Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- فیلیپه اندرسون در مصاحبه ای اعلام کرده که انتقاداتی که به اون میشه نرمال هستن و اتفاق خاصی نیستند که تمرکزش رو بهم بزنند، اندرسون گفت این طبیعیه که هرچه بهتر باشی ازت انتظارات بیشتره و انتقادات بیشتری هم ازت میشه.


- پیولی اعلام کرد که کونکو و ماتری به تمرینات اضافه شدند اما درباره اینکه بازی کنند یا نه صبح پنجشنبه تصمیم میگیرم، ضمن اینکه گفت کاندروا از جمعه به تیم اضافه میشه.


- پیولی : در بازی با سنت اتین به طور قطع بریشا دروازبان خواهد بود، پیولی درباره راول موریسون هم گفت از تلاش این بازیکن در تمرینات بسیار راضی هستم و حتما به زودی بهش فرصت بازی خواهم داد، البته پیولی نگفت که این فرصت در بازی با سنت اتین خواهد بود یا خیر


- مربی سنت اتین : لاتزیو شانس اصلی پیروزی در این بازیست و ما تیم ضعیفتر بازی فردا هستیم و کسی از ما انتظار برد ندارد.


- پیولی : لاتزیو باید همواره در اروپا باشد، فردا صبح در مورد ترکیب تیم تصمیم میگیرم اما در 18 روز 6 بازی داشته ایم و این سبب میشود فردا تیمی رقابتی را در زمین ببینیم.


- حرکت زشت و زننده و غیر اخلاقی دی روسی در آخرین دربی پایتخت بالاخره با واکنش فدراسیون فوتبال ایتالیا مواجه شد، فدراسیون فوتبال ایتالیا حرکات او در پایان بازی را تهاجمی و تحریک کننده خونده و گفته که از او خواسته شده تا در کمیته انضباطی حاضر بشه و توضیح بده. ضمن اینکه باشگاه *** هم به دلیل رفتارهای زننده طرفداران و بازیکنانش در پایان همان بازی با جریمه هایی مواجه خواهد شد. هرچند این جرایم خیلی دیر اعمال شدند اما برقرار شدن عدالت در هر زمانی نشانه ای خوشآینده.

۹۴/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی