Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تبریک

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

تبریک میگیم به تیم دوم پایتخت، امسال سنت شکنی کردن و به جای 7 گل؛ فقط 6 گل خوردن!

هفت تا از من یو

هفت تا از بایرن

و

اکنون شش تا از بارسا


گوشه ای از افتخارات همشهری های ولخرج


۹۴/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

من نمیدونم این بی وجودا تا کی میخوان آبروی سری آ رو ببرن ینی تخصصشون تحقیر شدنه تو چمپیونز!
نکته جالب اینه با وجود این حماسه افرینی هنوز شانس صعودم دارن ینی اتفاق خاصی نیوفته ی 7تا هم باس مرحله بعد نوش جان کنن 
کفتارای بی خاصیت هزار سالم بگذره شخصیت اروپایی پیدا نمیکنین
پاسخ:
شخصیت اروپایی چیه؟ تیمشون کلا شخصیت نداره، هیچی نیستن
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۹ مهرداد لاتزیاله
ما اگه تو اوج باشیم بارسلون رو هم نمیشناسیم.حیف خیلی افت کردیم.
پاسخ:
اما باور کن شش تا و هفت تا نمی خوریم! 
بنظرم یا باید دوم بشن یا چهارم
سوم بشن میان یورو لیگ به نسبت تیمای حاضر شانس موفقیت دارن
یا چهارم شن کلت حذف شن که در اون صورت تمام انرژی شون رو میزارن رو سری آ
بهترین حالت دوم شدنشونه که هم انرژی ازشون میگیره هم اینکه احتمال برخورد با یه تیم مثل بارسا یا رئال و حماسه سازی مججدشون هست که دوباره تحقیر بشن
پاسخ:
اتفاقا من دوست دارم سوم بشن و بیان یورو لیگ! از یه طرف پولی که بابت صعود هست رو نمیگیرن، از طرف دیگه تیمشون توی یورو لیگ میمونه و خسته میشه
از یه طرف هم دوست دارم بیان بالا و به ما بخورن تا حودمون یه خفت اساسی بهشون بدیم!
اما اگر دوم باشن پول خوبی به حسابشون واریز میشه و این بانکشون رو پر میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی