Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


برنامه ی بازی های آتی لاتزیو

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

قبلا برنامه بازی های لاتزیو رو تا این وقفه بازی های ملی گذاشته بودم، حالا برنامه بازی های آتی که از شروع مجدد لیگ استارت خواهد خورد: (تمام ساعت ها به وقت ایران هستند)


26 مهر : ساسولو - لاتزیو ساعت 16:30 سری آ
30 مهر : لاتزیو - روزنبرگ ساعت 20:30 یورو لیگ
3 آبان : لاتزیو - تورینو ساعت 20:30 سری آ
6 آبان : آتالانتا - لاتزیو 23:15 سری آ
10 آبان : لاتزیو - میلان 23:15 سری آ
14 آبان : روزنبرگ - لاتزیو 23:35 یورو لیگ
17 آبان : رم - لاتزیو 17:30 سری آ


بعد از این بازی ها باز هم 2 هفته وقفه برای بازی های ملی رو داریم.


نکته : دربی پایتخت در شرایطی برگزار میشه که رمی ها 13 آبان باید در پایتخت با لورکوزن بازی کنند، یعنی ما هم استراحتمون کمتره و هم بازی قبل از دربیمون خارج از خانه است که سفر به سوئد هم وقت گیره و پروازش فقط 3 تا 4 ساعت زمان می بره، بعلاوه اینکه بالافاصله بعد از بازی پرواز انجام نمیشه. پس میشه گفت فقط 2 روز برای آماده شدن دربی زمان داریم که اون هم میتونه صرف ریکاوری تیم بشه! به نظر من بهتره تیم اولمون رو حتی به ترودنهایم (نروژ) نفرستیم و بذاریم پایتخت بمونه و یک هفته تمرین کنن برای دربی اینطور بردمون قطعی میشه.

۹۴/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی