Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تبریک به پیرمرد

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

ادی ریا پیش از بازیش با ریوما گغته بود بازی من با کفتارها همیشه یه دربی محسوب میشه چون 5 سال در لاتزیو بودم و یه لاتزیاله محسوب میشم و از شاگردهاش خواسته بود که به خاطر اون این بازی رو پیروز بشن.

نتیحه نهایی : رم 0 - آتالانتا 2


تبریک به پیرمرد دوست داشتنی که متخصص کفتارکشی است

۹۴/۰۹/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱۷)

:)
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ لنگیر لاتزیو
رجا اگه الان این تیم لاتزیو دستش بود صدر جدول بودیم رجا با دیاز و کاوانداتیم را سرپا نگه داشت
پاسخ:
تخصص پیرمرد بردن کفتارهاست! حالا با چه بازیکنی مهم نیست
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ مهرداد لاتزیاله
ادی کارش درسته.

حالا تو بیا مسی رو بده پیولی اگه پیولی تونست رم رو ببره.
آتالانتا با بازیکنا درجه دو از ما بالاترن یه بازیکنشون خیلی خوبه مکسی مورالز
پاسخ:
فکر کنم قراره بره میلان ...
مهم اینه که ادی ریا همیشه گفته یه لاتزیاله است
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مهرداد لاتزیاله
وای دیاز خیلی چرت بود یادمون ننداز...
استانکوویسیوس هم بد نبود 
پاسخ:
اون استن"فلان"یوس که اصلا بازی نکرد برای لاتزیو. همیشه روی نیمکت بود
دیاز لااقل یه دربی رو ستاره زمین بود یه توپ رو از روی خط دروازه بیرون کشید و یه گل هم زد! همون برای محبوبیتش کافی بود!
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ لنگیر لاتزیو
ترکیبذهمونی که رضا دیروز گفت ۴ ۴ ۲ با دو مهاجم
پاسخ:
آره اندرسون مصدومه و برای همین فیکس نبوده

شانس هم تداریم، رادو زد به تیر اول نیمه دوم
دلم برای پیولی میسوزه! زده به سیم آخرو داره 3-2-3-2 بازی میکنه

از نظر من که گل کلوزه سالم بود. خاک تو سر داور
پاسخ:
داوری بد بود
خوب بازی کردیم
بدشانس بودیم
به نظر من تیم امیدوار کننده بود
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۰ لنگیر لاتزیو
هفته بعد نوبت شکست از یونتوس با پیولی سری بیذسلام به لاتزیو میکند
والا الان تیم داره خوب بازی میکنه. تو نیمه زمین امپولی که نه، تو یک سوم دفاعیشون خیمه زدیم.
کاش این ترکیب از اول بازی میکرد. حالا اگر اندرسون نمیتونست کامل بازی کنه، کیتا رو بازی میداد

بچه ها، پول بزاریم رو هم، لیپی رو بیاریم؟
پاسخ:
رضا تیم داره خوب کار میکنه، کل بازی برای لاتزیو بود، امپولی حتی لایق صفر امتیاز هم نبود! 
اوضاع درست میشه، فصل پیش هم پیولی تا این مقطع همینقدر امتیاز چمع کرده بود اما یه دفعه تیم رو متحول کرد، به نظر من این بازی امیدوار کننده بود

خیلی بهتر از بازی های قبلی بودیم
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ لنگیر لاتزیو
والا ناصر الجوهری هم بیارن بهتر از پیولیه تیم داره نابود میشه بسه دیگه وقت اخراجش سه هفته پیش بود
پاسخ:
فکر کنم بازی رو ندیدی
به نظر من که تیم عالی بازی کرد، بدشانس بودیم فقط، دلیلشم اینه که روحیه تیم پایین بود
اتفاقا این بازی من رو به پیولی و ادامه مسابقات امیدوار کرد، خوب بودیم الحق و الانصاف

پارسال هم تا این مقطع لیگ همین امتیاز رو داشتیم، اما نیم فصل دوم پیولی ورق رو برگردوند، اگر مثل عربها اخراجش کرده بودیم تیم رو توی بحرانی خودساخته میبردیم. 
وقتی تیم خوب بازی میکنه و فقط مشکل نتیجه داره میشه امیدوار بود به آینده تیم

۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۸ سبحان زاهدی
از أولم گفتم باید مادر جنده پیولی رو بندازن بیرون بخدا تیّم بدون مربی بهتر نتیجه میگیره تیّم رو کلا به گا داده بخدا دیگه خسته شدم از بس فحش دادم به پیولی و بازیکنا
باختیم :(
این تیم یک مربی پدر مادر دار میخواد، در حد بازیکناش!

دی متیو و لیپی، حاضرن بیان، اگر این مردک پخمه یه ریزه شل کنه
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مهرداد لاتزیاله
الان نیازه پیولی رو اخراج کنه.
بهترین گزینه الخاندرو سابیا سرمربی قبلی آرزانتین
پراندلی هم الکیه
سیمونه اینزاگی ریسک خوبیه
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ لنگیر لاتزیو
ادمین اگه بگی پیولی باید بمونه وبلاگت را تحریم میکنم بگو پیولی باید اخراج بشه
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ مهرداد لاتزیاله
الکی الکی نریم دسته یک؟
جدی میگم.وضعیت بده حمعه با یووه داریم که اونم قابل حدسه.تیم بی برنامه بازی میکنه.یه شوت میکنن از تو کون مارکتی رد میشه میره تو گل
واااای خدای من
باز هم باختیم
اونم از امپولی
بازهم مارکتی رو گذاشت دروازه؟؟؟
اخه این مرتیکه چرا یکم فکر نمیکنه خدایا
دیگه نمیتونم . بریدم
من از این به بعد طرفدار رم شدم :-)
تیم رو یکروز بدن دست من میدونم چه کنم.
هر دو گل کلوزه سالم بودن! داور پاره پاره
به تیر هم زدیم
دروازه بانشون هم چند تا گرفت
چند تا هم بی دقت زدیم

یعنی تیم خوب بود امروز، اما کلا تیممون گره میخوره بعضی اوقات. این گره رو یا یک سوپر استار میتونه باز کنه، که زور بیگلیا و اندرسون و کاندروا اصلا اونقدر نیست، یا یک مربی قاتل، که متاسفانه پیولی هم اصلا در اون حد نیست

آقا یک گروه تلگرام نداریم، بحثا رو ببریم اونجا؟
پاسخ:
انصافا خوب بودیم، به نظر من باید با اختلاف زیاد می بردیم
یه برد بیاریم اوضاع روبراه میشه. 

من از بازی امشب راضی بودم
چطور میشه سیستم علی اصغری و الکی کشیدن زیر توپ رو خوب بازی کردن دونست
اونا گل زدن و رفتن تو دفاع تا از بردشون محافظت کنن
ما هم حمله کردیم مثل همیشه بی برنامه و یلخی
اصلا دلیل حضور جورجویچ تو ترکیب رو نمیفهمم
مثل تیمای ایرانی میریم از گوشه ها سانتر میکنیم
چنتا بازیه که کارمون همینه
بازی با کفتارام از دفاع میکشیدیم زیر توپ و بازیکنا هیچ غلطی نمیکردن
خیلی خوب و حتی خوبم نبودیم فقط بخاطر برتری مهره هامون و اینکه اونا چپیدن تو دفاع بازی دستمون بود و متاسفانه هیچ برنامه ای واسه گل زدن نداشتیم
واقعا پیولی مرد اینجور روزا نیست
پارسال ثابت کرد که مرد بازیای بزرگ نیست
پارسال ثابت کرد مرد برگردوندن بازیایی که عقب میوفتیم نیست
امسالم ثابت کرد اگه تیم یکم از شرایط نرمال خارج بشه هیچجوره بلد نیست تیم رو به سرایط نرمال برگردونه و بالعکس تیم رو تو شرایط بدتری فرو میبره
مرد شریفیه اما همین که جذبه و دیسیپلین نداره بدرد این روزای تیم ما نمیخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی