Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مصاحبه پیولی بعد از بازی با دنیپرو

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

پیولی حرف هایی بعد از بازی با دنیپرو زده:


این ناامید کننده است که داور 3 دقیقه وقت اضافه تعیین کرده، اما وقتی این زمان تمام شده داور کرنر میگیره و اجازه میده اون ها بازی رو ادامه بدهند و دقیقه 94 گل بزنند، یعنی یک دقیقه بعد از اتمام زمان بازی!


و تاسف واقعی اینه که ما بازی رو تموم نکردیم وقتی که فرصت داشتیم این کار رو انجام بدیم.


درس دیگری که گرفتیم این بود که ما شانس های فراوانی داشتیم که به اون ها گل بزنیم و نذاریم که بازی در این شَک بمونه، در واقع اختلاف رو باید بیشتر می کردیم.


عملکردمون امشب عالی بود و باید پیروز می شدیم، اون ها فقط در چند ضد حمله در اواخر بازی فرصت داشتند وگرنه بازی کامل در اختیار ما بود.


+ به عقیده شخصی من توجیح اول پیولی کاملا مضجکه، تیمی که نتونه یک دقیقه بازی رو حفظ کنه نباید پیروز بشه و دلیل میاره که داور یک دقیقه اضافه تر گرفته این از اختیارات داوره و وقتی سوت پایان رو نزده بازی ادامه داره. دومین چیزی که جالبه گفته تازه درس گرفته که باید اختلاف رو بیشتر می کرده! پس ایشون یک فصل بازی های برده رو باخته یا مساوی کرده هنوز نمیدونسته مشکل از کجاست و تازه فهمیده وقتی فرصت داریم باید اختلاف رو بیشتر کنیم نه اینکه به حریف فرصت بدیم!

۹۴/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۰ مهرداد لاتزیاله
کم کم داریم به روزای اوجمون برمیگردیم قبول دارید؟
دنیپرو نائب قهرمان پارسال رو تو اوکراین داغون کردیم.ان شا الله بازی بعدیمون با ناپولی جبران میکنیم.ولی عجب پیراهنیه
پاسخ:
آره تیم داره کم کم بهتر میشه البته هنوز زیاد جا داریم تا به اوجمون برگردیم. بازی با ناپولی خیلی مهمه که ببینیم چند مرده حلاجیم.
درباره این پیراهن هم بگم که فقط قراره در اروپا پیراهن دوم یا سوممون باشه.

مهرداد دیدی گفتم هنوز زوده درباره هوئدت قضاوت کنیم؟ توی بازی با اودینزه عالی بود توی بازی با دنیپرو بد بود، طبق سایت های هوادارهای لاتزیو هوئدت جز 3 بازیکن ضعیف زمین بود و از 10 نمره 5 بهش دادن. اما همونطور که با اون درخشش گفتم زوده درباره اش قضاوت کنیم با این بازی بدش هم میگم زوده درباره اش قضاوت کنیم. هوئدت رو از نیم فصل که رد کردیم میتونیم بگیم چیکارست ...
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۳ مهرداد لاتزیاله
باشه ولی دفاع خوبیه.زوج هوئدت و دی فرای عالیه.
راستی چقدر مصدوم داشتیم دیشب
پاسخ:
همون قبلیا بودن دیگه، دی فری و بیلیا و جورجویچ و کلوزه و راول . مائوریسیو هم که محروم بود. برافهاید و پاتریک هم که در لیست اروپایی نیستن اصلا!
خیلی هم خوب
خوب وقتی با ترکیب ذخیره جوان بازی میکننی از این چیزام داره دیگه
خوب بود نتیجه 
نگاهمان به آیند...
پاسخ:
والا مشکل من اینه که فصل قبل هم وقتی جلو بودیم ممکن بود عقب بیوفتیم حتی، اما هرگز وقتی عقب افتادیم نتونستیم پیروز بشیم. این فصل هم این مشکل ادامه داره
اما موافقم که نتیجه خوب بود
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۲ سجاد لاتزیو سجاد لاتزیو
نکته جالب تو بازی سانترهای کیشنا بود که فوق العاده بود
پاسخ:
آره انصافا ضربه ایستگاهی رو بهتر از کاندروا می فرستاد، دقیق تر بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی