Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 34 : در آستانه شروع اروپایی

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

- همونطور که در پست قبل گذاشتم لاتزیو پیراهن سومش با رنگ سیاه رو برای بازی های اروپایی پرده برداری کرده (تصویرش در پست قبل موجوده) تعدادی از روزنامه ها و رسانه ها بر علیه لاتزیو مطلب زدن که این رنگ سیاه مرتبط با فاشیسمه در حالی که این شایعه کاملا مسخره است و همونطور که همگی میدونید لاتزیو تیمی بود که در مقابل فاشیسم برای ترکیب تیم های پایتخت ایستادگی کرد و داستان به وجود اومدن تیم 1927 آ.اس. روما که داستانش تکراریه ...


- گفتگوهای تمدید قرارداد مارکتی و لاتزیو پیشرفت خوبی داشته و لاتزیو پیشنهاد تمدید قرارداد تا 2018 با آپشن تمدید یک سال بیشتر رو ارائه داده که به نظر میرسه مورد توافق مارکتی واقع بشه. فردریکو مارکتی در مصاحبه ای اعلام کرده که عاشق لاتزیوست و دوست داره در این تیم بازنشسته بشه.


- سومین جلسه تمدید قرارداد لولیچ باز هم با شکست مواجه شد، با این شرایط باید در ژانویه شاهد جدایی این بازیکن باشیم.


- راول موریسون از لیست تیم برای بازی یورو لیگ خط خورد. البته راول مصدومیتی جزئی داشت که شاید این دلیل خط خوردنش باشه. سایر بازیکنانی که لاتزیو رو همراهی نمی کنند: دی فری، کلوزه، و لوکاس بیلیا، ضمن اینکه اسم پاتریک و برافهاید هم که کلا در لیست اروپایی قرار ندارند. مائوریسیو هم که به دلیل اخراج در مقابل لورکوزن در لیست قرار نداره

لیست بازیکنان:

مارکنی، بریشا، گوئرری

کونکو، باستا، رادو، لولیچ، هوئدت، جنتیلتی

کاتالدی، پارولو، اونازی، میلینکویچ، کاندروا، فیلیپه اندرسون، مائوری، کیشنا، کیتا، اویکونومیدیس، ماتری


- ایجنت اونازی اعلام کرد که موکلش به هیچ عنوان قصد رفتن از لاتزیو رو نداره، و گفته به زودی برای تمدید قرارداد با مدیران لاتزیو به گفتگو خواهد نشست. البته وی اضافه کرده که اونازی از زمان اندکی که در لاتزیو در اختیارش قرار میگیره راضی نیست اما برای به دست آوردن جایگاه ثابت بیشتر تلاش خواهد کرد.


- استفانو لواتی ارتوپد باشگاه اعلام کرده که وضعیت دی فری رو به پیشرفته، اما همچنان به احتمال فراوان 6 بازی آینده رو هم از دست خواهد داد. این بازی ها با تیم های : دنیپرو، ناپولی، جنوا، ورونا، سنت اتین و فروسینونه خواهند بود.


- کاردلی مدافع پریماورای لاتزیو که در بازی اول این تیم درخشش قابل توجهی داشت گفته ایده آل من مثل سایر مدافعین تیم های پایه لاتزیو نستا است و الگوی من در تیم فعلی دی فری است.


- ماتری و هوئدت در تیم منتخب هفته گازتا قرار گرفتند.

۹۴/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

یعنی دفاع وسطا برای این بازی هودت و جنتیلتی هستن؟خدا به خیر بگذرونه
پاسخ:
آره فقط 2 دفاع وسط برای این بازی داریم. البته رادو هم میتونه وسط بازی کنه
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۸ مهرداد لاتزیاله
خوبه جنتیلتی بهتره مائوریسیوئه
هوئدت هم از دی فری بهتره از نظر بنده
پاسخ:
در مورد جنتیلتی بهتر از مائوریسیو است بات هم نظر هستم
اما
دی فری از دید من جز 5 دفاع آخر برتر دنیاست، تو فقط قطع توپ ها و اقتدارش رو ببین.
درباره هوئدت زوده قضاوت کنیم، در کل دوران فوتبال حرفه ایش 30 بازی در ترکیب نبوده و هنوز خیلی راه داره تا به دی فری برسه، هوئدت حتی به تیم ملی هلند هم دعوت نمیشه اما دی فری بهترین مدافع و کاپیتان سوم تیم ملی هلنده اونم با 23 سال سن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی