Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 43 - پیولی : هدفمان بردن دربی است

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ق.ظ

- پیولی : این لاتزیو واقعی نبود اما اولویت برای ما بازی با رم است. میلان در لحظات کلیدی که ما داشتیم مالکیت بازیمون رو تثبیت می کردیم گل زد و بعد از اون فضاها رو بسته بود و ما باید عریض تر بازی می کردیم و سرعت بازیمون رو بالا می بردیم اما نتونستیم این کار رو انجام بدیم. تیم ما دو باخت پیاپی رو داشته اما باید روحیه تیمی رو حفظ کنیم و با برد در بازی بعد شرایط رو ارتقا بدیم.


- پیولی : اولویت برای ما بازی با رم است، اون بازی یک بازی خیلی مهم برای ماست که برنامه خاصی براش داریم، برد در داربی می تونه تمام شرایط باشگاه و طرفدارها رو تغییر بده، درسته که ما این هفته باید با روزنبرگ بازی کنیم و با یک برد در اون بازی اتوماتیک به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد اما اولویت برای ما داربی خواهد بود و به بازی با روزنبرگ اهمیت چندانی نخواهیم داد.


- پیولی یه جورایی قول برد در دربی دلاکاپیتاله رو داد


- مارکتی : از طرفداران به خاطر عملکرد بدمون عذرخواهی می کنم. من مسئولیت این شکست رو می پذیرم.


- گفته میشه که کاندروا وقتی تعویض شده روی نیمکت با رادو حرف میزده و لبخوانیش حاکی از انتقاداتی به پیولی بوده، منجمله گفته ما هیچ ایده ای برای حمله نداریم. (امیدوارم این ها درست نباشه چون قبل از دربی به اتحاد بیشتری نیاز داریم)


- بیلیا :  این درست نیست که با دو باخت فکر کنیم تیم به بحران رفته. هرچند دو بازی مهم رو باختیم. بیلیا بر خلاف پیولی معتقده که نباید از الان به دربی فکر کرد، و در حال حاضر باید تمرکز تیم روی بازی با روزنبرگ باشه.


- در صورتی که عمل جراحی دی فری قطعی بشه لاتزیو برای ژانویه روگانی یا تونِلی رو به خدمت خواهد گرفت. این دو زوج دفاع مرکزی فصل قبل امپولی بودن و الان این احتمال وجود داره که یکیشون به لاتزیو بیاد.


- سینیشا میهایلویچ که همیشه گفته یک لاتزیاله است در پایان بازی دیشب با پسرش دوسان میهایلویچ که بازیکن تیم های پایه لاتزیو و توپ جمع کن لاتزیو است عکس یادگاری گفت. سینیشا گفت : دوسان قبلا طرفدار میلان بود اما الان یک لاتزیاله خالص است. اینکه سینیشا پسرش رو در لاتزیو گذاشته و به هر تیمی که رفته با خودش نبرده بیانگر خیلی از چیزهاست.



۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱۱)

من واقعا درک نمیکنم این طرز مصاحبه های پیولی واسه چیه
بابا دو دفعه سه دفعخ اینطوری صحبت کردن و قول دادن جواب میده دیگه بیشتر میشه آدم بدش میاد
انگار به شعور آدم توهین میکنه
کوچکترین برنامه ای برای حمله و برگردوندن نتیجه نداره
فقط میگه بریزید تو زمین عین اسب بدوئید شاید به امید خدا یه اتفاقی افتاد گل زدیم خودتون هرجور صلاح میدونید حمله کنید
بسه دیگه
مربیه باشخصیتیه ولی واقعا مربی خوبی نیست
در حد یه تیمی که میخواد سهمیه بگیره نیست
پارسالم موتور اندرسون که روشن شد تیم یکم وضعیتش بهتر شد
هر مربیه دیگه ایم بود چه بسا دوم هم شده بودیم
مربیه بازیای حساس و بزرگ نیست
امسال که دیگه مربیه بازیای هارج خونه هم نیست
فقط میمونه بازیای تو زمین خودمون که اونام ۵-۶ تا بازی سخت داره توش که خب مربیه اونجور بازیام نیست و میبازیم همون احتمالا میریم با نزدیک به ۵۰ امتیاز واسه پنجمی یا ششمی میجنگیم
با پر مهره ترین تیم این چند سال گذشته داره بدترین نتایج رو بدست میاره و بدترین خط دفاعی مون رو میخواد ثبت کنه
امسال بجای پیشرفت شدیدا داریم پسرفت میکنیم
پاسخ:
حسین منم خودم به پیولی انتقادات زیادی دارم اما به نظر من باید در ژانویه براش یک دروازبان و یک مداقع چپ و البته اگر دی فری برنگرده یک دفاع آخر گرفت و تا آخر فصل بهش فرصت داد. تیممون بد بازی نمیکنه فقط اشتباهات فردی خیلی زیادی رخ میده که تیم رو نابود میکنه.

یادمون نره که همین الان هم دی فری (بهترین دفاعمون)، پارولو (بهترین هافبکمون) و کیتا (آماده ترین بازیکن این فصلمون) رو به دلیل مصدومیت نداریم.
بعد جالبتر اینه که همیشه بعد بازی یادش میوفته که چطور باید بازی میکردیم و نکردیم
بازم ورمیداره ۸۰% تیم اصلیو میزاره تو ترکیب بازی ۵ شنبه بعد جنازه اون بازیکنارو تحویل بازی با کفتارا میده
کفتارام که امسال خط حملشون واقعا خوبه جلو سوتیای دفاع و دروازه بان ما همه کار میتونن بکنن
پاسخ:
پیولی گفته که هدف اصلیش بازی با رم ه، میدونه اگر ببازه خیلی کارش سخت میشه سه باخت پیاپی و باخت در دربی و باخت در دو دربی پیاپی کارش رو خیلی خیلی سخت میکنه. پس من فکر میکنم حداقل 50 درصد از بازیکن ها رو برای بازی با روزنبرگ دخیره میذاره و بقیه رو استراحت میده برای بازی با کفتارها.
بعدم دربی شرایط خاص خودش رو داره، حس خوبی به دربی دارم و فکر می کنم که احتمال بردمون خیلی زیاده و 100 در 100 مطمئنم بازنده نیستم.

به نظرم برای بازی پنجشنبه بریشا، هوئدت، کونکو، رادو، کاتالدی، مائوری، کیشنا، ماتری، راول موریسون رو فیکس میذاره و به اصلی ها استراحت میده. احتمالا فقط جنتیلتی و اونازی از اصلی ها برابر روزنبرگ بازی کنن. البته این یک حدسه فقط، ترکیب احتمالی رو چهارشنبه میذارم توی وبلاگ
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۷ لنگیر لاتزیو
چرا گویرری را نمیزاره تو گل این پت ومت مارکتی و برشا احمقن
پاسخ:
به شدت موافقم، جطور سینیشا دیگو لوپز دروازبان فیکس رئال رو نیمکت نشین یه دروازبان 16 ساله می کنه و نمی ترسه، الان هم پیولی باید مارکتی رو ذخیره گوئرری کنه، به شدت استقبال می کنم از حضور گوئرری در ترکیب اصلی لاتزیو، هم با استعداده و هم لاتزیاله است
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۲ لنگیر لاتزیو
حرفهای پیولی منو یاد دربی تهران میندازه ازچند بازی قبل استراحت میکردن فقط دربی نبازن اخه پیولی هر بازی3 امتیازه 
پاسخ:
این بازی بیشتر از 3 امتیازه، این بازی بحثش حیثیتیه، یه مستند درین باره میدیدم که با مربی های پیشین اسطوره های دو باشگاه و هوادارها حرف میزد و درباره این میگفتن که اگر دربی رو رفت و برگشت ببازید اما قهرمان بشید بازم هوادارها خواهان اخراج شما میشن!
اصلا دربی تهران قابل مقایسه نیست با دربی رم، چون اون روز شهر به دو قسمت تقسیم میشه، جالبه که اون روز حتی بعضی از خیابون ها هست که طرفدارها روی مالکیتش با هم می جنگند!
خیلی دیوونه کننده تر از این حرف هاست.
اسم این مستند که میگی چیه؟
لینک دانلودشو داری؟
پاسخ:
حسین اسم فایلی که من دارم اینه:
Football_Greatest_Rivalrise_Roma_v_Lazio

ببین شاید توی یوتیوب بتونی پیداش کنی
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۸ لنگیر لاتزیو

شبکه cbc sport HD در اذر اسپیس با کیفیت عالی پخش تمام بازیهای سری ا رایگات 

ن فرکانس بالا و راحت پخش ف‌وق اچ دی تمام بازیهای سری ا از دست ندید

پاسخ:
متشکرم بابت اطلاع رسانیت.

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۹ امیر اینتر
امیدوارم رمو بزنین .. این باخت میتونه تا هفته ها رمو از دور خارج کنه و شما رو یکبار دیگه احیا کنه همچنین به نفع ما هم هست:)
من دوست دارم این فصل لیگ اروپا قهرمان بشین این میتونه پل پرواز پیولی باشه حداقل یک جام میتونه بهش انگیزه و اعتماد بنفس بده.
راستی اینو دو سه روز پیش گذاشتم تو طرفداری وقت کردی بخون و ممنون میشم نظرتو بگی
پاسخ:
امیر رم رو باید ببریم، یعنی از هر اتفاقی برامون واجب تره، اگه ببریم یه تیر و چند نشونه است ...

بابت لینک هم دیدمش، اما متاسفانه لپ تاپم داغون شد ویندوز عوض کردم پسوردم فراموشم شده و نمیتونم جایی نظر بذارم! امان از پیری!
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۱ لنگیر لاتزیو
پخش زنده رم لاتزیو ازcbc sport HD در اذر اسپیس رایگان یکشنبه 17:30
پاسخ:
من چیکار کنم که اون ساعت سر کار هستم!
اصلا هم نمیشه 2 درش کرد
داداش ما مسیرمون روی هاتبرده نمیگیره یعنی
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۲ لنگیر لاتزیو
اذر اسپیس ۴۶ درجه جفت یاه ست تو خوزشتان به راحتی ۹۸ درصد سیگنال میده خیلی راحته
پاسخ:
یعنی باید قیچی زد یا با همون یاه ست میشه گرفت؟
ترکیب لاتزیو برای بازی امشب با روزنبرگ
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11062711_1041258235892745_243369519860131869_n.jpg?oh=182f849a0672c8aca29a99efd77e9b5e&oe=56ACBC8C
پاسخ:
متشکرم رضا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی