزرگترین اشتباه تاریخ برای لاتزیو خواهد بود کیتا یه بازیکن عالیه فقط باید بیشتر بهش بازی برسه
پاسخ:
بات موافقم کاملا سبحان
کیتا یه الماس سیقل نخورده است، اگر خوب تراشیده بشه دست کمی از کریس رونالدو نداره
کاش لوتیتو بیخیال باشگاه میشد میرفت دنبال یه بیزینس دیگه
چرا طرفدار هیچ حرکتی نمیکنن، تحریم بازیا که نشد کار
یه تهدیدی کتکی گروگانگیری چیزی :-D 
پاسخ:
حسین جان شرمنده، به هر حال همینقدر از دستمون بر میومد! :))
البته من خوندم الشعراوی رو هم در ازای کیتا میدن.
اگر بدن که امیدوارم لوتیتو قبول کنه. تجربه الشعراوی در 23 سالگی خودش میلیونها یورو ارزش داره.
نزدیک 20 تا بازی ملی
بهترین بازیکن سری بی در 18 سالگی
دو فصل فوق العاده با میلان داشت که نشون میده پتانسیل داره
پاسخ:
یک بازیکن دائم المصدوم مشابه ادرسون رو با کیتای 19 ساله عوض کنیم که در اوج آمادگیه؟
الشعراوی یه زمانی یه استعداد ناب بود که متاسفانه مصدومیت ها امونش نداد و دورانش خیلی زود تموم شد، دنیای فوتبال ازین بازیکن ها کم نداشته ... 
من که کاملا مخالفم با این جا به جایی، یه قدم رو به عقب کامله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی