Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


موریسون : راهم را پیدا کرده ام

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

راول موریسون جدیدا مصاحبه ای کرده که با خوندنش میشه امیدوار بود به آینده این بازیکن:


- من واقعا عاشق بودن در لاتزیو هستم
- مطمئنم که در لاتزیو به موفقیت خواهم رسید، من یک دردسرساز نیستم بلکه فقط اشتباهاتی داشتم که در اثر سوتفاهمات بوده
- درباره منچستر یونایتد باید روراست باشم، منچستر و سر آلکس فرگوسن به من شانس های زیادی برای اثبات خودم دادن، من میدونم که او به هیچ بازیکن دیگه ای اینقدر شانس نداده بود اما من اشتباه کردم و درین مورد بهانه ای ندارم و کسی رو جز خودم سرزنش نمی کنم
- من اشتباهات زیادی مرتکب شده ام اما اون ها کارهای احمقانه بوده اند دزدی نبوده اند (مجرم نبوده ام)
- این اشتباهات بیشتر از زیاد بازی کردن بازی های کامپیوتری یا بیرون رفتن با دوستانم زمانی که باید تمرین می کردم را شامل میشد
- یاد میاد وقتی تلاش می کردم که از منچستر به وستهام برم رنه میولنستین از مربیان منچستر من رو نصیحت کرد، او به من گفت ببین پسر تو راحت میتونی از منچستر بری اما به سختی می تونی اینجا برگردی
- من اگر به گذشته برگردم خیلی از کارها رو به شکل دیگه ای انجام میدادم اما الان کار از کار گذشته و نمیشه به عقب برگشت
- الان تنها باید به آینده نگاه کرد، من عاشق لاتزیو هستم و دوست دارم که در این تیم بمونم



این پسر با این مصاحبه نشون داده که راهش رو پیدا کرده و اخبار رسیده میگه به سختی تمرین میکنه، به نظرم لایق یه شانس هست و پیولی نباید این شانس رو ازش دریغ کنه، حداقل به عنوان جایگزین میلینکویچ توی یورو لیگ میتونه بازی کنه ...

۹۴/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

فک نمیکنم تغییر زیادی بکنه,هنوزم وقتشو زیاد تلف میکنه,اینو از پیج اینستگرامش میشه فهمید
پاسخ:
آره رضا جان بات موافقم، اگر به جای رسیدن به اینستاگرام بره زبان ایتالیایی یاد بگیره بهتره.
پیولی میگه راول خیلی خوب تمرین میکنه اما هنوز یک کلمه هم ایتالیایی یاد نگرفته!

+ اینم اضافه کنم که زمانی که توی وست هام بوده معلوم شده 7 دندونش خراب هستن و باشگاه ازش خواسته بره پیگیری کنه چون دائم دندون درد داشته، بعدش قرض میدن یه تیم دیگه و وقتی برمیگرده بازم چک میکنن میبینن که هنوز همون دندونهاش خراب هستن و نرفته درستشون کنه! ناچار میشن اونا رو بکشن و به جاش ایمپلنت کنه که چیزی حدود 30 هزار یورو هزینه دندونهاش کردن فقط! پزشک وستهام گفته برام عجیبه که چطور یک سال کامل درد 7 دندون رو تونسته تحمل کنه!
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۸ سبحان زاهدی
بنظرم اگه پیولی چند بار بهش شانس بازی بده خودشو نشون میده چون من به استعدادش شک ندارم فقط باید اعتماد بنفسشو بدست بیاره همین
پاسخ:
آره سبحان درباره استعدادش شکی نیست، سر آلکس فرگوسن درباره اش گفته راول بزرگترین استعدادیه که در تمام عمر فوتبالیم دیدم!
(یعنی استعدادش حتی از کریس رونالدو، پوگبا، رونی، نیستلروی و... بیشتره اونم از دید آلکس فرگوسن)
اما متاسفانه آدم شدنش خیلی سخته! نمیدونم تا کی میخواد خودش رو نابود کنه، هرچند با این مصاحبه اش میشه امیدوار شد...
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ مهرداد لاتزیاله
بازی با لورکوزن که سه هیچ عقب بودیم دقیقه ۸۲ اوردش تو زمین تیم جون گرفت و ۲ تا حمله کرد.کیشنا هم مینطور
پاسخ:
آره مهرداد درین مورد همه موافقیم که راول استعداد رو داره اما حاشیه مانع پیشرفتشه
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۱ مهرداد لاتزیاله
یه دقیقه برید سرچ کنید تو گوگل بزنید به انگلیسی ادرسون.
آدم زورش میگیره نوشته عضو کنونی فلامینگو و تیم ملی برزیل. واقعیت داره؟
پاسخ:
نه دعوت نشده تیم ملی جدیدا،
بعد هم اینکه ادرسون یک بازی ملی داره که اونم تعویضی اومده توی زمین اما چند دقیقه بعدش مصدوم شده و رفته بیرون! :))

البته اینم بگم که توی اولین بازیش برای فلامینگو هتریک کرد، اما دو بازی بعدی بد بود و نیمکت نشین شد، الانم فکر کنم بازم مصدوم باشه چون دیگه بهش بازی نداده مربیش! :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی