Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آپدیتی بر آپدیت مصدومیت بازیکنان

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

معاینات بیشتر نشون داده که تشخیص اولیه درباره مصدومیت جورجویچ اشتباه بوده، و فقط ضرب دیدگی نبوده بلکه آسیب جدی عضلانی بوده و آقای مصدومیت باید یک ماه آینده رو باز هم بیرون باشه.


جورجویچ طی یک سال و چند ماه حضورش در لاتزیو بیش از 150 روز رو مصدوم بوده و در این مدت حدود 31 بازی برای تیم انجام داده و بیش از 27 بازی رو به دلیل مصدومیت از دست داده! به نظر میرسه که جورجویچ بتونه رکورد افسانه ای ادرسون رو در لاتزیو جا به جا کنه!

۹۴/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ لنگیر لاتزیو

بازیکن ازاد و رایگان همینه باید یه بیمارستان ۲( تختخوابی بزنه لوتیتو

پاسخ:
رفیق نکته ظریفی رو اشاره کردی : ادرسون و جورجویچ جفتشون رو بازیکن آزاد از تیم های فرانسوی گرفتیم!

جای مهرداد خالی بیاد از جورجویچ دفاع کنه، البته اینم خودم بگم این چند بازی که سالم بود خیلی بهمون کمک کرد ولی خب نمیشه روش حساب کرد سه بازی سالم سه بازی مصدوم!

+ خبر رو دوباره آپدیت نکردم، ولی پزشک تیم گفته ممکنه مصدومیتش حتی بیشتر از یک ماه باشه و 45 روز بشه! واقعا باید به این مرد شیشه ای گفت خسته نباشی دلاور، خداقوت پهلوان، یکی از کنارش هم بگذره این مصدوم میشه!
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۳ مهرداد لاتزیاله
جورجوویچ دلش خوشه.
باز خوبه وقتی نیست کلوزه هست
پاسخ:
والا ماتری + کلوزه + جورجویچ = مصدومیت فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی