Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 33 : پس از بازی با اودینزه

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

- پیولی در مصاحبه بعد از بازیش گفته از توانایی ماتری آگاهی کامل داره، اما چون اون هنوز به آمادگی صد در صد برای بازی نرسیده برای همین به عنوان بازیکن ذخیره بهش بازی داده.


- پیولی: لولیچ و کاندروا رو به دلیل بازی ضعیف بیرون نکشیدم بلکه به این دلیل از زمین بیرون رفتن چون بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارم.


- راول موریسون و برافهاید که به دلیل مصدومیت جزئی در بازی با اودینزه در دسترس نبودند در بازی با دنیپرو اوکراین مشکلی برای همراهی تیم ندارند.


- دکتر سالواتوری : فردا معاینه مجدد از بیلیا به عمل میاد تا وضعیت پیشرفتش مشخص بشه، اوضاع برای دی فری هم بر همین منواله البته وضعیت دی فری بهتر از بیلیا است، ضمن اینکه به احتمال فراوان جورجویچ از روز جمعه به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد چون اون مشکلی نداره، کلوزه هم که مراحل پزشکیش رو در آلمان سپری می کنه و چهارشنبه به اینجا برخواهد گشت تا مجددا وضعیتش بررسی بشه.


- طبق نظرسنجی های سایت های هواداران ایتالیایی لاتزیو، ماتری بهترین بازیکن بازی با اودینزه شد، کیتا دومین بازیکن برتر شد، و مارکتی، فیلیپه اندرسون و هوئدت در رده های بعدی جلب رضایت هواداران قرار داشتند.


- کیتا : پیروزی مهمی بود و دلیلش حمایت هواداران بود.


- مائوری : پیروزی خوبی بود، به جای توجه به حواشی از پیروزی لذت ببرید. هنوز باید پیشرفت بیشتری کنیم.


- مارکتی : برد زیبایی بود، به ماتری تبریک می گویم.


- هوئدت : از عملکردم در اولین بازی رسمی خوشحالم.


- ماتری: لاتزیو تیم بزرگی است و این بهترین انتخاب برای من بود.


۹۴/۰۶/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

ماتری بازیکن شاخی نیست ولی آچار فرانسه خوبیه
دمت گرم
پاسخ:
مخلصیم
ماتری شاخ نیست، اما بهتر از کلوزه و جورجویچه، لااقل میتونیم امید داشته باشیم مثل همین بازی با اودینزه مرده خوری کنه و از اشتباهات دفاع های حریف گل بزنه.

۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۲ مهرداد لاتزیاله
سلام.
ماتری بهتر کلوزست ولی جورجوویچ بهترشه.جورجوویچ اگه آماده باشه از همه مهاجمای نوک جهان بهتره.
فصل پیش بازی ای رو چهار برصفر پالرمو رو بردیم یادته.گلایی که جورجوویچ زد رو هیچ کی نمیتونه بزنه
پاسخ:
مهرداد بات همنظر نیستم. اول اینکه جورجویچ اون تنها بازی خوبش در تمام طول فصل بود، مهاجمی که در بیش از 45 بازی فقط 1 بازی رو آماده است و باقیش رو یا مصدومه و یا در حال رسیدن به شرایط آمادگیه به درد نمیخوره.
دوم همین فصل رو نگاه کن تا الان یک بازی سوپر کاپ، دو بازی چمپیونز لیگ، سه بازی لیگ انجام دادیم جورجویچ کجا بوده؟ مگه فصلی چند بازیه که اینقدرش رو از دست بده؟
به نظر من اصلا نمیشه روی جورچویچ حساب باز کرد، چون یا مصدومه و یا ناآماده! داره ادرسون شماره 2 میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی