Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پیش بازی : لاتزیو - پالرمو

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

لاتزیو در حالی امروز به مصاف پالرمو میره که آ.اس. پنالتی دیشب با دو پنالتی که باز هم به سودش گرفته شد تونست یه تساوی از بولونیا بگیره. 

نکات بازی:


- این اولین بازیه که بالاردینی روی نیمکت پالرمو میشینه. بالاردینی برای این بازی انگیزه خاصی داره تا نشون بده لاتزیو در اون دوره که اخراجش کرد اشتباه کرده بود.


- لاتزیو و پالرمو تا الان 48 بار باهم بازی کردن، 21 برد برای لاتزیو و 16 برد برای پالرمو/ (11 تساوی)


- در چهار دیدار آخر لاتزیو در مقابل پالرمو، سه برد برای لاتزیو و یک تساوی رقم خورده. در این چهار دیدار متوسط گل زده لاتزیو 2.75 گل بوده


- در سه دیدار آخر لاتزیو در این فصل این تیم فقط شکست خورده. لاتزیو از ماه می سال 2009 تا الان هرگز چهار بازی پیاپی رو نباخته. در اون سال لاتزیو دهم شد و این منجر به برکناری دلیوروسی شد.


- لاتزیو در این فصل تا الان در 12 بازی 20 گل خورده، تنها فصلی که لاتزیو تا این مقطع فصل اینقدر گل خورده بوده فصل 1992-93 بوده. البته در اون فصل در پایان مسابقات لاتزیو 50 گل خورد اما چون بازیکنان تهاجمی خوبی مثل پل گاسکوئین، توماس دال، کارل هاینس ریدله و به په سینیوری رو داشت تونست با زدن 65 بهترین خط جمله رو به دست بیاره و پنجم شد. مربی اون سال دینوزوف بود.


- پالرمو در 10 بازی آخر لیگشون فقط 2 برد داشتن، اون ها از این بازی ها 6 تا رو باختن


- لاتزیو در این فصل تیمی بوده که همیشه از حریف ها عقب افتاده از این بابت فقط کارپی به میزان 9 دقیقه آمار بدتری نسبت به لاتزیو داشته. در این بازی اگر گل اول رو بخوریم بدترین آمار شروع بازی رو به تنهایی خواهیم داشت!


- پالرمو بیشتر گل با ضربه هد رو در سری آ تونسته به ثمر برسونه، شش گل با ضربه سر توسط 5 بازیکن متفاوت


- پالرمو 18 بازیکن داره که این فصل حداقل یک بار کارت زرد گرفتن و ازین بابت تیمی با بیشترین تعداد بازیکن خشن ه، در لاتزیو فقط 13 نفر حداقل فقط یک کارت زرد گرفتن که این کمترین آمار در سری آ محسوب میشه.


- تنها تیمی که جورجویچ تونسته بهش بیشتر از یک گل بزنه پالرمو بوده، او در مقابل پالرمو هت تریک کرده، در حالی که به هیچ تیمی نتونسته حتی دو گل هم بزنه!


- جوزپه یاکینی مربی سابق پالرمو یک رکورددار در این باشگاه محسوب میشه اون تنها مربی ای محسوب میشه که تونسته در باشگاهی با ریاست زامپرینی (مربی پالرمو) زمانی بیش از دو سال رو سپری کنه! این رکورد برای او 776 روز بوده! (کلا زامپرینی از دیدن قیافه یه مربی زود دلش میزنه!)


- بالاردینی مربی جدید پالرمو در هر تیمی سرمربی بوده در مقابل لاتزیو در المپیکو بازنده بوده! او حتی یک مساوی هم نتونسته بگیره!


ترکیب احتمالی:


              مارکتی

لولیچ، هوئدت، جنتیلتی، باستا

             پارولو، بیلیا

      کیتا، میلینکویچ، اندرسون

            جورجویچ


مصدومان : دی فری، اونازی، مائوری


+ این یکی از بخش اخبار جا افتاده بود : سالواتوره سیریگو به شدت به ما لینک شده، از اون لینک سنگین ها. اما انگار ایجنتش گفته که هیچ تیمی در ایتالیا نمیتونه دستمزد سیریگو رو بده از جمله لاتزیو ... گفته ما دستمزد بالایی میخوایم که لوتیتو و تاره از پسش بر نمیان!

۹۴/۰۹/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۸ لنگیر لاتزیو
مارکتی سگ چیه توگل جنتیلتی چلاغ را بزاره تو گل بهترشه
پاسخ:
مائوریسیو بازی با رم بهترین دفاعمون بود این بازی انگار قراره ذخیره باشه! در عوض جنتیلتی که سوتی داده رو قراره فیکس کنه!
واقعا عجیبه
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ لنگیر لاتزیو
مارکتی سوراخ شد شاهکار مارکتی پالرمو گل زد
پاسخ:
من خودم منتقد مارکتی هستم، اما انصافا روی گل مقصر دفاع بود، مارکتی نقشی نداشت
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ لنگیر لاتزیو
پیولی و مارکتی ننگ باشگاه
درود
اینا دقیقا دارن چیکار میکنن ؟؟؟!!!!
تف به پیولی
خدا لعنت کنه این مارکتی و پیولی رو بابا بسه دیگه گمشین از تیم بیرون اه دیگه شورشو در اوردن هی میرینن تو اعصاب ما
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۳ لنگیر لاتزیو
حیف نیست لیپی و پراندلی بیکار باشن یه گاو مثل پیولی هر هفته لاتزیو را نابودتر کنه
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ لنگیر لاتزیو
هفته بعد امپولی ۳ لاتزیو ۰ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی