Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- پتکویچ : اتفاقاتی که برای پیولی میوفتد کپی برابر اصل اتفاقاتی بود که برای من افتاد


- کیتا بالده که در بازی آخر لاتزیو در یورو لیگ اخراج شده بود، محرومیتش به 4 بازی افزایش پیدا کرد! این هم عدالت جالبی است ...


- لیپی : لاتزیو هرگز با من تماس نگرفته است. من به کاری که پیولی انجام می دهد احترام فراوانی می گذارم، او یک حرفه ای تمام عیار است. اون فقط لازم داره تا این بحران رو پشت سر بگذاره تا به وضع ایده آل فصل پیش برگرده. نباید به توانایی اون شک کرد، پیولی بهترین گزینه برای لاتزیو است.


- دانیله انجلیکی به شدت به لاتزیو لینک شده. این بازیکن تیم بوکاجونیوز ارزشی معادل 14 میلیون یورو داره!


- شایعات جدید از اضافه شدن اسم مرات یاکین مربی سابق بازل و اسپارتاک مسکو به گزینه های احتمالی لاتزیو خبر میده.


- لوتیتو : من هرگز به پیولی شک نکردم، مطمئنم اون می تونه این بحران رو پشت سر بذاره. تمام تیم پشت سرمربی هستن و این شایعه که گفته میشه بازیکنان برای زمین زدن پیولی متحد شده اند فقط شایعه روزنامه هاست. لوتیتو در این مصاحبه محکم از پیولی حمایت کرده و گفته قرار نیست سرمربی تغییر کنه. این در حالیه که گازتا گفته در صورت باخت به سنت اتین و کوریره گفته در صورت پیروز نشدن در مقابل سمپدوریا پیولی از سمتش برکنار میشه! 


- لاتزیو-فلار به پایان رسید. رون فلار از ژانویه در آ.زد.آلکمار


۹۴/۰۹/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲۳)

۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۷ سجاد لاتزیو
با سلام
از اینکه به تیم الان شوک وارد نمیشه برای تعویض مربی واقعا خوشحالم
بخاطر اینکه الان زمان مناسبی نیست
اگر قراره تعویضی صورت بگیره به نظر من میان فصل زمان این کاره نه الان
پاسخ:
دقیقا، الان هر مربی ای بیاد وضع همینیه که هست. به نظر من خرید بازیکن و تغییر روحی و روانی تیم اولویت داره به تغییر مربی
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۲ سجاد لاتزیو
من از سال 1997 عاشق تیم لاتزیو بودم
اونم به شکل دیوونه وار
تو فیسبوک کانون هواداران لاتزیو هستم و سایت های مرتبط و اخبار رو هر روز دنبال می کنم اما بیشتر خواننده هستم تا نویسنده
تمامی بازی های لاتزیو رو چندین بار نگاه می کنم و تحلیل میکنم
درسته که تو ایران از پرسپولیس یکم خوشم میاد اما میگم باشگاه فقط لاتزیو و هیچ باشگاهی رو در سطح لاتزیو نمی بینم
پاسخ:
مرسی رفیق
منم توی کانون هواداران فیسبوک بودم اون زمان که تعداد اعضاش به تعداد انگشت های یک دست هم نبود، اما خب فیسبوک رو تعطیل کردم دیگه!

۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ سجاد لاتزیو
من به عشق لاتزیو دنبال کار آنالیزوری فوتبال رفتم و حتی روزی ده ساعت از زمانم رو برای تحلیل بازی های لاتزیو میزارم
به عنوان عضوی از خانواده هواداران لاتزیو و عاشقان این باشگاه ابتدا سر تعظیم در مقابل همه شما فرود میارم و بعد چند نکته از عقایدم رو در باره ی تیم میگم
پاسخ:
به جمع لاتزیاله ها در این وبلاگ خوش اومدی 
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ سجاد لاتزیو
ابتدا راجب مربی باشگاه
پیولی هم خوبه و هم بد
اما چرا؟
به این دلیل که اولا با توجه به شرایط باشگاه ممکنه هم مربی بیاد که سطحش از پیولی پایینتر باشه مثل بروکی و مرات یاکین و......
و هم سطحش بالاتر باشه مثل لیپی
اما از نظر من سطح مربی به دو عامل بستگی داره
1.تجربه مربیگری
2.وضعیت و شرایط مربیگری کنونی

۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ سجاد لاتزیو
پیولی چند تا ویژگی مثبت داشته تو این چند وقت اخیر
1.شخصیت و کلاس جهانی بخشیدن به تیم
2.تغییر تاکتیک تیم به هجومی و روحیه حمله طلبی در تیم ایجاد کردن با قرار دادن 2 مهاجم نوک کناری مثل کیتا کیشنا کاندروا اندرسون در کنار مهاجم نوک که جورجویچ و کلوزه ماتری هستند
3.عملکرد خیلی خوب و فوق العاده تیم در فصل گذشته و تنها نمایش ضعیف در برابر یوونتوس
و......
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ سجاد لاتزیو
اما نکات منفی پیولی
1.نتوانستن در دادن روحیه مناسب به بازیکنان
2.برقرار نکردن ارتباط مناسب با بعضی از آنها
3.اصرار بیش از حد به استفاده از تاکتیک تکراری در برابر تیم های پخته و دارای کلاس جهانی
مثل: ناپولی-یوونتوس-بایر لورکوزن-اینتر-میلان و........
4-اعتماد نکردن به بعضی از بازیکنان و کشتن انگیزشون
5-ناتوانی در برگرداندن نتیجه
و...............
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ سجاد لاتزیو
اما میخوام راجب بازیکنان تیم چند نکته رو بگم و تاثیر مربی بر این بازیکنان رو هم بگم
ابتدا راجب دروازه بانان
1.مارکتی: متاسفانه مارکتی از روزای اوجش بسیار فاصله داره و در حال حاضر در حد تیم اصلا نیست
2-بریشیا: این دروازه بان متوسطه و کلا توانش در همین حد هست و نه پیشرفت دیدم ازش و نه پسرفت
در حال حاضر این دو دروازه بان اصلا در حد تیم نیستن
پاسخ:
به شدت بات موافقم، فقط امیدوار بودم که پیولی به گوئرری میدون بده که متاسفانه اینطور نشد. فکر کنم این پسر بتونه دروازه رو بیمه کنه
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۲ سجاد لاتزیو
خط دفاع میانی
1.جنتیلتی:فوق العاده ضعیف و در حال حاضر بدترین دفاع تیممونه.روز به روز پسرفت زیادی داره.نبردهای هوایی رو بازندست.دریبل سر توپ که میخوره.سرعتش پایین و........این دفاع رو باید رد کنن بره
2.دیفری:بهترین دفاع تیم و جزء بهترین دفاع های لیگ که متاسفانه مصدومه
3.مائورسیو:این پسر کلا توانش در این حده و کلا بازیکن متوسطی هست اما جنگندگیش بیشتر از توانشه.خداییش نگاه کنید تو بازی ها که خودشون جلوی تمام شوط ها قرار میده و دفاع نترسی هستش و با غیرت بازی میکنه
4.هوئدت:به نظر من برخلاف حرف دوستان که دفاع خوبی نمیدونن باید بگم دفاع آینده داری هست و از مائورسیو و جنتیلتی که بهتره.فقط ایرادش اینه که کم تجربست و نیاز به زمان داره و باید بهش بازی های بیشتری داده بشه که باتجربه بشه
هوئدت بازی به بازی نسبتا بهتر شده بطوری که در بازی آخرش گل زد که مردود اعلام شد و توی کرنرها موقع حمله اکثر ضربات سر رو به دروازه حریف هامون میزد که این نکته باارزش بود
پاسخ:
جنتیلتی : بعد از مصدومیت طولانی مدت پارسال فوتبالش نابود شد
دیفری : جز 5 دفاع وسط برتر دنیاست فوق العاده باهوشه. اما مشکلش مصدومیت قدیمی از ناحیه زانوشه که ممکنه باعث شه فوتبالش تمام شه.
مائوریسیو : همیشه گفتم که توانش 10 از 100 ه و بازیش 60 از 100 ! در یک کلمه غیرت!
هوئدت : نیاز داره یه فصل فصل قرضی به یه تیم سری آ بره تا تجربه اش رو بالا ببره
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۸ سجاد لاتزیو
دفاع کناری
1.لولیچ:متاسفانه رو به نزوله
2.رادو:مصدومیت های زیادی داشته اما در بازی برابر یوونتوس به نظرم خوب بازی کرد و امیدوارم کرد.خداکنه به اوجش برگرده
3.باستا:اینم نسبت به فصل قبل کم توانتر شده و تنها دلیلش هم ندیدن جایگزینی در حد خودشه
4.کونکو:راجب این بازیکن معمولی نظری ندارم
5.پاتریس:من نمیدونم چرا به این بازیکن جوان بازی نمیده پیولی تا خودش رو اثبات کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟استعدادشو پیولی داره میکشه
پاسخ:
پاتریک رو یه بازی روبروی کیه وو و چند بازی پیش فصل بازی داد به شدت ناامید کننده بود .
پاتریک و موریسون بازیکن هایی بودن که پیولی نمی خواستدشون برای همین بهشون وقتی یک شانس داد و نتونستن بگیرنش دیگه نیمکت نشینشون کرد
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۳ سجاد لاتزیو
خط میانی
1.بیلیا:یکی از خوب های تیم در این فصل
2.پارولو: خیلی افت کرده این فصل و حتی در بازی مقابل یووه جرات حمله کردن و دریبل و پا به توپ داشتن رو نداشت و تا توپ بهش میرسید پاس میداد.واقعا چی شده که انقدر افت داشته؟؟؟؟؟
3.کاتالدی:درسته که هنوز جوونه اما تنها ویژگیش تصب به باشگاه و دوندگی بالاش در زمین و حرکت های رو به جلوشه اما متاسفانه ایرادش اینه که درصد خطای پاس هاش بالاست و دقتش هم در شوت زنی پایینه
به نظرم باید یک سال قرضی بدنش تیم دیگه تا تجربش بالاتر بره
4.اونازی:پارسال تو چند بازی که وارد زمین شد باعث شد نتیجه ی برده رو با باخت یا مساوی عوض کنیم.خیلی ازش بدم میومد.همیشه میگفتم پس کی ردش میکنیم بره.تا اینکه در بازی با ناپولی خودش رو در انتهای فصل قبل نشون داد.این فصل هم نشون داد که تلاش کرده خودش رو به ترکیب اصلی برسونه و بسیار با انگیزه بود و درصد بازپسگیری توپش خوب بوده این فصل و دقت پاساش هم خوب بوده
به جرات میتونم بگم بهترین هافبک تیم تا الان بوده
5.موریسون:عیب پیولی اینه که اعتماد نمیکنه و این بازیکن فوق العاده با تکنیک رو استعدادش رو کشته.واقعا خیلی بده که تعتماد نمیکنه و باعث بی انگیزگی در بازیکنان میشه برای اثبات خودشون واسه ترکیب اصلی تیم
من پیولی رو درباره راول موریسون مقصر میدونم در پسرفتش و در باره اونازی موثر میدونم تو پیشرفتش
پاسخ:
راول همچون پاتریک . اینا رو پیولی اصلا نمیخواسته و طبق فشار لوتیتو و تاره به لاتزیو اومدن.
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ سجاد لاتزیو
مهاجم های کناری
کاندروا:انگیزش کشته شده در تیم که پیولی مقصزه.نباید بازوبند کاپیتانی رو ازش میگرفتن.کاملا مشخصه انگیزش رو کشته پیولی
فصل گذشته 15 پاس گل داد اما این فصل فقط یکی!!!!!
اندرسون:بازیکن خوبیه و کلاس جهانیش بالاست اما فعلا کم تجربست و این فصل خستگی زیادی داشته
کیتا:بازیکن فوق العاده تیممونه و هروقت نیاز داشتیم کمک تیم بوده و همیشه با انگیزست
کیشنا:بازیکن خوبیه و بکار تیم میاد و کرنرهای خوبی میفرسته
باید پیولی بیشتر بهش اعتماد کنه

پاسخ:
کاندروا انگیزه اش با حذف از چمپیونزلیگ از بین رفت ... درباره بازوبند هم پیولی پیش دستی کرد، کاری کرد که بهترین بازیکنش یعنی بیلیا ناچار بشه در تیم بمونه.
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۲ سجاد لاتزیو
پشت مهاجم
1.مائوری:کاش یا نمیرفت و کاش وقتی رفت بر نمیگشت
2.میلینکویچ:بازیکن خوبیه.تو کرنرهای ارسالی خودش رو در مسیر توپ قرار میده و ضربات رو میزنه.جایگیری عای داری.بازیخوانیش خوبه
مهاجم
1.کلوزه:پیرشده و تموم شدست
2.ماتری:بازیکن سطح متوسطی هست
3. جورجویج:بین سه مهاجم فعلا از بقیه بهتره اما متاسفانه اکثر وقت ها مصدومه
در کل به جز جورجویچ نمیدونم چرا کلوزه و ماتری رو این فصل نگه داشتیم!!!!!!!
پاسخ:
موافقم. ضمن اینکه این رو اضافه می کنم که به نظرم میلینکویچ میتونه یه بازیکن سطح بالای جهانی بشه و بگیم ارزش 8 میلیون یورو رو داشت. اما هنوز زوده براش
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ سجاد لاتزیو
در کل اگه من مربی لاتزیو بودم:
1.به بازیکنان متعصبی مثل کاندروا بیشتر اهمیت میدادم
2.به بازیکنانی مثل پاتریس و موریسون بیشتر بازی میدادم
3.هر بازی با ترکیب و تاتکتیک خاصی وارد زمین میشدم
تیم نیاز به تقویت در نوک حمله-خط دفاع-دروازه داره
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۷ سجاد لاتزیو
با توجه به ضعف تیم در حال حاضر و نیاز به تغییر تاتیکی در برابر حریفان اگه الان مربی تیم بودم تاکتیک رو واسه بازی بهدی لیگ تغییر میدادم و با این بازیکنان به میدان میرفتم که از نظر من فعلا بهتر از بقیه هستن

مارکتی
باستا-مائوریسیو-هوئدت-رادو
اونازی-بیلیا-میلونکویچ-کاندروا-اندرسون -کیتا
با توجه به کند بودن خط حمله تیم به نظر من اگه کیتا نوک به همراه پست جدید برای اندرسون در خط حمله و قراردادنش کنار  هم وجود داشت خط حمله تیم شادایتر-خطرناکتر-بهتر و ............میشد

دوستان نظر بدن لطفا
پاسخ:
ترکیب مد نظر من:

دروازبان حدید (در شرایط فعلی گوئرری)
باستا، دفاع جدید، دفاع جدید (در شرایط فعلی مائوریسیو و هوئدت)، رادو
بیلیا، کاتالدی (اونازی هم میتونه جایگزین کاتالدی شه)
اندرسون، میلینکویچ، کیشنا
کیتا

ضمنا بردن اندرسون به خط حمله بزرگترین اشتباه ممکنه، چون بازیکنیه که نیاز به فضا داره و تیم ها روبروی ما بسته بازی می کنن پس اونجا دیگه از کل بازی محو میشه، اندرسون نیاز داره برگرده توپ بگیره و کارش رو از فضا شروع کنه، اون نه میتونه یه فالس ناین باشه و نه یه پوچر با تارگت من.
من هم نزدیک به 15ساله طرفدار لاتزیو هستم.
مثل شما بازی های تیم رو ،حتی بازی های سال گذشته رو چندین بار نگاه میکنم.
با نظرتون موافقم.
حرف دل ما رو زدید، خط حمله شادابی نداریم که میتونیم با ترکیب اندرسون و کیتا این شادابی رو برگردونیم.
هوئدت هم خیلی خوبه ولی متاسفانه سرعتش بسیار پایینه و برای بازی هایی که تیم نیاز داره هجومی بازی کنه و بکشه جلو اصلا مناسب نیست.
در کل تیم لاتزیو با رئال، بایرن و بارسلونا با اون همه توان مالی فرقش اینجا مشخص میشه. ولی باز معتقدم اگر تیم رو در دفاع آخر(حداقل دو دفاع آخر جوون و سرعتی)، مهاجم نوک شش دانگ تقویت کنیم میتونیم حتی با بایرن و رئال هم تنه به تنه بازی کنیم. چون انگیزه ای که بازیکنان ما دارند تیم های سرمایه دار مثل ناپولی و ... ندارند.
پاسخ:
هوئدت متاسفانه مشکلش کمبود تجربه است، اگر ببینین در جایگیری هاش و تحت فشار قرار دادن بازیکن حریف و البته بازیخوانی مشکل داره.
کاش یه فصل میدادیمش به یه تیم قرضی و وقتی برمیگشت یه مدافع سطح بالا داشتیم.
شاید 4 سال دیگه بتونه هم سطح دی فری فوتبال بازی کنه
به نطر من مشکل این تیم فقط دو دفاع اخر و دروازه بان هست ک تمام تلاش تیم رو پنبه مىکنه و واقعا دفاعهاى اخر تیم بغیر از هویدت ک اگه بهش میدون بدن پیشرفت مىکنه بقیسون فاجعه هستن.و دومین مشکل تیم ى کم ترسو بودن پیولى تو بازى دادن ب جوونا مىباشه.
پاسخ:
بات همنظرم نیماجان، در حال حاضر مدافعین آخر و دروازبان هامون همگی در سطح پایینی هستن ... 
ستان لاتزیوی گل برای حضور در گروه تلگرام کانون هواداران لاتزیو در ایران به این شماره پیام بدین 09335431918
یه حس شدیدا دوگانه نسبت به پیولی دارم
هم ازش خوشم میاد هم بدم میاد
یعنی در اصل بدم نمیاد بیشتر از حماقتاش و ترسو بودنش اعصابم خورد میشه
تیم تو همه بازیا خوب بازی میکنه اما بد نتیجه میگیره
مثلا دلیل بازی دادن کلوزه و مارکتی رو نمیدونم
با حضور این دوتا عملا انگار ۹ نفره داریم بازی میکنیم
بنظرم بریشا بهتره
و کلوزه واقعا تموم شدست و بنظرم کیتا خیلی بهتر از ماتری و جورجویچ 
میتونه در خط حمله قرار بگیره
با اینکه تو ضربات آخر واقعا بی دقته اما سریع و جنگندست و اگه بتونه دقت کنه و یکم بیشتر پاس بده تیم خیلی بهتر نتیجه میگیره
این تصمیمات پیولی حرص آدمو در میاره
پاسخ:
حسین جان تیم مشکل روحی و روانی داره. متاسفانه در اکثر بازی ها هم گل اول رو میخوره و دیگه دچار فروپاشی میشه ...
شاید بهتر باشه روانشناس تیم تغییر پیدا کنه، چون هیچ اثر مثبتی روی تیم نداشته.
در مورد سایر نظرات هم بات همنظر هستم، مارکتی و کلوزه واقعا بد هستن، پارولو هم جدیدا خیلی ضعیف شده مثل کاندروا! اینا رو هم بذاره بیرون میتونه ترکیب بهتری داشته باشه، اما مسئله اینجاست که برای دروازه و دفاع آخر هیچ آلترناتیوی نداره. نیاز به خرید در این دو پست داریم. خیلی هم شدیده نیازمون
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ امیر اینتر
سلام.
پراندلی بهتون لینک شده
پاسخ:
سلام امیر. پراندلی رو به شخصه مربی سطح بالایی نمیدونم. امیدوارم هرگز این اتفاق نیوفته.
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ امیر اینتر
لولیچ :(
یه انگشتش در حین بدنسازی رفت زیر دستگاه 
پاسخ:
آره پیوند زده انگشتش رو انگار مشکلش برطرف شده، یعنی دیگه کبود نیست. اما بین 30 تا 40 روز دور از میادین خواهد بود
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۴ لنگیر لاتزیو
به نظر من پیولی تو بازی سمپدوریا نتیجه بگیره باید مارکتی و کلوزه از لیست بازی خارج کنه واقعا با ان دوتا ۹ نفره ایم
پاسخ:
منم امیدوارم این دوتا بازی نکنن، اما به نظرم باز هم بهشون میدون میده، چون فکر میکنه تجربه بالاتر یعنی شرایط روحی بهتر ...
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۰ لنگیر لاتزیو
مارکتی برگ برنده حریفان است

۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ لنگیر لاتزیو
سابقه هواداری من بیشتره ۲۱ سال زمان بازیکنهایی چون ارون وینتر و مارک فیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی