Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


خب تیم های ملی کار لاتزیو رو ساختن، بعد از مصدومیت بیلیا در اردوی تیم ملی آرژانتین، این بار مارکو پارولو دیگر هافبک مرکزی لاتزیو در اردوی تیم ملی ایتالیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد!

هنوز میزان دقیق مصدومیت پارولو معین نشده، اما پزشک لاتزیو گفته اگر آسیب دیدگی همسترینگ نوع اول باشه سه هفته و اگر از نوع دوم باشه هشت هفته مصدومه!

این یعنی پارولو بین سه هفته تا هشت هفته از میادین به دوره! در هر دو حالت به احتمال فراوان پارولو بازی های مهم برابر میلان و رم رو از دست داده و اگر هشت هفته باشه که ممکنه از نیم فصل دوم به تیم اضافه بشه!


خب الان دیگه رسما فقط 2 هافبک وسط داریم: کاتالدی و اونازی، و این دوتا بازیکن جوون باید هر سه روز یک بازی کنند!

۹۴/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ مهرداد لاتزیاله
هیچی دیگه فردا بازم کلوزه مصدوم میشه.
نمیدونم چرا تو تیمای دیگه این مصدومیتها پیش نمیاد.
مشکل از کجاست؟
پاسخ:
مهرداد این بار توی بازی های ملی اکثریت تیم ها مصدوم دادن، برای ما هم کلیدی ترین بازیکن هامون مصدوم شدن، بیلیا و پارولو

کلا من مخالف شدید بازی های ملی هستم، فقط ضرر داره برای تیم ما

+ مهرداد تنها نکته این مصدومیت ها اینه که به راول موریسون بازی خواهد رسید، فقط اگر حماقت نکنه و بتونه خودش رو نشون بده ترکیب اصلی رو میگیره
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۷ سبحان زاهدی
این دیگه چه مسخره بازیه هر روز یه نفر اخه دیگه با کدوم بازیکن باید بازی کنیم اونم بازیهای به این مهمی اه اه اه اه
پاسخ:
این بار دست پخت پیولی نبود، بیلیا توی تیم ملی آرژانتین و با تاتا مارتینو مصدوم شده، و پارولو توی ایتالیا و تحت نظر کونته!

حالا امیدوارم لااقل مصدومیت پارولو شدید نباشه! هنوز خبر نهایی نیومده که 3 هفته نمیتونه بازی کنه یا 8 هفته! اگر 8 هفته باشه که کارمون سخت میشه، چون بقیه هافبک وسط هامون همگی بی تجربه هستن، اونازی، کاتالدی، میلینکویچ و راول همگی جوون و بی تجربه هستن
نا امید نمیشیم
پاسخ:
ناامید که نیستیم، اما کارمون دشواره انصافا. البته این رو اضافه کنم که نبود بیلیا سخت تر از نبود پارولو ئه، پارولو این فصل خیلی با فرم سال پیشش فرق داشت و البته تازه توی این بازی های آخر داشت چشمه هایی از فصل گذشته رو نشون میداد، انصافا بدوقتی مصدوم شد اما بیلیا عنصر محوریه تیمه و نبودش نظم تیم رو بهم میریزه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی