Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 39 : بینی مائوریسو از 2 ناحیه شکست

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

- مشخص شده که مائوریسیو در بازی با سنت اتین، بینی اش از دو ناحیه شکسته و لازمه که عمل جراحی کنه، اما مائوریسیو که مستقیم از ورزشگاه به بیمارستان منتقل شده بود قبول نکرده که جراحی بشه و گفته دوست نداره لاتزیو و تنها بذاره و گفته حاضره زمان بیشتری رو ماسک بذاره ولی در کنار تیم بمونه. به این گلادیاتور واقعی بابت غیرتش تبریک میگیم و منتظریم که یک گلادیاتور ماسک دار رو در زمین ببینیم. (امیدوارم دوتا از لگد های معروفش رو برای دربی کنار گذاشته باشه چون 2 بازیکنشون به ادب شدن نیاز دارن)


- بیلیا : خیلی بده که مقابل یک تیم نه نفره نتونستیم بر میدون مسلط باشیم، این نشون میده که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، امروز خیلی از بازیکن های جوان در تیم بازی کردند و این طبیعی بود که کار سخت تر بشه. تیم ما چیزهایی رو گم کرده و این باعث شده که از سطح ایده آلش فاصله بگیره ولی ما نشون دادیم که شخصیت و قدرت داریم. اکنون باید منتظر مصدوم هامون باشیم تا اون ها برگردن و تیم به سطح سال پیش برگرده. سه پیروزی در 7 روز روحیه تیم رو افزایش داده اما من کمی خسته هستم ولی علاقه مندم که به تیمم کمک کنم.


- مائوری : با دو نفر بیشتر باید بازی رو کنترل می کردیم و باید این توان رو داشته باشیم که وقتی جلو هستیم بازی رو بکُشیم! مائوری درباره بیلیا گفت: بازگشت لوکاس خیلی مهمه چون تیم رو در مرکز و جناحین بالانس می کنه و بازیکن مهمی برای ما محسوب میشه.


- مائوری درباره کیتا گفت : کیتا کیفیت بسیار بالایی داره و بازیکن مهمی برای لاتزیو محسوب می شه اما نیاز داره تا تمرین کنه تا بتونه توانش رو در مقابل دروازه افزایش بده. در این صورت اون گل های بیشتری میتونه به ثمر برسونه


- پیولی : بازی رو خوب شروع نکردیم اما عالی عکس العمل نشون دادیم و سزاوار نتیجه 3-1 بودیم، اما وقتی اون ها 9 نفره شدند تیم ما

گیج بود و نمیدونست میخواد چه کاری انجام بده، بازیکنان نمیدونستن که میخوان دفاع کنن از نتیجه 3 بر 1 یا قصد دارن حمله کنند تا گل چهارم رو بزنن! ما شانس اصلی کسب یورو لیگ نیستیم اما قصد داریم ثابت کنیم که توان بازی در سه جبهه رو داریم.


- هوئدت : تیم حریف هم مثل ما قوی بود، اما ما قصد داریم هر بازی رو بهتر از بازی قبل و هر فصل رو بهتر از فصل پیش باشیم. در این بازی من نشانه های رشد تیم رو دیدم! در نیمه اول بهتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم فقط نسبت به اون ها برتری عددی داشتیم.

۹۴/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۰ مهرداد لاتزیاله
من امروز از اخبار شبکه راج اسپرت ویدیو رو دیدم.مائوریسو رو داغونش کردن. بریشا هم سوراخه.دروازبانا یکی از یکی بدتر. هوئدت هر هفته بهتر میشه.خودشو دی فری زوج محشرین
پاسخ:
مهرداد من معتقدم که به جز دی فری اصلا بازیکن نداریم در دفاع، با اختلاف زیاد دی فری بهتر از بقیه است، اینجاست که به حماقت تاره پی می بریم که رون فلار رو به عنوان بازیکن آزاد نخرید!
دم مایریتسیو گرم
غیرت
پاسخ:
آره مائوریسیو اگر سطخ بازیش 50 باشه ولی توی زمین با غیرت اندازه 70 تا تلاش می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی