Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 40 : روزهای کسالت بار بازی های ملی

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

- هوئدت که در بازی با ناپولی اشتباهات کشنده ای انجام داد و روی 4 گل مقصر اصلی بود درباره اون بازی حرف زده، هوئدت گفته از یک بازی بیشتر از سایر بازی ها یاد گرفتم و اون بازی با ناپولی بود، او درباره هیگواین گفت این بازی یک مهاجم عالیه و هر لحظه میتونه در زمین یک اتفاق خاص رو انجام بده، من درباره بازی با ناپولی خیلی مورد انتقاد واقع شدم اما به سرعت از اشتباهاتم درس گرفتم و خودم رو اصلاح کردم، بازی در مقابل هیگواین برام یک تجربه سازنده بود


- کیشنا طی مصاحبه ای گفته هرگز شکی نداشته و ندارم که لاتزیو بهترین انتخابم بود، کیشنا گفته در لاتزیو اتمسفر خیلی خوبی هست و باشگاه به خوبی از من حمایت میکنه، چیزی که در لیگ ایتالیا مهمه داشتن روحیه برنده است. کیشنا گفته برای پیوستن به لاتزیو پیشنهاد آرسنال و رم رو رد کرده


- طبق گفته نشریات برزیلی لاتزیو به دنبال مدافع میانی کورینتیانس فیلیپه است! این مدافع 26 مورد توجه اودینزه، ناپولی و بورسیامونشن گلادباخ هم هست.


- طی یک اتفاق نادر اولتراهای لاتزیو و رم طی بیانیه ای از تصمیم مشترکشون پرده برداشتند! گویا کوروا نورد و کوروا سود تصمیم گرفتند اگر وضعیت سکیوریتی جدید ورزشگاه المپیکو اصلاح نشه دربی رو تحریم کنند! این اتفاق خیلی عجیبه و بیشتر به یه بلوف زنی شبیهه!


- کلودیو لوپز مهاجم سابق لاتزیو : " لاتزیو تا ابد در قلب من است. دیوانه ترین بازیکنی که دیدم؟ برناردو کورادی "


- کلوزه با رفع مصدومیتش به تمرینات تیمی اضافه شده و با تیم در حال تمرینه، اما دی فری هنوز به این سطح نرسیده و روند پیشرفتش کند توصیف شده.


- روزنامه های اسپانیایی گزارش دادن که والنسیا برای ژانویه برنامه ویژه ای داره و یکی از خرید های بزرگ اون ها لوکاس بیلیا خواهد بود، هرچند بعید به نظر میرسه پیتر لیم رئیس پولدار والنسیا بتونه لوتیتو رو راضی کنه که مهره اصلیش رو بفروشه.


- لحظاتی پیش ایتالیا موفق شد که 3 بر 1 آذربایجان رو شکست بده و به مرحله نهایی یورو صعود کنه، در این بازی پارولو 90 دقیقه در زمین بود و عملکرد مطلوبی داشت، ضمن اینکه کاندروا هم برای ایتالیا در ترکیب اصلی بود که یک پاس گل داد و جز بهترین بازیکن های زمین بود

۹۴/۰۷/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ مهرداد لاتزیاله
بیگلیا  کثافت باز مصدوم شده که.
پاسخ:
آره مهرداد، هنوز وقت نشده پستش رو بذارم
تقصیر مسئولای باشگاه و خود بازیکن هم هست، هنوز اینقدر شرایطش مناسب نبود که بخواد بره با تیم ملی آرژانتین
توی تیم ملی آرژانتین مصدوم شد و 2 هفته نیستش، طی این 2 هفته هم حداقل سه بازی مهم رو از دست میده:
ساسولو، تورینو و روزنبرگ

اینقدر از بازی های ملی بدم میاد که حد نداره، اگر رئیس فیفا بودم کلا تیم های ملی رو غیر از جام جهانی منحل می کردم!
الان کونته نامرد هم توی بازی با آذربایجان کاندروا و پارولو رو فیکس گذاشته بود، که خدا رو شکر به خیر گذشت

واقعا بدون بیلیا این تیم درست نمی چرخه
درود - میگم حالا که لیگ تعطیله اگه یه پست واسه بازیکن های جدید تیم و عملکردشون میزاشتی عالی بود - خسته نباشی 
پاسخ:
مخلصیم عادل جان، والا خودم هم مشغله خیلی زیاد دارم، هم کارهای شرکت و هم کارهای دانشگاه، برای همین وقت نشده بود
اما خب اگر وقتش پیش بیاد حتما این کار رو میکنم
فغلا مسئله روز لاتزیو مصدوم شدن بیلیا است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی