Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


داگلاس تایید کرد

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ

داگلاس مدافع دنیپرو مذاکراتش با لاتزیو رو تایید کرد:

من علاقه زیادی دارم که در ایتالیا بازی کنم. رفتنم به لاتزیو در ژانویه؟ هر چیزی ممکنه، باید منتظر موند و دید مذاکرات به کجا میکشه

۹۴/۰۹/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

درود
میگم این کُند نیست؟
نظرت چیه؟
پاسخ:
من خودم انکولو رو ترچیج میدم
راستش کلا از دفاع های برزیلی خوشم نمیاد، در بدوقت ترین زمان ممکن سوتی میدن
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۷ مهرداد لاتزیاله
خوبه هرچی هست از جنتیلتی بهتره
پاسخ:
کاش یه بگاپ از دی فری داشتیم! لامصب وقتی نیستش اصلا انگار دفاغ نداریم! همه اشون سوتی میدن
رفیق یک فشاری بیار رو لولیتو که انکولو رو قطعی کنه! وگرنه رون فلاره ها ...
http://www.corrieredellosport.it/news/calcio/calcio-mercato/2015/11/28-6259632/calciomercato_lazio_caccia_al_centrale_risale_vlaar/
پاسخ:
والا من انکولو نشد به فلار هم راضی هستم، فقط نره بازم ازین بازیکن های گمنام درپیت بخره!
آقا یک خبر جالب هم الان خوندم! در تمرین امروز پیولی سرگی رو در پست مهاجم تست کرده و کاندروا رو در پست هافبک راست! ایده استفاده از سرگی در نوک حمله خیلی وقته تو ذهن منم هست ها :)))
گرچه 4-4-2 که پیولی امروز تمرین کرده رو دوست ندارم
مارکتی
رادو، هودت، مایوریتسیو، باستا
لولیچ، پارولو، بیگلیا، کاندروا
سرگی، جورجویچ
پاسخ:
نه رضا من ترکیبی که اندرسون بازی نکنه رو به رسمیت نمیشناسم! :))
سرگی لاوروف؟
سرگی کیه برا؟
پاسخ:
سرگی میلینکویچ سویج = اس ام اس

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۲ لنگیر لاتزیو
یادمه روزی که جنتیلتی به لاتزیو اومد لوتیتو گفت بهترین مدافع امریکای جنوبی را خریدیم 
پاسخ:
آره جنتیلتی خوب بود، با والتر ساموئل مقایسه میشد، اما پارسال اول فصل پاش نابود شد که تمام فصل رو از دست داد، و این از فرم خارجش کرد
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ مهرداد لاتزیاله
آره بهترین مدافع کوپا لیبرتادورس شد.
پاسخ:
آره دورانی داشت جنتیلتی، مصدومیت باعث افتش شد
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۹ لنگیر لاتزیو
شکستی دیگر درراه است فعلایکی خوردیم
پاسخ:
هنوز مونده، گل رو هم تونلی زد که خودمون میخواستیم بخریمش اما امپولی گفت وسط فصل بازیکن نمیفروشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی