Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


دانیلو کاتالدی هافبک 21 ساله و کاپیتان آینده لاتزیو از علاقه اش به فوتبال و لاتزیو می گوید:
یک و نیم ساله بودم که پدر و مادرم اولین توپ فوتبال رو برام خریدن، از اون زمان عاشق فوتبال بودم، پنج ساله که بودم اینقدر توی خونه با توپ فوتبال تابلوهای نقاشی و شیشه های خونمون رو شکوندم تا پدرم من رو به مدرسه فوتبال فرستاد
کاتالدی از سنین پایه در لاتزیو حضور داشته و از کودکی طرفدار این تیم بوده
من از کودکی طرفدار لاتزیو بودم، اما بازیکن های محبوبم در سری آ زیدان و روبرتو باجو بودن، اما از بازیکن های کنونی عملکرد مارکیزیو رو دوست دارم، چون اون میتونه در هر نقشی در زمین خوب ظاهر بشه
کاتالدی از مسیر پیشرفتش در لاتزیو میگه
من سپاسگذار لاتزیو هستم چون اون ها یک مسیر متعادل رو برای رشد من در نظر گرفتن، ابتدا در پریماورا بودم و اون ها تصمیم گرفتن من رو به کروتونه بفرستن که بازیکنان جوان اونجا عملکرد خوبی دارن و بهشون توجه میشه، با تجربه ای که به همراه کروتونه در سری بی به دست آوردم به پایتخت برگشتم، در ابتدا جا افتادن در تیم بزرگسالان اصلا ساده نبود، اما باید از هم تیمی هام تشکر کنم که خیلی بم کمک کردن تا بتونم توی تیم بزرگسالان جا بیوفتم
کاتالدی که همیشه شخصیت خونسردی داره این رو به حساب نقطه قوتش نمیذاره
یکی از نقاط ضعفم اینه که در زمین به اندازه کافی خشمگین نیستم، چون گاهی نیازه که عصبانی بشی در زمین. اما من بیش از اندازه آروم هستم. اما من هر روز تلاش میکنم توانایی هام رو قوی تر کنم هم توانایی های شخصیم و هم توانایی های تیمی و تاکتیکی
کاتالدی وقتی درباره تنیس حرف میزنه شوق و اشتیاق از چهره اش مشخصه
من اشتیاق فراوانی برای تنیس دارم، من قبلا هم تیمی هام رو شکست دادم، حالا هم روگانی (مدافع یووه) که باهم در تیم المپیک هم بازی هستیم رو به چالش کشیدم و ازش خواستم با من تنیس بازی کنه، اما متاسفانه اون روز بارون اومد و مسابقه امون به تاخیر افتاد.
در کنار تنیس کاتالدی از سایر علایقش میگه، من فیلم دیدن رو خیلی دوست دارم، همینطور ماهیگری و البته قدم زدن در رم رو که واقعا شهر زیباییه


+ دوستان صمیمی کاتالدی در لاتزیو فیلیپه اندرسون، کیتا و کیشنا هستند و در تیم المپیک ایتالیا با برناردسکی و روگانی دوست صمیمیه. (چقدر خوب میشه بتونه دوتا دوستش رو به لاتزیو بیاره!)


++ تنیسور محبوب دانیلو، تنیسور محبوب خیلی از ماها است: راجر فدرر


تصویر کاتالدی در کنار مادرش

۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۸ لنگیر لاتزیو
نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد قیافه ش لوسه
پاسخ:
حسین دلت میاد؟؟؟ بنده خدا 20 سالشه، هنوز بچه است! از 5 سالگی طرفدار لاتزیو بوده و بعد از 14 سال اومده تیم اصلی بازی کرده،
ما نیاز به بازیکن هایی داریم مثل کاتالدی که هم طرفدار تیم باشن هم بازیکن تیم، مثل نستا.
کاتالدی و اوکونومیدیس هر دوتا وقتی بازیکن بزرگسالان لاتزیو نبودن هم میومدن ورزشگاه تیم رو تشویق می کردن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی