Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


یک سوال

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

باته بوریسوف اسم یه نوع پنیره یا تیم فوتبال؟ :))))

۹۴/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

چه میدونم والا! O_o
:دی
با توجه به سئوالی که پرسیدی حتما اسمش برگرفته از یه نوع پنیره
پاسخ:
خیلی زشته یه تیم به یه پنیر ببازه! :))
یعنی خندیدم به تیم دوم شهرمون!
چقدر داغونن اینا.اونوقت به لاتزیو می خندن.30 دقیقه سه گل....
یه مشت انتر بدون خاله توتی=۲
پنیر اصل بلاروسی =۳
پاسخ:
باور کنید یه تیم فوتبالی وجود داره که اسمش باته بوریسوف ه! :))))
۰۸ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۴ لنگیر لاتزیو
لاتزیو باید لیگ اروپا را ببره 
پاسخ:
منم امیدوارم هرچند خیلی سخته، لیورپول و دورتموند و ناپولی و تاتنهام و فیورنتینا و مارسی و اسپورتینگ لیسبون و فنرباغچه و موناکو و بشیکتاش و شالکه و اندرلشت و بازل همگی تیم های سطح بالایی هستن، به نظر من لیگ اروپای امسال در سطج لیگ قهرمانان هست ولی باید امیدوار باشیم چون ما هم یکی از غول های این جام هستیم.

تا صدا وسیما بازی های اروپا رو پخش نکنه برای مردم ایران حساسیتی ایجاد نمیشه.
یک مشت بی سواد نشستن و صدا و سیما رو کردند رئال و بارسا تی وی/

پاسخ:
کاملا بات موافقم، پخش بازی ها در صدا و سیمای ایران کاملا میلی و با کج سلیقگی کامله، مثلا: شبکه ورزش هفته پیش در چارچوب یورو لیگ لیورپول و بوردو رو پخش کرد، این هفته هم از یورو لیگ لیورپول و سیون رو پخش می کنه! در حالی که بازی هایی مثل
موناکو - تاتنهام
سلتیک - فنرباغچه،
 لاتزیو - سنت اتین،
بشیکتاش - اسپورتینگ لیسبون،
آلکمار - بیلبائو
هستن که به مراتب بهتر از دیدن دو هفته بازی لیورپول ه!
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۱ مهرداد لاتزیاله
آره منم موافقم.آقا من خودم هر روز دارم به صدا و سیما زنگ میزنم اعتراض میکنم.
امشب هم قراره لیورپول و سیبون رو پخش کنه .هفته پیش هم لیورپول و بوردو رو پخش کرد.
شبکه سه شده بارسا تی وی.
شبکه ورزش شده لیورپول تی وی.
تا حالا نزدیک به هفت تا پیام اعتراضی به شبکه ورزش زدم..
هر چقدرم اعتراض کنی فایده نداره.الان مردم طرفدار بارسا و رئال شدن..معلومه اقلیت رو نگاه میکنن
پاسخ:
آره دیگه اکثرا وضع صدا و سیما همینه، من که بازی ها رو از اینترنت دنبال میکنم
امشب که مهمونی هستم و از همین الان موندم چیکار کنم برای بازی شب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی