Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- وقتی از پالوتا رئیس باشگاه *** پرسیدن که طرفداران لاتزیو قصد دارند در اعتراض به تغییرات امنیتی روی سکوها دربی دلاکاپیتاله رو تحریم کنن، نمی ترسید طرفداران شما هم دربی رو تحریم کنند؟ او جواب داد : در این صورت خودم به تنهایی با پرچم باشگاه روی سکوهای کورواسود مینشینم و برای تیم سرود میخونم!


- مارکو گوئیدا به عنوان داور بازی لاتزیو در مقابل ساسولو انتخاب شده است.


- لولیچ در تیررس بورنموث، وستهام و واتفورد. زمان انتقال در ژانویه


- مصدومیت دی فری از ناحیه زانو خیلی بدتر از چیزیه که پیش بینی میشد، پزشکان تیم در حال بررسی دقیق موضوع هستند و گفته میشه ممکنه که زانوی او به عمل جراحی نیاز داشته باشه، در این صورت میشه گفت فصل برای بهترین مدافع لاتزیو تمام شده است. دی فری از یک ماه قبل که در اردوی تیم ملی هلند مصدوم شد در میادین حاضر نشده و تست های جدید هیچ پیشرفتی رو در وضع زانوی او نشان نمیده


-  پزشکان لاتزیو در تلاش هستند که دی فری رو بدون عمل جراحی مداوا کنند، پزشک لاتزیو گفته که همه تلاشمون بر اینه که این بازیکن بدون تیغ جراحی بتونه دوباره به میادین برگرده.


- اطلاعات جدیدی که منتشر شده نشون میده که دی فری در 18 سالگی دچار مصدومیت شدید زانو شده و در هلند مورد عمل جراحی قرار گرفته، شایعاتی هست که این بازیکن از ناجیه رباط ها دچار مشکلات فراوانیه و برای همین زیاد مصدوم میشه و فن خال هم با علم به همین نکته به خرید این بازیکن اقدام نکرده. هنوز صحت مورد آخر معلوم نیست ولی پزشکان لاتزیو جراحی روی زانوی دی فری در 18 سالگی رو تایید کردند.


- پیش تر گفتیم که اولتراهای لاتزیو دیدار دربی دلاکاپیتاله رو در اغتراض به سکیوریتی جدید ورزشگاه المپیکو تحریم کرده اند، این طرح جدید سکیوریتی شامل تقسیم هر کدام از کوروا ها (اضلاع پشت دروازه) به دو قسمت و فنس کشی بین قسمت هاست، با این تغییرات در عمل کوروا نورد و کوروا سود در المپیکو از بین خواهند رفت.


- لوتیتو که بانفوذترین رئیس بین روسای فوتبال ایتالیاست، جدیدا در مصاحبه ای با ریپابلیکا اعلام کرده که 8 ماه کمپینی از دروغ ها بر علیه من شکل گرفت، حرفهایی که هیچ کدام واقعیت نداشت، لوتیتو به همراه روسای جنوا و باری و احتمالا میلان مظنون به رشوه گرفتن برای فروش حق پخش سری آ هستند. لوتیتو در صدر این لیست قرار دارد و جدیدا در دادگاهی در میلان مورد بازجویی قرار گرفته است. پرزیوسی رئیس جنوا که متهم شده 15 میلیون یورو طی 3 سال رشوه گرفته، اعلام کرده که من بی گناه هستم و فقط دارم قربانی کسانی میشوم که قصد زمین زدن لوتیتو و تاوکیو را دارند. ضمن اینکه او به شدت این مسئله را که لوتیتو، گالیانی و خودش پدرخوانده های مافیای فوتبال ایتالیا هستند را هم تکذیب کرد. وی گفت مسخره است فکر کنیم 3 نفر برای 17 نفر دیگر تصمیم میگیرند.


- زاراته : بهترین و مهمترین گلی که در زندگی ام زده ام؟ گل به *** در دربی، بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده ام ؟ پاندف


- سم آلردایس در کتاب خاطراتش : "به گمانم راول موریسون دوست نداشت برای وست هام بازی کند برای همین از نشان دادن مهارت هایش امتناع می کرد"


- ماتری : قصد دارم به تیم ملی ایتالیا برگردم

۹۴/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

رفیق، ترکیب لاتزیو واسه بازی با ساسولو رو جایی ندیدی؟ بالاخره به راول بازی میرسه؟ گویا پیولی میخواد 4-2-3-1 بچینه! مارکتی - لولیچ، مائوریتسیو، جنتیلتی، باستا - اونازی، کاتالدی - اندرسون، کیشنا، کاندروا - کلوزه
پاسخ:
پیش بازی رو گذاشتم، ترکیبی که شما نوشتی تقریبا درسته فقط به جای کیشنا احتمالا میلینکویچ بازی حواهد کرد.
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۷ مهرداد لاتزیاله
به نظرم کاندروا الان به دوران اوجش برگشته.بازی ایتالیا و نروژ خودشو نشون داد.
همون اول تو گروه های فیسبوکی لاتزیو بقیه میگفتن خرید دی فری خوبه ولی من میگفتم نه.بیا حالا معلوم شد چرا منچستر نگرفتش منچستر میتونست ۲۰ میلیون براش بده.
پاسخ:
مهرداد واقعیت اینه که حتی با همین وضع زانوش بهترین مدافع تیم و جز 3 بازیکن خوبمونه. اما خب امیدوارم شایعات درباره مشکل زانوش درست نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی